banner87

CHP’li Özel: ‘Erdoğan, Bahçeli ve tüm MHP’lilere hakaret ediyor’

CHP Grup Başkanvekili Özel, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ‘münafık’ çıkışına, twitter hesabından yaptığı açıklamayla tepki gösterdi.

CHP’li Özel: ‘Erdoğan, Bahçeli ve tüm MHP’lilere hakaret ediyor’

CHP Grup Başkanvekili Özel, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ‘münafık’ çıkışına, twitter hesabından yaptığı açıklamayla tepki gösterdi.

06 Mayıs 2018 Pazar 13:03
CHP’li Özel: ‘Erdoğan, Bahçeli ve tüm MHP’lilere hakaret ediyor’

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın münafık çıkışına tepki gösteren CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Eskiden Devlet Bahçeli, Tayyip Erdoğan'a hakaret ederdi; şimdi Erdoğan, Bahçeli'ye ve tüm MHP'lilere hakaret ediyor" dedi.

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, partisi AKP’ye oy verip de kendisine oy vermeyecek kişileri ‘münafık’ olarak nitelendirmesine tepki gösterdi. Kişisel Twitter hesabından bir paylaşımda bulunan Özel, şu ifadeleri kullandı:

“Diyor ki: Cumhurbaşkanlığı seçiminde şahsıma oy verip parlamento seçiminde AKP'ye oy vermeyenler münafıktır. Eskiden Devlet Bahçeli, Tayyip Erdoğan'a hakaret ederdi; şimdi Erdoğan, Bahçeli'ye ve tüm MHP'lilere hakaret ediyor…”

İşte o paylaşım:

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan, Kayseri'de AKP İl Kadın Kolları Kongresi'nde yaptığı konuşmada, "Birileri fitne kaynatıyor. 'Oyumu cumhurbaşkanına vereceğim ama parlamentoda AK Parti'ye vermeyeceğim' diyorlar. Böyle bir şey olabilir mi? Bu münafıklar çetesini inşallah 24 Haziran'da hep birlikte yere gömeceğiz" demişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cumhurbaskani 2018-05-06 13:13:06

tarafsizlik yemini etmisti yemine noldu ??

Misafir Avatar
akp yaptigi koprulerle sehir hastaneleriyle 2018-05-06 15:01:21 @cumhurbaskani

ovunuyorda hepsi borcla yapilmis millet olarak senelerce oduycez kopruden gecende gecmeyende oduycek milli varliklarimizin cogunu akp satti 70 milyar dolar elde edildi galiba bu parayla neler yapildi akp bunu aciklasin ve devletimizin borcu ne kadar akp bunu aciklasin eti samani cogu seyi ithal ediyoruz tohumu bile ithal ediyoruz dolar avro tavan yapmis bu tabikide ithal ettigimiz herseyin fiyat artisi demek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız" 2018-05-06 14:14:46 @cumhurbaskani

https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zeybek'ten şok iddia : AKP'Yİ AMERİKA KURDU 2018-05-06 14:14:21 @cumhurbaskani

https://www.youtube.com/watch?v=KFzdXvYfHVE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'NİN GELİŞİNDE BAHÇELİ'NİN SORUMLULUGU 2018-05-06 14:04:12 @cumhurbaskani

https://www.youtube.com/watch?v=YujM1gqVr88

Beğenmedim! (0)
Avatar
FETÖ’cü yaftalamasiyla 2018-05-06 13:14:29

insanlari susturup sindirip insanlara baski yapmak suctur psikolojik baskidir
secimler adil olmali seffaf olmali
eyyyy bahceli kendine guveniyorsan git cumhurbaskani adayi ol millete feto damgasi vurmaya kalkisma yeter artik
git fetonun siyasi ayagini bul

Avatar
GING 2018-05-06 13:18:01

SEREFFFFFFFFFFFFFSIZ BAHCE DUVARI MAYMUN BAKISLI BOS BEYIN KARYERSIZ ONURSUZ GURURSUZ ÜLKE DÜSMANI SAHTE ÜLKÜCÜ DEVLET BAHCELI SEN BIR SIGIR TEZEGISIN ANCAK VE ANCAK YAZIN KURUTULUP KISIN ISINMAK ICIN YAKILMAYA YARARSIN DIKDA REJIMLER BITMEYE MECBUR MILLETIN KARSISINDA DURACAK BABA YIGIT YOK DAHA

Avatar
Tosun 2018-05-06 13:33:57

Hdp ittifaki desteklemelidir demokrasi herkese lazim

Avatar
münafık anlami 2018-05-06 13:24:47

(arabozucu, bölücü, karıştırıcı )
Akp yi istemiyorsak arabozucu, bölücü, karıştırıcı mi oluyoruz
insanlari ayristircaginiza yapici olsaniz ya yeter ya herkes birbirine dusman gozuyle bakmaya basladi siyasetciler yapici dil kullanmali millet mecbur degilki ayni partiye omur billah oy vermeye kim iyi hizmet verirse o secilir millet akp den memnun degil nokta

Avatar
Tosun 2018-05-06 13:32:57

Bu ulkeyi hirsizlar yonetemeyecek hesap gunu yakinlastikca kahirlarindan olecekler insAllah

Avatar