banner87

CHP’nin adayı yarın açıklanıyor…YURT dakika dakika izleyecek

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı, Ankara Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonu’nda düzenlenecek ‘coşkulu’ törenle açıklanacak. YURT İnternet Yayın Yönetmeni Cihan Güner ile editörler Sibel Hekimoğlu ve Barış Can’la töreni aktaracak.

CHP’nin adayı yarın açıklanıyor…YURT dakika dakika izleyecek

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı, Ankara Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonu’nda düzenlenecek ‘coşkulu’ törenle açıklanacak. YURT İnternet Yayın Yönetmeni Cihan Güner ile editörler Sibel Hekimoğlu ve Barış Can’la töreni aktaracak.

03 Mayıs 2018 Perşembe 18:43
CHP’nin adayı yarın açıklanıyor…YURT dakika dakika izleyecek

CHP’nin merakla beklenen Cumhurbaşkanı adayı, yarın sabah Ahmet Taner Kışlalı Spor Salonu’nda düzenlenecek törenle açıklanacak. 

YURT İnternet Sitesi, töreni dakika dakika aktaracak. İnternet Yayın Yönetmeni Cihan Güner ile editörler Sibel Hekimoğlu ve Barış Can, yurttaşlara katılım çağrısının da yapıldığı törendeki gelişmeleri bütün yönleriyle aktaracak.

Edinilen bilgiye göre salonda cumhurbaşkanı adayı ile ilgili bir sinevizyon gösterisi gerçekleştirilecek. Törende Kılıçdaroğlu’nun Türkiye’nin temel sorunlarına dikkat çekerek, tek adam rejimi ile parlamenter demokrasinin oylanacağını vurgulaması bekleniyor. Konuşmanın ardından Cumhurbaşkanı adayının isminin açıklayacağı belirtiliyor. Cumhurbaşkanı adayının da CHP’nin seçim bildirgesine paralel bir manifesto ile kuvvetler ayrılığı ve güçlü parlamenter sistem vurgusu olacak, ayrıca vaatlerini sıralayacak bir konuşma yapması öngörülüyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-03 18:57:09

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
soruyorum 2018-05-04 08:24:41 @troller bosuna yirtinmayin

CHP nin adayı olacak şahısa acaba neler vaadeildi?
acaba nelerle baskı yapıldı, acaba nelerle tehdit edildi? bunlar hep sru işaretleri. Yoksa kimse durup dururken endisini rezil etmez. kazanamayacağı bir oyuna bile bile girmez. hele hele Türkiye karşıtlığı bir oyuna kimse bedava aday olmaz. hainler zaten ya zorla iş yapar yada satın alınır iş yapar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tırs köşe muhalefet 2018-05-04 08:21:17 @troller bosuna yirtinmayin

Bakın Muhalefet kendini eylendirecek. tahmin edilmeyen bir oyuncuyu sahaya sürecekler. ve diyeceklerki bak biz iktidarı ve Türkiyeyi ters köşe yaptık. halbuki kendileri TIRS köşe olmuşlar yetmiyor REZİL olmuşlar farkında değiller. farkında olsalarda Rezillik yapmaktan geri duramazlar çünkü ABD patronları kulaklarını çeker. ABD nin dayattığı bir adayı açıklayacaklar. . Türkiyenin önünü kesemiyeceksiniz TRUMP ıda aday gösterseniz BOŞTUR.Türkiye kacanacak İNŞAALLAH

Beğenmedim! (0)
Avatar
olur 2018-05-03 18:51:25

chp nin c başkanı adayı o terör gibi taş atan CANAN vardıya chp ist il başkanı. onu yapacaklar. chp nin neresinden tutsan pkk ya dayanıyor, fetöye dayanıyor.

Misafir Avatar
hadi ordan vatan partili 2018-05-03 18:58:25 @olur

tosun trolcuk git baklavana saldir chp ye saldirmayi birak

Beğenmedim! (0)
Avatar
tehmin kuvvetli. 2018-05-03 18:49:54

Ne ince ne kesici chp nin adayı DÜZMECE bir kukla. bak görün. şişirlmek üzere sahay sürülecek bir kukla. boyayıp bezeyip şişirecekler taaki 24 Haziran akşamına kadar. 24 Haziranda PAAAAT layacak. balon olduğunu herkes görecek. inşAllah.

Misafir Avatar
hadi ordan vatan partili 2018-05-03 18:58:59 @tehmin kuvvetli.

tosun trolcuk git baklavana saldir chp ye saldirmayi birak

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-03 19:49:09

partiyi ataturk çizgisinden uzaklaştırmak hdp tezgahına yanaştırmak için var guçleriyle derin guçler çalışıyor şu anda kılçtaroglu ve inceye partide ihtiyaç var.adayda merkeze yakın aday olmalı,chp li adayın şansı yok .ancak egosunu tatmin eder

Misafir Avatar
ak çıların kökünü kazıyacağız 2018-05-04 03:16:11 @aydın

pic aydin a.q senin

Beğenmedim! (0)