banner58

Cübbeli'den Mehmet Görmez'e: Bu adam sorunlu bir adam!

Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’e yönelik yaptığı açıklamalarla uzun süredir gündemden düşmeyen Ahmet Mahmut Ünlü, sert açıklamalarını iyice ileriye taşıdı

Cübbeli'den Mehmet Görmez'e: Bu adam sorunlu bir adam!

Eski Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’e yönelik yaptığı açıklamalarla uzun süredir gündemden düşmeyen Ahmet Mahmut Ünlü, sert açıklamalarını iyice ileriye taşıdı

11 Ağustos 2017 Cuma 21:18
2317 Okunma
Cübbeli'den Mehmet Görmez'e: Bu adam sorunlu bir adam!

Ahmet Mahmut Ünlü, geçen gün sabah saatlerinde Facebook hesabından “Hadislerin Kaynak Alınmasını Sorunlu Sayan Görmez’in İmanı Sorunludur!” notuyla paylaştığı videoda Görmez’i eleştirdi. Videoda Görmez’in hadislerin günümüzde geçerli olmasının yanlış olduğunu savunduğunu ileri süren Ünlü, “Bu adam sorunlu bir adam, bu adamın her lafında bir sorun var.  Görüyor musunuz lafları? Sorun, sorun, sorun. Yazdığı kitapların adları sorun!” diye konuştu.

İşte o sözler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.08.2017 21:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2017-08-12 00:29:08

Hacı aynaya bak.Sen ondan sorunlusun.

Avatar
Murat yilmaz 2017-08-12 02:35:25

Pisliksiniz hemde hepiniz sizin birakin muslumanligi insan bile degilsiniz .Herturlu halti yiyip onun bunun inancina yasamina karisiyorsunuz.kimki baska insanlarin yasamina karisir okisi tuvalet kagididir.Herkesin inanci kendisine inanmayanda kendisine Ulan b.k cuvallari,ulan nursuzlar siz kimsinizki insanlarin inancina yasamina karisiyorsunuz.

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-08-12 10:05:38

Şeyh uçamaz müritleri uçurur derler ya ne kadar doğru.Bu şarlatanda o kadar uçmuşku elinde imanölçer insanların imanını ölçüyor tanrının yerine.

Avatar
A.A. 2017-08-12 00:58:19

ŞİMDİ İSRAİL LEHİNE İSLAM DİNİ İÇERİSİNDE BÖLME, PARÇALAMA (MEZHEPÇILİK) ÇABALARI SERGİLEYEN CÜBBELİ'NİN, SN. GÖRMEZDEN ŞİKAYET ETTİĞİ ANA SIKINTISI, SN. GÖRMEZ'İN, İSRAİL'İN İSLAMI BÖLME ÇABALARINA SEKTE VURARAK İSLAMİ TEVHİD İLKESİNİ (Şİİ VE SÜNNİLERİN KARDEŞLİĞİ ANA FİKRİNİ SAVUNUYOR OLMASIDIR !!!...

Avatar
A.A. 2017-08-12 01:09:36

ŞİMDİ TÜRKİYE'DE VE DÜNYADA CÜBBELİ İNSANLARI BİRBİRLERİNE YANİ SÜNNİ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİ, Şİİ YA DA ALEVİ MÜSLÜMAN KARDEŞLERİNE KARŞI YAYIMLADIĞI VİDEOLARLA, KONUŞMALARLA DÜŞMANLAŞTIRIRSA NE OLUR, KİM KAZANIR SİZCE ?! İRAN'MI, TÜRKİYE' Mİ YOKSA BOP'UN ESAS SAHİBİ OLAN İSRAİL Mİ KAZANIR SİZCE BU KİRLİ VE KARANLIK DERİN ÇABALARDAN ACABA ?!... ŞEREFLİ, AKILLI VE VİCDANLI MÜSLÜMANLAR OLARAK LÜTFEN AKLIMIZI BAŞIMIZA TOPLAYALIM ÇÜNKÜ YÜCE ALLAH, AKILLARINI KULLANAMAYANLARIN ÜZERLERİNE PİSLİKLER YAĞDIRIYOR MAALESEF !!!...

Avatar
bir bilen 2017-08-12 03:02:11

zalimler icin yasasin cehennem, zamaninda fadil akgunduz gibi Almanyada milleti soyan biriyle ortaklik yapan ve bircok insanin yine kazik yemesine sebep olan sen cok imanlibirisin canim, topunuz cehennemliksiniz,dini menfaat araci haline getirenler, buyuk gunahlari sorunsuz isleyen sizin kurtulusunuz yoktur. Kurani kerim acik secik soyluyor, hadiscilerde musriktir sefaati benimserler,ve Yuce Allah Kurani kerimde sefaat tumuyle Allaha aittir diyor, yani sefaat onun kontrolunde, ve buyuk gunahlari isleyenleri Allah affetmeyecegini soyluyor, yani kendine bak sen ondan betersin

Avatar