Cumhurbaşkanı adayı İnce: Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, partisinin Artvin'de düzenlediği mitinge katıldı. İnce yaptığı konuşma sırasında Erdoğan'a, "İkide bir soruyor sen hiç köprü yaptın mı? Ben de soruyorum sen hiç şeker fabrikası yaptın mı? Habire satıyorsun. Sen Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun. Demirel’in yaptığı köprüden 10 liraya geçiyoruz da senin yaptığın köprüden neden 100 liraya geçiyoruz?'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, partisinin Artvin'de düzenlediği mitinge katıldı. İnce yaptığı konuşma sırasında Erdoğan'a, "İkide bir soruyor sen hiç köprü yaptın mı? Ben de soruyorum sen hiç şeker fabrikası yaptın mı? Habire satıyorsun. Sen Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun. Demirel’in yaptığı köprüden 10 liraya geçiyoruz da senin yaptığın köprüden neden 100 liraya geçiyoruz?'' dedi

29 Mayıs 2018 Salı 17:56
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Artvin’de partisinin düzenlediği mitinge katıldı.

İnce’nin mitinginden satır başları şu şekilde;

ERDOĞAN’A FETÖ YANITI

“FETÖ’nün istediklerini rektör yapmadı mı? Ne istedinizde verdik demedi mi? Peki size soruyorum sizin her istediğinizi verdi mi? FETÖ ile ortakken kardeşken Türkiye’ye birlikte ihanet ederlerken gayet iyilerdi. Ne zaman FETÖ bunlara ihanet etti. O zaman kardeş kavgası başladı. FETÖ’üler bunlara hırsız, bunlar FETÖ’cülere darbeci diyor.”

“Şimdi masal anlatıyor bana. Senden korkacak halim yok. Doğruları söylemeyi devam edeceğiz. Bunlar yakında İnce hastalığa tutulur. Telaş içindeler.”

“KUANTUM SÖZÜNÜ SİZDEN DUYDUM”

“Çocuklarımızı iyi eğiteceğiz. İlk tayinim burada İmam Hatip okuluydu. Az önce eski okuluma uğradım. Öğrencilerimden birisi dedi ki: “İlk kez kuantum sözcüğünü sizden duydum.”

“İmam Hatipteki çocuklar benim çocuklarım. Bir baba evlatları arasında nasıl ayrım yapmazsa bir cumhurbaşkanı da okulları arasında ayrım yapmaz. Fen lisesindekiler de imam hatiptekiler de benim evlatlarım”

“Her şeyi böldü. Milleti böldü, camileri böldü, şehitleri böldü. 15 Temmuz şehitleri başka maaş alıyor, diğer şehitlerimiz başka. Gönülleri böldü. Ben 81 milyonun cumhurbaşkanı olacağım. Sağcının solcunun, alevinin sünninin, hepsinin… Önce barışacağız.”

“SEN HİÇ KÖPRÜ YAPTIN MI?”

“İkide bir soruyor sen hiç köprü yaptın mı? Ben de soruyorum sen hiç şeker fabrikası yaptın mı? Habire satıyorsun. Sen Atatürk’ün yaptıklarını satıyorsun.”

“Demirel’in yaptığı köprüden 10 liraya geçiyoruz da senin yaptığın köprüden neden 100 liraya geçiyoruz? 40 bin araç garantisi vermişler 20 bin geçiyor, üstünü bizim cebimizden alıyorlar. Bizden alıyorlar, AKP’li kardeşlerim, sizlerden de alıyorlar.”

“Geçtiğimiz günlerde bisiklet hediye ettiler, ben de sahnede bindim. Hemşehrim diyor ki: “İnce sen bisiklete binmeye devam et.” Ben bisiklete bineyim, sen de beygire bin binebiliyorsan.”

ERDOĞAN’A TELEVİZYON ÇAĞRISI

“Ben meydanlarda kavga etmek istemiyorum. Bir TV kanalına Erdoğan’la birlikte çıkalım, milletin önünde, danışmanlarla birlikte gelsin. Ben tek başıma geleceğim. Ekonomi tartışalım. Dış politika tartışalım. Oturalım, arkamıza üniversite diplomalarımızı asalım, tartışmaya başlayalım. Güzel olmaz mı? Millet dinlesin, tarımda eğitimde ne olacak.”

 Çiftçiye mazotu 3 liradan vereceğiz. Asgari ücret net 2 bin 200 lira olacak. Gençlere 19 Mayıs'ta 29 Ekim'de burs vereceğiz      

Öğretmenlere 3 bin 600'ü verdiğimizde atanamamış öğrenmenlerde atanmış olacak

24 Haziran'dan sonra fındık 15 lira olacak

 'Kaynağı nereden bulacak' diyor. Sen Suriyeliye nereden para bulduysan bende yurttaşlarıma o parayı oradan bulacağım

Her sene 10 bin gencimizi yurt dışına göndereceğim.  Erdoğan 30 yıl geriden takip ediyor dünyayı. Dindar olmanıza karışmam çocuklar ama kindar olmayın. İnsanları sevin. Neden kindar olalım? 

.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 19:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandas 2018-05-29 18:47:37

Erdoğan ın yaptıkları fetö ile boy boy resimleri yalan hırsızlık halen akıllanmaz görmezmisiniz açık kapalı milleti ikiye böldü kardeşi kardeşe düşman etti millet aç kendileri saltanat sürüyor halkını düşünmüyor bıktık yeter tamam

Misafir Avatar
haksızmıyım ama* 2018-05-30 10:04:08 @Vatandas

kurufasülyede kendini nimetten sayar gibi buda kendini siyasetçi sayıyor birde Erdoğana kafa tutuyor. herkes haddini bilecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
damar 2018-05-30 08:52:15 @Vatandas

ince damardan girmeye çalışıyor MA BATIYOR. İFTİRACI YALANCI HERİF.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
açık gözlü 2018-05-30 08:34:20 @Vatandas

Mince siyasetten anlamıyor. idarecilikten hiç anlamıyor. dahada kötüsü Türkiyeye zarar veriyor düşmanların oyununa geliyor onlarla kol boyun oluyor. çok tehlikeli işler yapıyor .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-29 21:12:55 @Vatandas

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-29 21:11:39 @Vatandas

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PİNOKYO İNCE nikli 2018-05-29 21:11:05 @Vatandas

Vatandaştan AKP’ye ‘hizmet’ isyanı!
https://www.youtube.com/watch?v=FPr3FLhoPBA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaştan AKP’ye ‘hizmet’ isyanı! 2018-05-29 21:08:04 @Vatandas

https://www.youtube.com/watch?v=FPr3FLhoPBA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİZ SAĞMAL İNEK DEĞİLİZ" DİYOR 2018-05-29 21:07:15 @Vatandas

2016 senesinde 89 tl odemis
VATANDAŞIN OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ GEÇİŞ ÜCRETİ İSYANI
https://www.youtube.com/watch?v=5kbAnRcnzBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GEÇENİN DE GEÇMEYENİN DE PARA ÖDEDİĞİ KÖPRÜ 2018-05-29 21:04:53 @Vatandas

https://www.youtube.com/watch?v=YKkW5PRD7Kw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkışınca Atatürk diyen CHPli 2018-05-29 19:22:10 @Vatandas

Atatürk Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayarak vatanını sattı. İsmet İnönü ile ikisi Filistin cephesindeydi, petrol çıkan yerlerden çekildiler sonra biri Cumhurbaşkanı digeri başbakan oldu. Atatürk Samsun'a çıkmadan 1 yıl önce yani sözde kurtuluş savaşı başlamadan önce ABD başkanı Wilson Türkiye'nin kurulacağını zaten ilan etmişti. Resmî tarih yalanlarınız ifşa oluyor... CHP zihniyetinin sonu geldi artık!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
hakkı 2018-05-29 19:09:25 @Vatandas

HAKKAETEN İNCE BU KÖPRÜ ÜCRET KARŞILAŞTIRMA YORUMUNDAN SONRA MOS MOR OLMUŞTUR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inceye gösterin lütfen. 2018-05-29 19:08:11 @Vatandas

AKP nin eserler,ni gizleyen küçümseyen karalayan İNCE ye birisi şu ÇAMLICA KULESİNİ BİR GÖSTERSİN. belkii ama belkii utanır. ama belki dedim bak.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yolcu 2018-05-29 19:04:22 @Vatandas

Bneim uçağa binme hakkım yokmu ince bey?
16 sene önce uçağı havada görünce seviniyordum bu gün artvinden rizeden, hataydan, türkiyenin her ilinden uçak kalkıyor. şimdi kalkmış köprüleri, vatandaşın rahat ettiği ulaşım araçlarını eleştiriyorsun AYIP AYIP.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
dursun_ali 2018-05-29 19:02:34 @Vatandas

Erdoğanın her ile havaalanı yaptığını uçak biletleri otobüs biletlei gibi onuda söylesene ince.bey. başına takke takıp namaza duruyorsun eyvAllah dürüst gerçekçi olduğuna inanıyoruz ama namaz kılan dürüs olur yalan söylemez iftira etmez gerçekleri gizlemez, lafları eyip bükmez. ama siz bunların hepsini yapıyorsunuz. samimiyetinize nasıl inanalım. . köprülere verdiğiniz örnek gerçekten çok kul hakkına giriyor iftira ettiniz yalan konuştunuz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
52 2018-05-29 19:08:50

ey zekası geri kalmışlar 4 bakan ve bakan çocukları tayibin çocukları ne olduda zenginlediler kim akladı ya zarap olayı *kısaca sayın incenin her söylediğini biz vatandaşlar ekran ve gazetelerde görmedikmi bence az bile söylüyor ince memleketi soyanlar kim türk miletinin a***ma koyarım diyen kimin mütayitleri ey akpli yandaş leş yiğiciler az biraz insan olun

Avatar
Vatandas 2018-05-29 18:50:02

Erdoğan ın yaptıkları fetö ile boy boy resimleri yalan hırsızlık halen akıllanmaz görmezmisiniz açık kapalı milleti ikiye böldü kardeşi kardeşe düşman etti millet aç kendileri saltanat sürüyor halkını düşünmüyor bıktık yeter tamam

Avatar
52 2018-05-29 19:29:03

tabi troler emir aldı saldırın bakın troler kıçınızı yırsanız akp ve tayip kaybedecek burda akp den taraf olanların hepsi mamacı yani havadan memfat alanlar mübarek ramazan haram yiğenlere ne denir acaba siz akp liler sizler barabaz soyundansınız evet aynen dediğim gibi barabbaz soyları

Avatar
Cepkin 2018-05-29 18:38:38

Ree-ceep-cii-leer cepciler, Recepciler cepciler.

Misafir Avatar
Malum partiye oy verenin zeka seviyesine bak hele 2018-05-29 18:40:38 @Cepkin

Komik mi şimdi bu? Recepçiler cepçiler deyince Cem Yılmaz gibi komik mi sandın kendini?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yarragimin başkanı tayyip 2018-05-30 00:07:43

Sikimin cumhurbaskani tayyip

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI 2018-05-29 18:00:27

Recep Tayyip Erdoğan.

Misafir Avatar
PİNOKYO İNCE ve İnce büyük yalan ve iftira atıyor 2018-05-29 21:03:11 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

iftira yok izle
https://www.youtube.com/watch?v=oegWl1wesUw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-29 18:49:40 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

Klavuzu karga olanın burnu MOKtan kurtulmaz. işte ince yalanlarla rezil oluyor kim klavuzluk etmiş köprü ücretlerini vermişse.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
PİNOKYO İNCE 2018-05-29 18:48:18 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

Demirelin yaptığı köprü 8,75 tl***Erdoğanın yaptırdığı YSS köprüsü geçiş ücreti 13,05 TL . bu ince ne zırvalıyor daha.? PİNOKYO. birde başkasına PİNOKYO DİYOR. utanmaz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
İnce büyük yalan ve iftira atıyor 2018-05-29 18:45:20 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

Otomobil 15 Temmuz şehtler köprüsü geçiş ücreti 8,75 TL ****** Yavuz Sultan Selim köprüsü geçişi 13,05 TL**************Muharrem ince kendisi saf zevzek bilmiyorda halkıda bilmiyor sanıyor. işte iki karşılaştırdığın köprülerin ücretleri. utandınmı?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
LAF anllamaz İNCE 2018-05-29 18:42:18 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

Yeni yapılan köprü ücretini belirleyen hükümet keyfi yapıyor ise Demirelin yaptığı köprüğü neden 10 TL yapmış?
ince çok yanlış yapıyorsunuz. siyaset bu değil. alavere dale vere ile oy alınmaz bunu bil.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
LAF anllamaz İNCE 2018-05-29 18:40:23 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

Demirelin yaptığ köprü kendini amorti etti. borcu yok ince sen hiç hesap bilmiyorsun biiiir. Yeni yapılan köprününde borcu bittimi oda 10 liraya iner. ayrıca Şeker fabikası yahu ne kafası basmaz adamsın. Devletin sırtında kambur olan KİT lere devlet para yetiştiremiyordu satılıyorduda alan yoktu. BURAYI İYİ DİNLE İNCE. Türkiyede 33 şeker fabrikası var bunların 26 sı devlet 6 sı özel. bu 6 özel şeker fabrikasının yıllık şeker üretimi 26 devletin şeker fabrikasından çoktur. ANLADINIZMI ŞİMDİ kamburu? yok buda anamaz nede olsa keMAL ın safından geliyor.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
inceden 2018-05-29 18:28:32 @HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI

İncenin etrafı civcivler dolu. ince ince atıyor. :-))))))))))))))))))))))))--:-(((((((((((((((((((((((((

komikmi desem rezillikmi desem?
ikisi bir arada. bunlardan siyasetçi olmaz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Gel Bakalım Muharrem 2018-05-29 18:06:20

Muharrem İnce 23 Aralık 2013 tarihinde CNN Türkte yayımlanan Aykırı Sorular bağdarlamasına konuk oldu. İnce, 17 Aralık darbe girişiminden birkaç gün sonra katıldığı programda skandal ifadelere imza attı. Programın sunucusu Enver Ayseverin FETÖnün yargıyı kontrol ettiğine yönelik sözlerine karşı çıkan İnce, Ben neden cemaat (FETÖ) diye görmediğim bir grubu suçlayayım. Düğmeye kim bastı, bunları kim çıkardı? Cemaat mi? Beni ilgilendirmiyor.” dedi. Yargıya sızan kriptoları görmezden gelen İnce, FETÖ elebaşı Fetullah Gülenin beddua seansını ise memnuniyetle karşılayarak Canı yanmış birinin ve kendisini aldatılmış hisseden birinin müthiş bir feryadını hissettim.” şeklinde konuştu. Muharrem İncenin 17 Aralıktan sonra FETÖyü aklaması ve örgüt elebaşının beddualarını müthiş bir feryat” olarak yorumlaması kamuoyunda tepkilere neden oldu.