Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hepimiz kazanacağız Türkiye'm kazanacak

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Malatya'da miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, ''Bizim avantajımız gençler. Ben size huzur vadediyorum. Barış vadediyorum. Hepimiz kazanacağız. Türkiye'm kazanacak'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hepimiz kazanacağız Türkiye'm kazanacak

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce Malatya'da miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada, ''Bizim avantajımız gençler. Ben size huzur vadediyorum. Barış vadediyorum. Hepimiz kazanacağız. Türkiye'm kazanacak'' dedi

02 Haziran 2018 Cumartesi 18:48
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Hepimiz kazanacağız Türkiye'm kazanacak

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce gün içerisinde Nevşehir ve  Adıyaman'da konuştu. Son durağı Malatya Büyükşehir Belediyesi yanındaki miting alanı olan Muharrem İnce büyük bir coşkuyla karşılandı. 

İnce'nin açıklamalarından satırbaşları:

Beni eleştirirken orada bir general onu alkışlıyor. TSK milletin silahlı kuvvetleridir. Erdoğan'ın emir eri değildir. Sayın general sen orada alkış yapıyorsun. 24 Haziran'da Allah'ın izniyle milletimizin isteğiyle cumhurbaşkanı olduğumda senin apoletlerini sökeceğim. Erdoğan 24 Haziran'dan sonra emekli olacak. Kendisi de onun emir eri olsun. Ben hiçbir yerde hızlı tren projelerini durduracağımı söylemedim. Cumhurbaşkanı olduğumda ilk emekli edeceğim general belli oldu

Generalin iftara gittiğinden rahatsız olduğumu söylemedim. Ey Erdoğan bu mübarek Ramazan gününde yalan söylemeye utanmıyor musun? Ben general iftara gitti rahatsız olmuyorum. General AKP logosu altında sen beni eleştirirken alkışlamasından rahatsız oluyorum. Ordu siyasete ne zaman girdiyse kaybettik

Erdoğan bana 'Kemal bey seni harcadı' dedi ama Kemal bey beni değil Erdoğan'ı harcadı. Sayın Binali Yıldırım  ben FETÖ'nün ayağına gitmem onu isterim o benim ayağıma gelir   Bunların hepsi FETÖ'cü hepsi. Bunların hepsini dolduracam bir tarafa

Evet tütün zararlı ama Türk tütününü yasaklıyorsun. Sonra Amerikan tütünü içiriyorsun. Sayın Erdoğan Türk tütününde zehir var da Amerikan tütününde vitamin mi var? Tütünle gelen hapis cezasını kaldıracağız. Tütünün zararlı olduğunu biz zaten biliyoruz. E günaydın. Amerikan tütünü de zararlı 

Türk çiftçisini Amerikan tütüncüsüne ezdirdiniz

Saraydaki mermerleri nerden aldın diyorum cevap yok. Anıtkabir'in mermerleri yerli sarayın ki değil.  Ben dedim ki 1. köprüyü Demirel yaptı 2. köprüyü Özal yaptı 3. köprüyü Erdoğan yaptı 4. köprüyü de İnce yapar dedim. Çıktı dedi ki sen yapamazsın. Yahu diplomasanız bir adam yapıyor da ben niye yapamayayım? 

 Önümüz bayramda Demirel'in Özal'ın yaptığı köprüden bedava geçeceğiz. Erdoğan'ın yaptığı köprüden parayla geçicez. 

Söz veriyorum iyi mühendisler yetiştireceğiz . Bu ülkeyi ayağa kaldıracağız. Erdoğan meydanlarda diyor ki ben dindar ve kindar bir nesil istiyorum. Hayır benim itirazım var. Dindar nesil yetişmesine karşı değiliz ancak kindar nesile itirazım var. Çocuklarımız dindar olabilirler fakat kindar olmayacaklar. 

Şimdi bana soruyorlar. 3 bin 300'ü verdin gençlere burs verdin. Bunları nereden karşılayacaksın? Suriyelilere 40 milyar lira para harcadık. Oradan bulacağım. 

Bizim avantajımız gençler. Erdoğan geleceği tanımıyor 

 Ben size huzur vadediyorum. Barış vadediyorum. Her eve her mahalleye bir kreş yapacağız. Çocuk kreşe kadın işe.  Hepimiz kazanacağız. Türkiye'm kazanacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 19:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ 2018-06-02 19:20:46

MİLLETTE Kİ BU COŞKU DIYOR Kİ 25 HAZİRANDA YENİ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE..YOLUN AÇIK OLSUN MUHARREM İNCE.

Misafir Avatar
lan amına kodumun 2018-06-02 20:19:22 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Muharrem İncenin hocası Hüseyin Gülerce bunu açıkladı. Yalanlama geldi mi? Hüseyin Gülerce de Yalovalı, sıkıysa İnce yalan desin. Kars'a tayini çıkınca gitmemek için fetönün dersanesinde çalışmış. İşte siz cehapeliler söz konusu ince olunca Karsa vatan toprağı bile diyemiyorsunuz. İki yüzlü sahtekarlar

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
bende kafadan senaryo cizer yazarim 2018-06-02 20:17:34 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

videolu ispatli konus bir erkege dedikodu yakisiyormu ?? hadi aydinlik gazetesi ulusal gazetesi seni bekliyor orda yorum bolumu 00000000000000

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ulan yarrak 2018-06-02 20:16:53 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

burası haber sitesi ise neden 7/24 aşağıda troller geyik yapıyor. ciddi bir şey soruyoruz: Kars vatan toprağı değil mi? Vatan toprağıdır bile diyemiyorsun!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
basit bir soruya cevap ver 2018-06-02 20:15:52 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Kars vatan toprağı değil mi? neden gitmemek için fetönün dersanesinde çalışmış?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
konumuz şu anda berat değil nikli 2018-06-02 20:15:45 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

hayde ulusal gazetene git burda milleti germe tahrik etme burasi sohbet kanali degil haber gazetesi gorunen koy kilavuz istemez

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
konumuz şu anda berat değil 2018-06-02 20:14:47 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

hayde ulusal gazetene git burda milleti germe tahrik etme burasi sohbet kanali degil haber gazetesi

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sloganla işler yürümez 2018-06-02 20:14:41 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Adam Karsa göreve gitmemiş, Kars vatan toprağı değil mi amına kodumun ibnesi buna cevap versene sen

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-06-02 20:13:22 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

CUMHURBASKANIMIZ MUHARREM INCE

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
konumuz şu anda berat değil 2018-06-02 20:11:20 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

sizin halkın adayı dediğiniz ince. bu adam halkın adayıysa halkçıysa neden Karsa göreve gitmemiş. Konuyu değiştirip durma.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
berat albayrak feto okulunda okumadimi ?? 2018-06-02 20:09:46 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

tayyip bey 17 universite kurmak icin geldiler hepsini onadim diyor okullar icin yer istediler verdik diyor
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız?
https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sen trolleri boşver 2018-06-02 20:08:49 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Kars vatan toprağı değil mi, bu amına kodumun Fizik hocası olarak Karsa atanınca gitmemiş Hüseyin Gülerceye "hocam ben karsa gitmek istemiyorum, sizin dersanenizde çalışabilir miyim" diye başvurmuş. Kars vatan toprağı değil mi niye gitmemiş diyorum sen bisiklet diyorsun...

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Troller napmis biliyormusunuz ??? 2018-06-02 20:05:04 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Muharrem Inceyi Bey i Caminin icinde Bisikletle Montajlamislar
Temel Karamollaoglu Bey icin de foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar dinimizde boyle iftira olabilirmi ??? bu yapilan seytanin aklina gelmez

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
eski fetöcü Hüseyin Gülercenin talebesi Muharrem 2018-06-02 20:03:38 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

İnce, gizli yahudi Şimon Zwi'nin talebesi atatürkün partısından aday. Siz de buna halkın adayı diyorsanız sizde de bir şaibe vardır.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
konumuz muharrem ince amın feryadı 2018-06-02 20:02:20 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

Adam Kars'a gitmemiş göreve.,fetönün dersanede çalışmış. Kars vatan toprağı değil mi buna cevap ver

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
CHP liler VATAN icin canini verir 2018-06-02 20:02:10 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

CHP den Troll cikmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin sabaha kadar ATATURK e demedigini birakmadin 2018-06-02 20:01:10 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

uyumadan is basimi yaptin ???? troll maasin mi kesilcek ne ??acin mi var ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
konuyu değiştirme cehapeli trol 2018-06-02 20:00:42 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

herif vatan toprağı karsa gitmemek için fetönün dersanesinde çalışmış. bu mu halkın cumhurbaşkanı adayı?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
vatan partili aydin in acisi cok galiba 2018-06-02 19:59:22 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

adam kac gunden beri ATATURK e agir iftira ve hakaretlerde bulunuyor CHPye karsida iftira kampanyasinda birde utanmadan begenmedim diye kac kez kendisi milleti oyluyor proxy mi ne kullaniyorsa ??? agzi cok bozuk cok edepsiz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu adam yarın bir gün karınıza kızınıza 2018-06-02 19:56:20 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

yalovadan geliyorum abazayım, şofbeni yak diye mesaj atarsa napacanız kavvadlar?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
karsa göreve gitmemek için 2018-06-02 19:55:13 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

fetönün dersanesinde 1 yıl çalışan halkın cumhurbaşkanı mı olur? Kars vatan toprağı değil mi ibine?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 19:54:06 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

yetti gari

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
muharrem ince yarağı yiyince 2018-06-02 19:22:24 @MUHARREM İNCE SENİ SEVMEKTE NE ÇOK HAKLIYIZZ

bakalım yine ince diyecek misiniz? ekmeleddin gibi adını ayda yılda bir anarsınız.

Beğenmedim! (7)
Avatar
acisi var 2018-06-02 19:13:38

orosbu cocugu buraya iyi dadandi.ya ananini ya avradini Sayin ince sikkmistir.muhakkak onun icin devamli tacizci diye ifade ediyor.sirabende simdi ben sikecegim anani avradini orosbu cocugu.tetikci.

Misafir Avatar
1 degil 2 degil 3 degil hep aldatildik 2018-06-02 23:44:37 @acisi var

Muharrem İnce Kırşehir Mitinginde Erdoğan'ın Görüntülerini İzletti 30 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=qaTGtuTfykI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-02 23:05:15 @acisi var

https://odatv.com/muharrem-inceye-karsi-konusmalari-alkislayan-2.-ordu-komutani-hakkinda-feto-iddianamesinde-neler-yaziyor-02061852.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 22:56:22 @acisi var

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RAMAZANDA BILE MITING ALANI DOLU 2018-06-02 22:14:49 @acisi var

YAGMUR YAGSADA MITING ALANI DOLU MILLET TAMAM DEDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 22:12:18 @acisi var

akp elveda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyonist USAKLARI Troller 2018-06-02 22:11:54 @acisi var

Troller iyice salgirganlasti acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ ATATURK e Bile iftira

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-02 22:09:43 @acisi var

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-02 22:09:05 @acisi var

bu boyle kalacak bizler nankor degiliz fesli masonlarin Haçlı Uşaklarınin yerli Taşeronları ATATURK VATAN DIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-02 22:08:44 @acisi var

bu boyle kalacak bizler nankor degiliz fesli masonlarin Haçlı Uşaklarınin yerli Taşeronları ATATURK VATAN DIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hüseyin Gülerce kim 2018-06-02 22:06:15 @acisi var

siyonist yapinin yani fetonun bir numarali adamiydi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROL DEYİP GEÇMEYİN nikli aydin 2018-06-02 22:04:53 @acisi var

ATATURK e agir hakaret ediyorsun sonrada gidip ATATURK e sariliyorsun bu ne is ???? asagdaki reklam sana ait bizleri aptalmi sandin ???
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis 2018-06-02 22:02:15 @acisi var

siyonist in yerli usaklari ATATURK e agir iftirada bulunuyor aydin sen Vatan partisine burda reklam yapip duruyorsun ATATURK e agir iftira ve hakaret ediyorsun CHP ye iftira atiyorsun AKP yi savunuyorsun senin amacin nedir ???
http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROL DEYİP GEÇMEYİN 2018-06-02 21:10:54 @acisi var

BU GÖTVERENLER ÜLKE MALI SATILIRKEN GIK ÇIKARMAZLAR.HAİN OLMALARININ TEMELİ ANASI BUNLARI TEK MENİDEN YAPMAMIŞ İNGİLİZ YUNAN KARMASI İLE OLUŞMUŞ TC AİT İBARE YOK BU KODEŞLERDE

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
atatürk demişken 2018-06-02 19:59:54 @acisi var

götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain
adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Atatürkün İbneliği Halk TVde ifşa olacaktı
Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki me

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
vatan partili aydinin acisi cok 2018-06-02 19:57:35 @acisi var

adam kac gunden beri ATATURK e agir iftira ve hakaretlerde bulunuyor CHPye karsida iftira kampanyasinda birde utanmadan begenmedim diye kac kez kendisi milleti oyluyor proxy mi ne kullaniyorsa ??? agzi cok bozuk cok edepsiz

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-02 19:27:37

Utansa yalan söylemez mübarek ramazanda yeter sıkıldık defol git artık yapıştıı koltuğa tamam

Misafir Avatar
annene söyle 2018-06-02 21:15:49 @Millet İttifakı KAZANACAK

aydın trolu bu akşam gelmesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
be amına kodumun 2018-06-02 19:37:04 @Millet İttifakı KAZANACAK

muharrem ince sanki yalan konuşmuyor amcık

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 21:37:57

SAYIN MUHARREM INCE YOLUNUZ AÇIK OLSUN.BU YOLDA ALLAH YARDIMCIN OLSUN.BAZI SEVIYESIZLERIN ENGELLERİ VE YAKIŞIKSIZ YORUMLARINA MUHATTAP KALACAKSINIZ.AMA OLSUN.ALLAH DOĞRUNUN YANINDADIR.INANIYORUM 24 HAZIRAN SONRASI CB SIZ OLURSUNUZ.BAŞARILAR.

Avatar
Cahil 2018-06-02 19:39:18

TURKIYEDE OZELLIKLE AKP LILERIN IHTIYACI OLAN TEK SEY

Avatar
aydın 2018-06-02 19:04:22

sen feto yu alkışlatırırken iyi mi yaptın,mehmet altanlar burda diye bagırtınız,kim size inanır,eger ikinci tura kalırsa sen o zaman taciz dosyaların pisliklerin ortaya çıkaracak havuz medyası

Misafir Avatar
aydının anası kötü yolda 2018-06-02 21:17:06 @aydın

ondan kızgın herkese

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
utanmaz vatan partili aydin 2018-06-02 19:51:45 @aydın

ATATURK E MUHARREM INCE BEY E IFTIRA ATMA ADAM OL ADAM

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatan toprağı karsa atanınca 2018-06-02 19:10:42

gitmemek için bir yıl fetönün dersanesinde çalışan ibine.

Avatar
ONURLU ĶÜRT 2018-06-02 21:05:07

Tacizci Muharrem bütün doğu ve guney doğruyu HDPKK ya teslim edecek öyle gözüküyor. Şerefli olan CHP liler bunu gorsun.yurt gazetesini PKK'lılar işgal etmiş kurtarin

Misafir Avatar
trol aydin 2018-06-02 23:08:47 @ONURLU ĶÜRT

yemezler

Beğenmedim! (0)