Cumhurbaşkanı adayı İnce: Umutlarınızı yeniden yeşertin, başaracağız!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 'Büyük İstanbul Mitingi' için çağrıda bulunarak, '' Adalet, eşitlik ve barış için milyonlarla Maltepe'de buluşuyoruz'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Umutlarınızı yeniden yeşertin, başaracağız!

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 'Büyük İstanbul Mitingi' için çağrıda bulunarak, '' Adalet, eşitlik ve barış için milyonlarla Maltepe'de buluşuyoruz'' dedi

23 Haziran 2018 Cumartesi 00:03
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Umutlarınızı yeniden yeşertin, başaracağız!

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'den yaptığı açıklamada 'Büyük İstanbul Mitingi' için çağrıda bulunarak, ''Adalet, eşitlik ve barış için milyonlarla Maltepe'de buluşuyoruz. Başaracağız'' ifadesini kullandı .  


Öte yandan İnce 24 Haziran seçimlerine 1 gün kala yaptığı paylaşımda, ''Umutlarınızı yeniden yeşertin. Başaracağız!'' açıklamasında bulundu.
Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatan partili aydin i gorunce direk begenmedim 2018-06-23 00:17:10

tusuna basin

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 00:15:37

Muharrem İnce İzmir Mitingi CANLI YAYIN [2,5 MİLYON İZMİRLİ]
https://www.youtube.com/watch?v=y6buQTcEAd0

Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-23 00:20:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

SOĞAN, DOLARI GEÇTİ AKP ye oy vermiycez Oyumuz Muharrem Ince Bey e

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 00:19:35 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

değişimin önüne hiç kimse geçemez

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 00:16:21

Muharrem İnce Ankara Mitingi CANLI YAYIN [2 MİLYON ANKARALI]
https://www.youtube.com/watch?v=_GZ3narBwIM

Avatar
aydin ayip ayip 2018-06-23 00:18:08

burda yorumcalara opucuk vere vere bayginlik verdin be seni gidi tacizci

Avatar
aydın 2018-06-23 00:06:30

sende gerçekten memleket sevdası olsaydı o kadını taciz etmezdin zırtoboz

Misafir Avatar
iftiraci aydin 2018-06-23 00:24:14 @aydın

vatan partili aydin burda bayanlara opucek yollayan kim ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ikisinden hangisi hayırlı ise ona nasip olsun.amin 2018-06-23 00:20:13 @aydın

millet isterse seçilir..hor görme garibi...onunda bir ALLAH,ı var..! zırto aydın..
akp.bulunmaz hint kumaşı değil..hep hile yaptı zaten..basından sosyal medyadan hergün söylüyorlar..hileciler...diye bağırıyorlar.
Allah meral hanımın ve muharrem beyin yardımcısı olsun..ikisinden hangisi ülke hayrınaysa inşaAllah o cumhur bşk.nı olur..
millet artık akp.den mhp.den bıktı..bıktı.bıktı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cahile ne anlatsan anlamaz..!!! 2018-06-23 00:16:32 @aydın

aydinnn..kime inanalım..? akp.ye mi? mhph.ye mi..?
en iyisi..iyi parti ve chp.dir gerisinı çuvala koy
ona zırto diyorsun sende pırto.....hahahaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-23 00:11:50 @aydın

bu zırtoya inanmayın,öncelik 1 turda partiler,ve chp ye oylar,yok başkanlıkta inceye ,partide iyi pariye,hdp ye demeyin,bu zırtonun amacı chp den çok oy alıp başa geçmek.seçilecegi yok algı yaratıyor,chp lide nasıl olsa ince seçilecek partide de iyi partiye,hdp ye veryim diyecek,chp bu nedenle oyu düştu şu anda oyu%18-22 arası

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-23 00:08:12 @aydın

tek derdi var chp yi ele geçirmek,ilk turda seçilecekmiş kargalar gülerr,ulan o zaman seçilemessen çekilecen mi,maval atma

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-06-23 01:03:31

kürler bilhassa solcu kürtleri hdp ve uzantısı pkk aesir almıştır,kurt halkı refah istiyor terör istemiyor ama yol gösteren yok.chp e hdp ye pkk yı red et yeter bu halk 50 yıldır çekiyor demeli

Avatar