banner87

Cumhurbaşkanı Erdoğan: İç ve dış saldırılara rağmen ayaktayız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 26 Ağustos Malazgirt Zaferi'nin yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, 'İçeriden ve dışarıdan gelen onca saldırıya rağmen milletimizin neredeyse bin yıldır bu topraklarda tutunması da Malazgirt ruhu sayesindedir' ifadelerine yer verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: İç ve dış saldırılara rağmen ayaktayız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 26 Ağustos Malazgirt Zaferi'nin yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, 'İçeriden ve dışarıdan gelen onca saldırıya rağmen milletimizin neredeyse bin yıldır bu topraklarda tutunması da Malazgirt ruhu sayesindedir' ifadelerine yer verdi.

25 Ağustos 2018 Cumartesi 12:52
Cumhurbaşkanı Erdoğan: İç ve dış saldırılara rağmen ayaktayız

Erdoğan, "Ülkenin şanlı tarihinde yeni bir dönemin kapılarını açan, millete yeni bir vatan ve istikbal kazandıran Malazgirt Zaferi'nin 947. yıl dönümünün büyük bir gururla idrak edildi" yorumunda bulundu.
Cumhurbaşkanı, "Malazgirt Zaferi ile 1071'de Anadolu'yu ebedi yurdumuz yapan kahraman ecdadımız adalet, merhamet ve barışın timsali olmuş bir medeniyetin temellerini atmıştır" ifadesini kullandı.

Dünyanın en güçlü devletlerine karşı destansı bir direnişin meyvesi olan son devlet Türkiye Cumhuriyeti'nin de Malazgirt ile beraber atılan o sağlam temeller üzerine kurulduğunu vurgulayan Erdoğan, "İçeriden ve dışarıdan gelen onca saldırıya rağmen milletimizin neredeyse bin yıldır bu topraklarda tutunması da Malazgirt ruhu sayesindedir. Sultan Alparslan'ın 'Şehit olursam üzerimdeki bu beyaz elbisem kefenim olsun, zaferi kazanırsak istikbal bizimdir' sözleriyle sembolleşen bu ruh, 15 Temmuz gecesi hepimizin şahit olduğu üzere, halen dimdik ayaktadır. Bugün de Türk ekonomisine yönelik saldırıları göğüslerken en büyük güvencemiz, milletimizin her bir ferdinin bağımsızlığına, vatanına, geleceğine sahip çıkma hususundaki azim ve kararlılığıdır" açıklamasında bulundu.

Erdoğan son olarak, "Malazgirt Zaferi'nin kazanılmasını sağlayan, bugün de farklılıklarımıza rağmen birliğimizi korumamızı mümkün kılan bu ruh ayakta oldukça, ülkemizi 2023 hedeflerine, 2053 ve 2071 vizyonuna ulaşmaktan hiç kimse alıkoyamayacaktır. Bu düşüncelerle Malazgirt Zaferi'nin yıl dönümünde, büyük komutan Sultan Alparslan'ı ve aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle yad ediyor, tüm vatandaşlarımı en kalbi duygularımla selamlıyorum" diyerek sözlerini noktaladı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.08.2018 19:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-08-25 13:06:59

deli şeriatçılar krizlerini kabul etmiyorlar çocuk bizden değil diyorlar osmanlıdan kalan komik laflar ediyorlar dünyayı güldürüyorlar mhp nin osmanlı şeriatçılarını gazıyla bakalım nereye kadar dayanacaklar krizin daha başındayız

Avatar
birbilen 2018-08-25 13:21:54

yav ne vatanı ne milleti kriz diyoruz kriz,yeter din le iman la vatan millet sakarya nidalarıyla milleti uyuttuğunuz.BU KRİZİN SORUMLUSU KİMSE ÇIKSIN ORTAYA BORÇ YE ADAM PARASINI İSTEYİNCE BANA SALDIRIYORLAR DE OH NE ALA.

Misafir Avatar
Dirilis 2018-08-25 18:12:49 @birbilen

filmindeki Köpek Sadettin soyundan gelenler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@birbilen x 2018-08-25 17:18:31 @birbilen

Sanki bu adam 17 yildir iktidarda degildi, ülkeyi bu hale getiren kendisi degilmis gibi sigirlara nutuk cekiyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunlarin 2018-08-25 16:35:09 @birbilen

Sakarya, Canakkale, Afyon, Dumlupinar ile alakasi yok, neden olsun ki bunlar Arab seviciler, ayaktayiz derken de kendini kastediyor, milleti degil

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-08-25 13:02:24

Qargalar güler,, Sürüngen gibi yerlerde sürtünerek ve pas pas olmuş parasiyla ,,, Sinek oglu sinek....Ancak onu Eşşek oglu Eşşek 81 Milyonluk Dilenci Cemaatini kandirirsin, ne yazikki yazik..

Misafir Avatar
Ferzanda Işık a cevap 2018-08-25 17:16:26 @Emine

Babam anani siksin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
egemen 2018-08-25 16:12:10 @Emine

@Emine x----Ermeni tohumu Emine vürüs olmuş içimizde dolaşıyor. dinsiz imansız, hain, küstah Emine sizin virüsünüz ancak kendinizi yok edecek evelAllah.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ferzanda Işık 2018-08-25 15:50:20 @Emine

Lan orospu piçi T.R nin süzmepiçi senini has götünü ve agzını ve tüm ölmüşlerinin kemiklerini ,amlari götleri çürüdügü için kurumuş kafakarının agız ve göz deliklerini sikeyim ,ermeni piçi, 81 milyon seni ne ananı babanı sülaleni tüm ölmüşlerini ve ejdadını siksin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
t 2018-08-25 15:25:15

Dış güçlermiş hadi be ordan kendi beceriksizliğini sağa, sola çamur atarak kapatmaya çalışma reisbey. Kısacası batırdın ülkeyi peşkef çektin yandaşlarına Allah belanı versin defol git artık .

Avatar
Baran 2018-08-25 13:43:23

Malazgirt ruhula deyil rusya ve yagudiler sayesinde ayaktasiniz ...

Avatar
Nurali Boz 2018-08-25 17:21:22

600 milyar dolar borcumu odedin receb sen ayaktasin tabi hizmetkarsin ama aga nakavt olmus ekonomi durmus esnaf habire kepenk kapatiyor bir dolar 6.50 olmus senin sirtinda kufe yok kufesi olan mort olmus seni sahtekar hirsiz seni

Avatar
Mustafa Elibol 2018-08-25 13:24:59

Ya arkadaşlar kanan filan yok. Bunu bir kabul edin artık. Eskiden gazete yok, televizyon yok, radyo yok, yani sizin anlayacağınız iletişim yok. Ama şimdi iletişimin kralı var. Eeee nasıl duyarsız kaldı peki insanlar ve herkesin gözü önünde oluyor. Satılmayan çok az bir şey kaldı. Yanı insanlar memnun bukadar olumsuz tabloya rağmen insanlar memnun ki seçimlerde kazanıyor hemde büyük farkla.

Misafir Avatar
secim kazanıyormuş 2018-08-25 15:29:38 @Mustafa Elibol

Ne secimi kazanacakda alavere dalaverelerle yani hızlığıyla tehditlerle secim kazanıyorlar. Onarsın işte böyle beter olursun inş Laheylerde yarğılanırsın tez günde tez zamanda inşlah.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-08-25 17:51:26

Bu aralar .Bu şarkıyı mırıldanır oldum .Bir teselli ver çok eski bir şarkıdır günümüze cuk oturuyor deyilmi .