Cumhurbaşkanı Erdoğan İngiltere Başbakanı ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Krallık Başbakanı Theresa May ile bu akşam telefonda görüştü.

Cumhurbaşkanı Erdoğan İngiltere Başbakanı ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Krallık Başbakanı Theresa May ile bu akşam telefonda görüştü.

18 Aralık 2017 Pazartesi 22:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan İngiltere Başbakanı ile görüştü

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre görüşmede ikili ilişkilerin yanı sıra Kudüs konusundaki son gelişmeler ele alındı. İki lider, başta savunma sanayii olmak üzere iki ülke arasındaki işbirliğinin ve ilişkilerin her alanda daha da geliştiğini görmekten memnuniyet duyduklarını belirttiler. Görüşmede, ABD'nin Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıma girişimiyle ortaya çıkan gerilimin bölge açısından endişe verici olduğu ifade edildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Birleşik Krallık Başbakanı May, barış süreci için iki devletli çözümün en akılcı yol olduğunun İsrail hükümeti tarafından da idrak edilmesi gerektiğini vurguladılar. Görüşmede, ABD'nin Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıma kararına karşı hazırlanmış olan karar tasarınının BM Güvenlik Konseyi'nde yapılan oylamada ABD tarafından veto edilmesine de değinildi. İki lider, bölgedeki barış sürecini tehlikeye sokacak yeni gerilimlerden uzak durulması ve de sorunun çözümü için uluslararası toplumun yoğun çaba göstermesi gerektiğine dikkati çektiler. Görüşmede, Türkiye-İngiltere ilişkilerini daha da geliştirme konusunda mutabık kalındı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.12.2017 22:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE 2017-12-18 23:46:58

TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE
https://www.youtube.com/watch?v=27oVb6TrDm4

Misafir Avatar
001 adli yorumcuya diyorum 2017-12-19 09:02:38 @TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE

0o1 adlı yorumcu senin ne kadar dipsiz, temelsiz, dayanıksız ama çok hakaret, iftira yalan dolu yorumlarını gördük. sen yoldan çıkmış eniş aşağı giden br lastik tekeri gibisin.. taşa kayaya çarparak gidiyorsun . herhalde bu gidişle bir pisliğe saplanıp duracaksın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
man adasi belgeleri 2017-12-18 23:49:24

http://haber.sol.org.tr/toplum/chp-belgeleri-acikladi-iste-tek-tek-man-adasi-belgeleri-219275

Avatar
kimbilir 2017-12-18 23:50:06

belkide man adasini konusuyorlardir

Avatar
kazim 2017-12-18 23:51:02

kurt sozu oz be oz turkcedir

Avatar
tango alfa 2 2017-12-18 23:32:53

şunun sıfatına bakın pişmiş kelle gibi gülüyor haa sahi bu ingilizce bilmiyor nasıl oluyorda telefonda konuşuyor .

Avatar
hasan rafsancani evet de 2017-12-18 23:48:27

chp konusunca vatan haini veya ajan ilan ediliyor demi

Avatar
hasan rafsancani 2017-12-18 23:00:32

gayet normal iki devletin liderlerinin görüşmesi kadar normal bir şey olamaz.

Misafir Avatar
oo1 cevap 2017-12-19 08:36:59 @hasan rafsancani

su ve çay içtim üstünede kahve .ben akpli değilim chplide değilim.işte akp ve chp bu yüzden artık kaybetmeye mahkum bir yorum yaptınmı hemen kendi taraflarına çekiyorlar.benim için hangi görüşten olursa olsun hırsız hırsızdır rüşvetçi rüşvetçidir çocuğu sağlamken çürük raporu alan şerefsizdir.yorumu yapan herhalde sende boş gezenin boş kalfasısın.??????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2017-12-18 23:32:02 @hasan rafsancani

hasan sen akşam akşam ne içtin ne salakça bir yorum bu böyle

Beğenmedim! (1)
Avatar
ingiltere 2017-12-18 23:47:12

ingiltere ile gorusuluyorsa masele kurlerdir cunku ingilizler kurtlerin en buyuk dusmanidir sebebini hala bulamadim bu garip kurtlerden niye korkar bu kadar bu ingilizler bilmem ama kurt oldurecekseniz dunyada size her zaman arka cikan bir devlet politikalari vardir