Cumhurbaşkanı Erdoğan, Putin ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Putin ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

19 Şubat 2018 Pazartesi 17:08
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Putin ile görüştü

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve Rusya Federasyonu Başkanı Vladimir Putin bugün telefonda görüştüler. Cumhurbaşkanlığı kaynakları, görüşmede başta Afrin ve İdlib olmak üzere Suriye’deki son gelişmelerin ele alındığını belirtti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Zeytin Dalı Harekatı’yla ilgili bilgi paylaşımında bulunduğu görüşmede, terörle mücadele konusunda işbirliğini ve eşgüdüm içinde hareket etmeyi sürdürme kararlılığı teyit edildi. Görüşmede, İdlib’te Gerginliği Azaltma Bölgesi’nde yeni gözlem noktaları oluşturma süreciyle ilgili meselelere de değinildi. İki liderin, ikili ve bölgesel konularda yakın temasta olmaya devam etmenin önemini de vurguladıkları öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.02.2018 17:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş Rıza 2018-02-19 17:42:13

Kesin Afrin' e Suriye askerinin girmemesini istemiştir

Avatar
köylü 2018-02-19 18:21:06

esad kesinlikle aç rus ayısına güvenmemeli kürtlerle iş birliği yapmalı yoksa esadı rus ayısı esadın pabucunu dama atar suriyeyi şeriatçılara para karşılığı ihale karşılığına satar mutlaka cesur kürtlerle suriyeyi yönetmek zorunda

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:11:45

Sn Erdoğan; Hala mı KANDIRILACAKSINIZ. . . . . . . . . , Yetmedi mi ! ! ! !KANDIRILMAKTAN Bıkmadınız mı . . . . . . . . . TÜRK' ün TÜRK ten Başka DOSTU YOK, Olmadı, Olmayacak . . . . . . .. . . . . . . Bunun Böyle Olduğunu İlk Okul çocuğu bile biliyor, Siz Gerçekten Bilmiyor musunuz, Yoksa Öyle mi Davranıyorsunuz . . . . . . . . Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:22:18

Sn Erdoğan Sınırlarımızın GÜVENLİĞİ için HER YAPILAN olaya destek veriyorum. . . . . . . . . . Ancak SURİYELİ ler için Bir MEHMEDİMİN Tırnağına Gelen ve Gelecek Zararı Anlamıyorum, Anlamayacağım.. . . . . . . . . . . İnsanlar KONUŞARAK Her konuyu ÇÖZER, Dün Sizin Beşar ESAT ile KARDEŞİM dediğiniz de ne güzel konuşarak TÜRKİYE + SURİYE BAARIŞ içerisinde sorunlarını çözmeye başladı... . . . . . . . . . . Bunu söylüyorum, söyleyeceğim, Beşar ESAT' ın canı cehenneme ben MEHMEDİMİN TIRNAĞI Kanamasın istiyorum... . . . . . . . . . . Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-02-19 20:25:02

Sn Erdoğan;
Sizi KANDIRMAYAN Bir ÖSO Kalmıştı ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Lütfen Dikkat Edin Yakında Övdüğünüz - Güvendiğiniz ÖSO da Sizi KANDIRACAKLAR LİSTESİNE EKLENECEKTİR.. . . . . . . . . . . . . . .. .
Lütfen CHP ve TÜRK Milleti demedi demeyin ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Gerçi yine HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ Gibi Beni KANDIRDILAR Diyeceksiniz ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Bizleri Sizin Kandırılmanız dan İnanın BIKTIK ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Siz KANDIRILMAKTAN BIKMADINIZ ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Sön Söz CHP Haklı Çıkacak - Siz Yine KANDIRILACAKSINIZ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Saygılarımla.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-02-20 06:22:26

Cumhur seni resimlerde çok çökmüş ,yorulmuş,halsiz ,solgun görüyorum .!! Ayrıca senin eski ruh hainde yok .Bu defa çok sinirli eskisinden daha çok saldırgan ,kaba ,ve her an patlıyacak ,saldıracak gibi bir halin var ..Hem senin suratındaki yanapının hemen altında azının biraz ğstünde bir tümür var ve saçların her geçen gün süratle dökülüyor 1 kaç aya kalmaz tamamen kel kalacaksın .Git .gide çöküyor ve yaşından çok yaşlı görünüyorsun .Gözlerinin altı su toplamış ,gözlerin mütiş şimiş kafa eyrilmiş sağa ,sola,kaymış gitmiş yürüken bariz bir şekilde kocaman kanburun oluşmuş ,gözlerinin feri çökmüş .Dolayısı ile bu İKTİDAR VE BEN ,BEN ,SADECE BEN ,HER ŞEY BENİM ,BEN YAPTIM ..BANA AİT ÖLSEMDE BIRAKMIYACAĞIM ,dediğin gibi birde hanedanlığımından birilerini getireceğim ben osamanlının sonuyum ..Koplexsin ..!!!! Başının ettini yiyecek gerçi yaşında geldide geçti bu kadar ruhen BEDENEN ÇÖKÜŞ senin sonun olur .Dolayısı ile diyoruz ki yeter artık bak halin kalmadı hayatının geri kalan kısmını sosyal yaşamına ayır ..bu hır seni ne hallere getirdi çöktün gittin ..Emekli ol veyada iatifa et git artık ,git yeterince her şeyin var hemde çooooook fazlası ile her gün binlerce dolar harcasan ömrün yemez bitmesi için o kadar çooook zenginsinki ..!!!! Ömür kısa cumhur bu gün varız yarın yokuz ..diş arısı bahane ..her gece yatağa giderken belki sabaha çıkmıyacakmış gibi yaşıyacağız ..ama yaşamak içinde yaşlılığımızıda sakin geçirmek gerek . Her neyse cumhur ömür kısa sıhat ,önce sıhat .Mevkii,makam hele hele MENFAHATLER gelip geçici ,imamın kayığına binip gideceksin ömür tarafa ne para ,ne pul ,ne kaçak sarayını,nede ihtişamını ,nede mallarını hiç bir şey ,ama hiç bir şey götüremiyeceksin ..kefende bazen öyle herkeze kolay ,kolay nasip olmaz kim bilir ,Dolayısı ile her gaze okuduğumda tapletimden ,bilgisayarımdan Seni çoook ama çook çökmüş ,yıpranmış,ruhen bedenen ,yorulmuş gördüğüm gibi bazende konuşmalarında çooook dengesizlik ve asabiyet tedirginlik ..görüyorum .Çooooook çöktün bazen çoook saçma sapan konuşuru ve dengesiz hareketler yapıyorsun ..dolayısı ile artık dinlen ve sosyal yaşam tarzına zaman ayır BU NE BEN HIRSI ,KISKANÇLIK ,HASİSLİĞİ ,aynada suratına bak cumhur ,ne jadar çötüğünü göreceksin kıskançlık ,hasislik ,fesatlık ,ben hastalığı seni ne hale sokmuş ..Ha birde aklımdayken ..ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN DÜNYA,(((( **** MUCİZESİ ****)) MARAŞAL TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ DAHİ ,EFSANE KIYAMETE KADAR UMUTULNAYAN KALPLERİMİZİN SEVGİLİSİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ TAKLİT ETME ..öyle her önüne gelen bir DÜNYA MUCİZESİ ULU ÖNDER EBEDİ LİDER EBEDİ CUMHUR ÇEBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ MARAŞAL OLAMAZ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRK TÜRK VATANININ KURTARICISI ,TÜRK ULUSUNUN ULU ÖNDERİ ,DEMOKRATİK ((( **** LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU **** TANRININ TÜRK ULUSU İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI VE BİZ TÜRK ULUSUNA HEDİYE ETTİĞİ MUCİZE ,DAHİ ,EFSANE EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLAMAZ )))) TANRI ULU ÖNDER EBEDİ BAŞKUMUTAN MARAŞAL KEMAL ATATÜRKE AYNEN ..PEYGAMBERLER GİBİ GELECEĞİ GÖREN BİR MUCİZE ,İHTİŞAM ,HİS ,DUYGU SÜPER ,GÜÇ VERMİŞ TANRI BU DUYGUYU ,BU GÜÇÜ HER KEZE VERMEZ ..!!! Dolayısı ile ULU ÖNDER MUCİZE DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRÜ TAKLİT ETME ..SEN BİR ULU ÖNDER KEMAL ATATÜRK OLAMAZSIN ..SAKIN OLAKİ BUNDAN BÖYLE DÜNYA MUCİZESİ SÜPER DAHİ ..KEMAL ATATÜRKÜMÜN RESİMLERİNDEN KOPYA ÇEKEREK ONUN GIBİ POZLAR VERME ..ne o okul tahtasındaki harf pozu ..çok anormal ,bazı resşmler çektiriyorsun ..TÜRK ULUSUNUN EFSANESİ ,SEVGİLİSİ ULU ÖNDERİ AZİZ ATATÜRKÜMÜ RESİMLERİNDEN KOPYA ÇEKEREK ATATÜRKÜMÜ TAKLİT EDİYORSUN. ..TANRI 1 TANE HAZRETİ MUHAMMETİ ŞSLÂMİYETİN DAHİ PEYGAMBERİ OLARAK YOLLADI ,TANRI 1 TANE ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ YARATI TÜRK ULUSU İÇİN GEDŞYE ETTİ ODA SEVGİLİMİZ KEMAL ATATÜRK TANRI DEDİKİ KEMAL ATATÜRKĞNĞZ SİZ TÜRK ULUSUNUN DÜNYA BATANA KADAR İLK VE SON MUCİZESİ İLK VE SON LİDERİ İLK VE SON BAŞKUMUTANINIZ VE MARAŞALINIZ MUCİZENİZ .,BUNDAN SONRA HİİÇ KİMSE BİR ULU ÖNDERİNİZ MUCŞZENİZ YOK OLMIYACAK KIYAMETE KADAR KALPLERİNİZE KAZIYIN VE DOĞMAMIŞ BEBEĞİNİZE BİLE KARNINIZDAYKEN ULU ÖNDER AZIZ BAŞKUMUTANINIZ DÜNYA LIDERİNİZ KEMAL ATATÜRKÜ ÖĞRETİN ..!!!! İŞTE BÖYLE SAKIN OLAKİ KEMAL ATATÜRKÜMÜZĞN RESİMLERİNİ TAKLİT EDİP RESİM ÇEKTİRME ÇOOOOK KOMİK OLUYORSUN GÜLMEKTEN KIRDIN BİZİ ..RENCŞDE OLUYORSUN TAYYİP ..çünki senin surat ve kafatasın aynen AMPÜLE BENZİYOR KAFADA SAÇ YOK AMPÜL ..AKP AMPLEMİNDEKİ AMPÜLE BENZİYOR SENİN KAFA ...!!!!

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-02-20 06:29:20

Cumhur seni resimlerde çok çökmüş ,yorulmuş,halsiz ,solgun görüyorum .!! Ayrıca senin eski ruh hainde yok .Bu defa çok sinirli eskisinden daha çok saldırgan ,kaba ,ve her an patlıyacak ,saldıracak gibi bir halin var ..Hem senin suratındaki yanapının hemen altında azının biraz ğstünde bir tümür var ve saçların her geçen gün süratle dökülüyor 1 kaç aya kalmaz tamamen kel kalacaksın .Git .gide çöküyor ve yaşından çok yaşlı görünüyorsun .Gözlerinin altı su toplamış ,gözlerin mütiş şimiş kafa eyrilmiş sağa ,sola,kaymış gitmiş yürüken bariz bir şekilde kocaman kanburun oluşmuş ,gözlerinin feri çökmüş .Dolayısı ile bu İKTİDAR VE BEN ,BEN ,SADECE BEN ,HER ŞEY BENİM ,BEN YAPTIM ..BANA AİT ÖLSEMDE BIRAKMIYACAĞIM ,dediğin gibi birde hanedanlığımından birilerini getireceğim ben osamanlının sonuyum ..Koplexsin ..!!!! Başının ettini yiyecek gerçi yaşında geldide geçti bu kadar ruhen BEDENEN ÇÖKÜŞ senin sonun olur .Dolayısı ile diyoruz ki yeter artık bak halin kalmadı hayatının geri kalan kısmını sosyal yaşamına ayır ..bu hır seni ne hallere getirdi çöktün gittin ..Emekli ol veyada iatifa et git artık ,git yeterince her şeyin var hemde çooooook fazlası ile her gün binlerce dolar harcasan ömrün yemez bitmesi için o kadar çooook zenginsinki ..!!!! Ömür kısa cumhur bu gün varız yarın yokuz ..diş arısı bahane ..her gece yatağa giderken belki sabaha çıkmıyacakmış gibi yaşıyacağız ..ama yaşamak içinde yaşlılığımızıda sakin geçirmek gerek . Her neyse cumhur ömür kısa sıhat ,önce sıhat .Mevkii,makam hele hele MENFAHATLER gelip geçici ,imamın kayığına binip gideceksin ömür tarafa ne para ,ne pul ,ne kaçak sarayını,nede ihtişamını ,nede mallarını hiç bir şey ,ama hiç bir şey götüremiyeceksin ..kefende bazen öyle herkeze kolay ,kolay nasip olmaz kim bilir ,Dolayısı ile her gaze okuduğumda tapletimden ,bilgisayarımdan Seni çoook ama çook çökmüş ,yıpranmış,ruhen bedenen ,yorulmuş gördüğüm gibi bazende konuşmalarında çooook dengesizlik ve asabiyet tedirginlik ..görüyorum .Çooooook çöktün bazen çoook saçma sapan konuşuru ve dengesiz hareketler yapıyorsun ..dolayısı ile artık dinlen ve sosyal yaşam tarzına zaman ayır BU NE BEN HIRSI ,KISKANÇLIK ,HASİSLİĞİ ,aynada suratına bak cumhur ,ne jadar çötüğünü göreceksin kıskançlık ,hasislik ,fesatlık ,ben hastalığı seni ne hale sokmuş ..Ha birde aklımdayken ..ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDİ BAŞKUMUTAN DÜNYA,(((( **** MUCİZESİ ****)) MARAŞAL TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ DAHİ ,EFSANE KIYAMETE KADAR UMUTULNAYAN KALPLERİMİZİN SEVGİLİSİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜ TAKLİT ETME ..öyle her önüne gelen bir DÜNYA MUCİZESİ ULU ÖNDER EBEDİ LİDER EBEDİ CUMHUR ÇEBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ MARAŞAL OLAMAZ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRK TÜRK VATANININ KURTARICISI ,TÜRK ULUSUNUN ULU ÖNDERİ ,DEMOKRATİK ((( **** LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU **** TANRININ TÜRK ULUSU İÇİN ÖZENE BÖZENE YARATIĞI VE BİZ TÜRK ULUSUNA HEDİYE ETTİĞİ MUCİZE ,DAHİ ,EFSANE EBEDİ BAŞKUMUTAN EBEDİ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK OLAMAZ )))) TANRI ULU ÖNDER EBEDİ BAŞKUMUTAN MARAŞAL KEMAL ATATÜRKE AYNEN ..PEYGAMBERLER GİBİ GELECEĞİ GÖREN BİR MUCİZE ,İHTİŞAM ,HİS ,DUYGU SÜPER ,GÜÇ VERMİŞ TANRI BU DUYGUYU ,BU GÜÇÜ HER KEZE VERMEZ ..!!! Dolayısı ile ULU ÖNDER MUCİZE DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRÜ TAKLİT ETME ..SEN BİR ULU ÖNDER KEMAL ATATÜRK OLAMAZSIN ..SAKIN OLAKİ BUNDAN BÖYLE DÜNYA MUCİZESİ SÜPER DAHİ ..KEMAL ATATÜRKÜMÜN RESİMLERİNDEN KOPYA ÇEKEREK ONUN GIBİ POZLAR VERME ..ne o okul tahtasındaki harf pozu ..çok anormal ,bazı resşmler çektiriyorsun ..TÜRK ULUSUNUN EFSANESİ ,SEVGİLİSİ ULU ÖNDERİ AZİZ ATATÜRKÜMÜ RESİMLERİNDEN KOPYA ÇEKEREK ATATÜRKÜMÜ TAKLİT EDİYORSUN. ..TANRI 1 TANE HAZRETİ MUHAMMETİ ŞSLÂMİYETİN DAHİ PEYGAMBERİ OLARAK YOLLADI ,TANRI 1 TANE ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ YARATI TÜRK ULUSU İÇİN GEDŞYE ETTİ ODA SEVGİLİMİZ KEMAL ATATÜRK TANRI DEDİKİ KEMAL ATATÜRKĞNĞZ SİZ TÜRK ULUSUNUN DÜNYA BATANA KADAR İLK VE SON MUCİZESİ İLK VE SON LİDERİ İLK VE SON BAŞKUMUTANINIZ VE MARAŞALINIZ MUCİZENİZ .,BUNDAN SONRA HİİÇ KİMSE BİR ULU ÖNDERİNİZ MUCŞZENİZ YOK OLMIYACAK KIYAMETE KADAR KALPLERİNİZE KAZIYIN VE DOĞMAMIŞ BEBEĞİNİZE BİLE KARNINIZDAYKEN ULU ÖNDER AZIZ BAŞKUMUTANINIZ DÜNYA LIDERİNİZ KEMAL ATATÜRKÜ ÖĞRETİN ..!!!! İŞTE BÖYLE SAKIN OLAKİ KEMAL ATATÜRKÜMÜZĞN RESİMLERİNİ TAKLİT EDİP RESİM ÇEKTİRME ÇOOOOK KOMİK OLUYORSUN GÜLMEKTEN KIRDIN BİZİ ..RENCŞDE OLUYORSUN TAYYİP ..çünki senin surat ve kafatasın aynen AMPÜLE BENZİYOR KAFADA SAÇ YOK AMPÜL ..AKP AMPLEMİNDEKİ AMPÜLE BENZİYOR SENİN KAFA ...!!!!