banner87

'Davutoğlu koalisyon yapmak istedi, Erdoğan engelledi'

Türkiye 24 Haziran Seçimleri'ne giderkenCHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, FOX TV'de “İsmail Küçükkaya ile Çalar Saat” programının canlı yayın konuğu oldu.

'Davutoğlu koalisyon yapmak istedi, Erdoğan engelledi'

Türkiye 24 Haziran Seçimleri'ne giderkenCHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, FOX TV'de “İsmail Küçükkaya ile Çalar Saat” programının canlı yayın konuğu oldu.

13 Haziran 2018 Çarşamba 09:06
'Davutoğlu koalisyon yapmak istedi, Erdoğan engelledi'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu FOX TV'de İsmail Küçükkaya'nın hazırlayıp sunduğu Çalar Saat programında canlı yayın programında açıklamalarda bulundu. CHP lideri imam hatiplerle ilgili önemli açıklamalar yaptı. Kılıçdaroğlu, "AKP hala İmam Hatipler kapatılacak diye propaganda yapıyor. İmam Hatipleri bizim partimiz açtı neden kapatalım" dedi. 

Kılıçdaroğlu dün gece İmam Hatip mezunları ile yaptığı sahuru anlattı. CHP lideri yemek duasında Atatürk'e de dua ettiklerini söyledi.

CHP Lideri Çorum'un Güney Köyü'nde önce tepki ile karşılandıklarını, sonra muhtarı arayarak konuşmak istediğini anlattı. Daha sonra orada sevildiklerini, çok iyi karşılandıklarını söyledi. İmam Hatipli bir kız çocuğuna nasıl burs vermeye başladığını da anlattı. CHP lideri kendisine hakaret edenleri öğrencilere burs vermek koşulu ile affettiğini söyledi.

Kılıçdaroğlu 7 Haziran Seçimleri'nden sonra dönemin AKP Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu'nun kendileri ile koalisyon yapmak için istekli olduğunu ancak bunu Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın engellediğini söyledi. Kılıçdaroğlu, Ahmet Davutoğlu'nun samimiyetine inandığını belirterek, "Biz koalisyon görüşmelerini yaparken tutanakları bana göstererek, 'demokrasi tarihine geçeceğiz' diyordu" dedi.

CHP lideri, "FETÖ'nün bir numaralı siyasi ayağı sarayda oturan zat diyorum, mahkemeye veremiyor. Versin de görelim" dedi.

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından  satır başları şöyle: 

(Kılıçdaroğlu İmam Hatiplilerle sahurda buluştu)  Bize soruyorlar imam hatipler kapatılacak mı diye. İmam Hatipler hiç bir şekilde kapatılmayacak. 

Türkiye'de birlik ve bütünlüğü sağlayacağız.

Kız çocuklarının eğitilmesi okuması lazım. Hayat standardının yükseltilmesi lazım. Ben belediye başkanlarımıza talimat verdim. Mutlaka yurt yapın. 

Dünyanın en güzel şeyi bir çocuğa okutmak. 

Man Adası ile ilgili gösterdiklerimi kimse yalanlayamadı.  

Davalarımdan 3 öğrenciye burs verirlerse vazgeçiyorum. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'ne yönlendiriyorum. 

Muharrem İnce Cumhurbaşkanlığı koltuğuna oturacak. Seçimleri kazanacağız. Bu 1. turda da gerçekleşebilir. Millet İttifakı meclis çoğunluğunu alacak

Bizim ittifakımız ilkesiz bir ittifak değil. Bu ittifak demokrasi ittifakıdır

Danıştay denen bir kurum varsa o hakim istifa etmeli. Danıştay Başkanı çağıracak, kapının önüne koyacak. Git AKP Kadın Kolları'na üye ol

Parti genel başkanı hakim tayin ederse adalet çöker.

Muharrem İnce son derece başarılı. Genç, dinamik, ufku ve hedefi olan bir kişi. Türkiye'nin bütün sorunlarını biliyor.

İnce'nin babası kamyon şoförü bir Anadolu insanı. Kamyon şoförlerine sesleniyorum. Siz sizin gibi çalışan çocuk yetiştiren bugün cumhurbaşkanı aday olay olan kişiye oy verin

 Muharrem İnce'nin Diyarbakır mitingi çok başarılydı. Bu miting Erdoğan'ı rahatsız etti. Bu kadar kalabalık beklemiyordu. 

Bir grup bizim telefon konuşmalarımızı dinliyor, Erdoğan'a servis ediyor. Bizde karanlık bir iş yok çok şükür'

FETÖ'yle gerçek anlamda bir mücadele yok. Parası olan dışarı çıkıyor.

Biz tamamen baraja karşıyız. Seçim barajını darbe hukuku getirdi. Yüzde 10 barajı savunanlar darbeyi savunanlardır.

Devlette liyakat sistemini kurarsanız mekanizma takır takır işler. Liyakatı bozmazsanız devleti yönetmek kolaydır'

'Bütün emeklilerden oy bekliyorum. Ben dile getirmeseydim emeklilere bu ikramiye verilmeyecekti'

Kılıçdaroğlu'ndan Adalet Yürüşü'nün 1 yılında adalet mesajı: Adalet çok soylu bir kavramdır. Adalet herkesin güvencesidir. Eğer hakimler karar verirken saraya bakıp sürülebilirim derse o ülkede adalet yoktur.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 11:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-13 09:32:11

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
seçmen. 2018-06-13 13:55:24 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Büyük lider her zaman tehlikeyi sezer.. CHP ile yatan şaşı kalkar be.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kesin 2018-06-13 13:54:32 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

bir chp li olarak oyum Perinçek indir. chp de Atatürkçü kalmadı, Baykalcı kalmadı. daha kötüsü vatansever kalmadı. :-((((((((((((((

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TROL ne demek sahi? 2018-06-13 13:52:21 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Bu yalancıların, iftiracıların, ihanetçilerin tuzağına düşmüş cahiller soytarılar vatansever devletini milletini düşünenlere TROL diyor muş. . aynen baş ajanları kılıçdaroğlu gibi bunlarda ko_mik. iftircı, yalancı duygusuz ve düşüncesiz insanlar. it ürür kervan yürür . bu böyle biline.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKLI SELİM OLANLARA DUYURULUR 2018-06-13 13:49:46 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

AK Parti den önce Türkiyede KOÇ , SABANCI VE BİR İKİ TANE DAHA ZENGİN VARDI HALKIN YÜZDE DOKSANI FAKİRDİ, YOKSULDU. bu gün Türkiyede binlerce koç ve sabancı gibileri var. halkın fakir olan yüzde doksanı yüzde 10 lara indi. ALLAH için herkes kendsine baksın karar versin vicdanla konuşsun. AKparti ile DEVAM diyeceğim ben.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troll aydin 2018-06-13 13:49:15 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

25 haziran itibaren kendine is ara cicim az kaldi simdiden is ara

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVAM KARDEŞİM. 2018-06-13 13:46:55 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

CHP nin hazımsızlığı NEDEN biliyormusunuz? AK Parti öncesi chp liler konforlu super evlerde oturuyordu. AKP hükümeti döneminde halkın refah düzeyi yükseldi, insanlar yeni evlerde, yaşamaya başladı yetmedi kaloriferli evler yetmedi asansörlü evler. şimdi bu chp bozuk zihniyeti kıskanıyorlar. bu adama bak oturduğu eve bak benim evim gibi !!!! bunlar kendilerinden başkasına güzellik istemezler. kardeşlerim Türkiyede gerçekten refah düzeyi yükseldi inşAllah dahada iyi olacak. yeterki ülkemizi bu dış iş birlikçi muhalefetin eline bırakmayalım. iş bilmezlerin terör seviileri ve terör dostlarının eline bırakmayalım. DEVAMMM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yali_ = aydin 2018-06-13 13:44:07 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

vayyy be vatan partili aydin a bak sen ahahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakalım fetöcü kim = aydin 2018-06-13 13:43:08 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

vayyy be vatan partili aydin a bak sen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketlere gore 2018-06-13 13:40:26 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

DOĞU PERİNÇEK in oy orani yuzde 0.60 % ila yuzde 0.1 % perincek e oy verirsek bu oylar sadece AKP ye yarar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yali_ 2018-06-13 11:34:43 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

@Kilicdaroglu Cok Yaşa x---çok rezil komiksiniz çokk.

Beğenmedim! (3)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-13 09:31:40

akp elveda

Misafir Avatar
fox tv, yahudi beslemesi 2018-06-13 17:02:40 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Kılıçdaroğlunun besleme kaynağı. boyama süsleme, cilalama ofisi. haydi DEVAMMMMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
geçmiş ve bu gün. = aydin 2018-06-13 13:45:20 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

vatan partili aydin a bak sen bu aydin CHP yi cok kiskaniyor ahaha kiskanc seyyy

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-06-13 13:41:33 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakalım fetöcü kim 2018-06-13 11:53:11 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Kılıçdaroğlu insan yalan konuşurken milyonda bir parça olsun utanır. ama sende trilyonda bir utanma yok. Fetönün bir numarası saraydamı oturuyor?
ulan fetönün dersanelerini kim kapattı?
ulan fetönün zaman gazetesini kim kapattı?
ulan fetönün Türkiyeyi bombalayan adamlarını kim hapse attı?
Erdoğaaan. eee! Ulan kılıçdaroğlu Fetöün zaman gazetesini sen ziyaret ettin kapandığında Ekrem Dumanlıyı korudun., can dündarı kaçırttın. . mit tırları hainlerini savundun. gezi olaylarını sen organize ettin türkiye 60 , 70 milyar dolar zarar etti gezi olaylarında. fetöcü kim şimdi?
takdir yüce milletimizin.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
geçmiş ve bu gün. 2018-06-13 11:33:49 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

chp ile kualisyondemek yılanla aynı çuvala girmek olurdu. ALLAHülkemizi ve AKP yi korumuş.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-13 10:40:29 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

ADAM GIBI ADAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
*.:。 ✿*゚‘゚CHP*.:。 ✿*゚‘゚ 2018-06-13 10:32:29

*.:。 ✿*゚‘゚MUHARREM INCE Bey ve Kılıçdaroğlu Bey *.:。 ✿*゚‘゚

GizliNot:sizi çok seviyoruz Parola 3 B

Avatar
A.S. KOCAELİ 2018-06-13 10:14:57

İsmal Bey Bunları Kamuoyuna okuyunuz lütfen.

1-Kurtuluş savaşımızda bütün imkanlar kullanılmıştır. Camii ve mescitlerimiz de dahildir. Bunun haricinde kullanılmamıştır. Büyüklermiz hep böyle anlatmışlardır.

2-2010 yılın da geçilen Genel Sağlık Sigortası (GSS) diye yapılan kanun da 18 yaşını doluran bireyl, çalışıp da işsiz kalan bireyler, o tarih itibarıyle sağlık primi ödemek koşuluyla tedavi himeti alıyordu. Sitem yeni olduğu için vatandaş bunu bilmiyor ve kendilerine;
-ışsiz güçsüz olanın ve çalışıp da işsiz kalmanın bedeli olarak vatandaşların tedavi için gitiklerine prim borcunun olduğunu tedavi hizmetini alamıyacağı sebebyle geri çevrılmiştir.
-ışsiz güçsüz olanın ve çalışıp da işsiz kalmanın bedeli bu durumun çok üzücü olmasına rağmen, bu durumda ki vatandaşlarımızın devletten aldığı bir kuruş para yok, bu vatandaşlarımız hiç uğruna borçlandırılmıştır.
Bu durumla ilgili olarak 25 yaşına kadar borçları önce ki seçimlerde sildiler,
adaletsiz bu borçlar silinecek mi?

Avatar
DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese 2018-06-13 09:17:18

Gelişmiş ülkelerde İNTERNET kafeler yok. bu emperyalist güçler kendilerinden olmayan ülkelerin içine bu internet cafe leri virüsünü sokmuşlar. gençlerde eğlenceye oyuna meraklı, gelecekleri o cafelerde kararıyor haberleri yok. Erdoğan bunlardan Türk gençliğini kurtarmak istiyor. okuyan düşünen bir gençlik için kütüphaneler kitapların okunduğu kıraathaneler açmak kurmak istiyor. ama yine emperyalist güçlerin emir kulları oyuncuları muhalefet buna karşı çıkıyor. bu muhalefeti sandığa gömmek namus vicdan, insanlık ve vatan borcudur.

Misafir Avatar
DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese 2018-06-13 13:47:36 @DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese

= aydin vatan partili aydin gunaydin be..... nasilsin ??? keyifler moreller 0 gibi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhalefet 2018-06-13 09:31:12 @DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese

İş vaat ediyor bedava kek le cay la gununu gecirdin diyelim aksama karnin acikmiycakmi ??? mutfakta parasiz nasil yemek pişecek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese 2018-06-13 09:26:55 @DİKK. akp, chp, hdp, iyi partili herkese

yalan konusma gelismis ulke dedigin avrupa olmali ekonomisi iyi olan avrupada herkesin bilgisayari interneti var sosyal yardim alanin bile bilgisayari interneti var internet cafede var sadece ulkemizdeki gibi her kosebasi gibi avrupada internet cafe yok avrupadaki internet cafeler i yabancilar kullaniyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmetim 2018-06-13 11:31:11

Pıc pıc aydin..hep pıc olarak kalacaksin.

Avatar
aydın 2018-06-13 09:53:19

hdp ajan parti,pkk yı açıkca desdekliyor sol ve chp ye şantaj yaparak ha akp gelir bizide içinize alın ,yoksa vermeyecegiz.yani pkk cı gösterecek eger kendisine yaklaştırırsa.görevi bu.gercekten sol olsa,terörü red eder vedemokratik yoldan hakkonı arar.sol un tarihine bakarsa ilagalitede ne sonuçlar aldıgı belli .12 eylüler vs

Misafir Avatar
İNT Cafe ve KÜTÜPHANE 2018-06-13 14:00:15 @aydın

Aynen Avrupadaki internet cafeleri yabancılar kullanıyor. ulan serseri anla da anla işte. ne ke MAL yani ne mal olduğunuzu anlayın. internet kafe bir tür uyuşturucudur. ama kütüphane ilimdir,bilgidir, gelecektir, paradır, güçtür. öküzmüsünüz anlamıyorsunuz yoksa hainliğinizdenmi yapıyorsunuz?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydin vatan partili aydin 2018-06-13 10:35:30 @aydın

HDP yasa dişi partiyse mecliste ne işi var iktidar parti AKP git AKP ye şikayetini dile getir ayrica seçim için HDP hazineden para almiyormu ????

Beğenmedim! (1)
Avatar
ALPARSLAN 2018-06-13 13:49:23

Mahkemeye veremez. Çünkü, hem akp ve akp'nin kurucusu recep tayyip erdoğan, hem de fetö ve fetoş bir amerikan projesidir.CIA yıllarca bu namussuzların önünü açmak için Türkiyede operasyonlar düzenleyip bir çok Türk evladının ocağını söndürmüştür. Kalanın da ocağına FETÖ ve AKP ile Recep Tayyip Erdoğan hep birlikte el ele vererek incir ağacı dikmişlerdir.