banner87

Diyanet harekete geçti ama arkası kesilmiyor!

Abdullah Yolcu adlı bir kişinin 4 yıl önce söylediği öğrenilen ve sosyal medyada gündem olan sözleri dinleyenleri şoke etti. Tek eşi savunan erkekleri sapıklıkla suçlayan Abdullah Yolcu videoda, "Tek eşi olan erkekliğini test ettirsin! Tek kadınla doyan erkek sapıktır" diyor.

Diyanet harekete geçti ama arkası kesilmiyor!

Abdullah Yolcu adlı bir kişinin 4 yıl önce söylediği öğrenilen ve sosyal medyada gündem olan sözleri dinleyenleri şoke etti. Tek eşi savunan erkekleri sapıklıkla suçlayan Abdullah Yolcu videoda, "Tek eşi olan erkekliğini test ettirsin! Tek kadınla doyan erkek sapıktır" diyor.

15 Mart 2018 Perşembe 14:34
Diyanet harekete geçti ama arkası kesilmiyor!

Abdullah Yolcu adlı bir kişinin 4 yıl önce söylediği öğrenilen skandal sözler sosyal medyada gündem oldu.

Kerkük doğumlu olduğunu öne süren Abdullah Yolcu, videoda tek eşi savunan erkekleri sapıklıkla suçluyor. Erkeklerin çeşit sevdiğini ileri süren Yolcu, tek kadınla yetindiğini söyleyen erkeklere de test yaptırmalarını tavsiye ediyor.

Bir erkekle yetinmeyen kadınlar için ise ‘yırtık’ diyen Yolcu, erkekler konusundaki sözlerini haklı çıkarmak için de cennette erkeklere huri verilirken kadınların sadece kocaları ile yetineceklerini ifade ediyor.

Kadınların ve erkeklerin cinsel hayatlarını diline dolayan Abdullah Yolcu zaman zaman gülerek erkekler hakkında çirkin imalarda bulunuyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.03.2018 14:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Atam 2018-03-15 15:41:39

Eyyyy Atam sen ne ileri görüşlü bir insanmışsın bir kez dana ispatlandı. Bu meczupların taaa Cumhuriyeti kurduğunda medeni kanun çıkartarak oyunlarını bilmişsin. Nurlar içinde yat bizler Cumhuriyetin ve ilkelerinin bekçisiz. Güvendiğin gençlik görev başında.

Misafir Avatar
Ahzab sureyi 50 ayet 2018-03-15 21:56:31 @Atam

Sen ey Peygamber! Biz sana mehir bedellerini verdiğin eşlerini; savaş esirleri arasından sağ elinin altında bulunan kimseleri; seninle birlikte göç etmiş bulunan amca ve hala kızlarını, dayı ve teyze kızlarını; ve kendilerini Peygamber'e (mehir bedeli istemeksizin) sunan ve peygamberin de kendilerini nikahlamayı kabul ettiği mü'min kadınları -ki bu yalnızca sana hastır, diğer mü'minler için değildir- helal kıldık. Doğrusu onlara eşleri ve sağ elleri altında bulunanlar konusundaki talimatlarımızı bilmekteyiz; ne ki bununla amaçlanan, senin zor durumda kalmamandır: zaten Allah tarifsiz bir bağışlayıcıdır, eşsiz bir merhamet kaynağıdır. ...... Peygamber olunca eşsiz bir merhamet kaynağı. normal inacliya cehennem?

Beğenmedim! (0)
Avatar
attilla 2018-03-15 14:49:34

bu yobazlar sonunda bana erkekliğimi kendi üzerlerinde test ettirecekler....

Avatar
Sedat 2018-03-15 15:16:57

İ.ne olduğu suratından belli.

Misafir Avatar
@Atam x ---cevabenn---cahiller dolmuş .cev 2018-03-15 17:24:44 @Sedat

Salak konuşmuyorum yaziyorum. Cahil herif !!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Atam x ---cevabenn---cahiller dolmuş . 2018-03-15 15:46:36 @Sedat

Ulan deyyuz ne biliyorsunda konuşuyorsun?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-03-15 15:28:56 @Sedat

Bunlari cirilciplak soyup hamama dolduracaksin, cinsel icerikli filim seyrettirip ,kapiyi üzerlerinden kitleyeceksin. Ondan sonra yesinler birbirilerini.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-15 15:24:29 @Sedat

Cok dogru, sakal kamuflaj icindir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-03-15 15:47:32

Müslümanlık artık dinci politikacıların ve sapık pezevenklerin elinde oyuncak oldu.

Avatar
zeydi 2018-03-15 15:00:40

SAKALA BAK HELE UTAN ULAN İŞİNİZ GÜCÜNÜZ BELDEN AŞAĞI SAPIKMISINIZ NEDİR ANLAMADIK. YOBAZ BUNLARA MI DİYORLAR MERAK ETTİM.

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-15 15:17:20

ŞIŞT SES ETMEYIN.BU SAPIKLARIN ALNI SECDE GÖRÜYOR.DAHA NE ISTIYORUZ.

Misafir Avatar
@VATAN SEVER x---- cevap 2018-03-15 17:22:32 @VATAN SEVER

müslümanim diyerek hakaret edenlerin yeri cehennemdir. Sen önce müslüman ahlakini sahiplen! Kara cahil, senin bu islama kötülük yapanlardan ne farkin var?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
@VATAN SEVER x---- 2018-03-15 15:44:48 @VATAN SEVER

Kişileri eleştirebilirsin, kişilerin kusurlarını söyleyebilirsin. ama alnı secde li olanlara laf söylediğinde çizmeyi aşıyorsun ve kendi sapıklığını ortaya koyuyorsun soytarı. sen başını secdeye koymamakla bir adamlıkmı yaptığını sanıyorsun. asıl sefil ve zevzek hatta bu saçmalayan adamdanda aşağılık ve küstahsın sen.

Beğenmedim! (8)
Avatar
meczuplar 2018-03-15 15:27:08

Bütçeden büyük pay sahibi oldular ama oy devşirmek için imam ve müezzinleri çalıştıran Diyanet bu meczuplarla baş edemiyor eeeee meydanı boş bırakırsa anlı secde görüyor diye ses çıkartmazsan bu gibi meczuplar konuşur. Yeni fetoşlar yolda bre hacılar hele sayenizde bir kadrolaşsınlar palazlansınlar görüşürsünüz. Neler oluyor İYİ GÜNLERE

Avatar
bir bilen 2018-03-15 15:37:28

Bu soyleminle Kurani kerimde belirtilen, eger adalet saglayamayacaginiza inaniyorsaniz bir es alin ve onunla yetinin ayetini inkar ediyorsundur: Sapik oldugun Kurani kerimin bu ayetindende tescil edilmistir. Arkadaslar bunlara dincilere dini kullananlara sadece Kurani kerim ile cevap verin bunlarin sapikligi otomatikmen ortaya cikiyor zaten.

Misafir Avatar
ayetle sabittir..Gücün varsa evlen..yoksa evlenme 2018-03-15 18:46:00 @bir bilen

Doğru söz...idare maddi ve manevi yapamayacaksan 4 tane alsan nolacak..en sonunda evden kaçacaklar.
davul dengi dengine vurulur..
sakallı milletin üzerine iftira atıyor..namuslu kişi bir bayanla evlenmiş..iki tarafta yetinmiş..kadına YIRTIK..erkeğe ibne demeğe hakkı yok..terbiyesizlik..

Beğenmedim! (0)