banner87

Erdoğan: 53 Kürt kardeşime sokağa dökülün diyen kimdi?

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Diyarbakır'da partisinin düzenlediği mitinge katıldı. Erdoğan, Demirtaş için, "Diyarbakır'da 53 Kürt kardeşime sokağa dökülün diyen kimdi? Edirne'deki değil mi, sokağa dökülün dedi. Ne oldu 53 kardeşimiz orda öldürüldü, şehit oldu. Ölenler kimdi benim Kürt kardeşlerim değil miydi? Yasin Börü evladımız değil miydi? Şimdi Cumhurbaşkanı adayı olmuş" dedi.

Erdoğan: 53 Kürt kardeşime sokağa dökülün diyen kimdi?

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Diyarbakır'da partisinin düzenlediği mitinge katıldı. Erdoğan, Demirtaş için, "Diyarbakır'da 53 Kürt kardeşime sokağa dökülün diyen kimdi? Edirne'deki değil mi, sokağa dökülün dedi. Ne oldu 53 kardeşimiz orda öldürüldü, şehit oldu. Ölenler kimdi benim Kürt kardeşlerim değil miydi? Yasin Börü evladımız değil miydi? Şimdi Cumhurbaşkanı adayı olmuş" dedi.

03 Haziran 2018 Pazar 19:14
Erdoğan: 53 Kürt kardeşime sokağa dökülün diyen kimdi?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın sözlerinin satır başları şöyle:

Terör örgütüyle, hendeklerle, tehditle, yağmayla, haraçla aramıza girmeye çalıştılar. Diyarbakır belediyesi önünde anaları ağlattılar. Sizleri tarihinizden, kültürünüzden, ahlakınızdan, geleneklerinizden kopartıp marjinal örgütlerin kulu kölesi yaparak aramıza girmeye çalıştılar.

Bizim meşrebimizde asla ayrımcılık yoktur. Diyarbakır bölgemizdeki illerimiz çoğu gibi ihmal edilmişti. Diyarbakır şu an yaptığımız yatırımlarla güneydoğunun adeta İstanbul’u, İzmir’i haline geliyor.

Diyarbakır’ın eski stadının yerine Millet Bahçesi yapacağız. Biz yaparız, işte bu HDP yıkar. Onlar bu ülkede yıkmak için var. Onlar buradaki evleri bombalamadılar mı, yıkmadılar mı, evlerin altından tüneller açmadılar mı?

'DEVLET HİÇ OLMADIĞI KADAR HALKIN YANINDADIR'

Camilerimizi, evlerimizi yaktılar yıktılar. Bombaladılar. Bunlara gereken dersi vermeye hazır mıyız? Siz ölümü öldüren insanlarsınız.

Biz istiyoruz ki Diyarbakır diyar-ı huzur olsun. Hükümetimiz ve başta İçişleri Bakanımız olmak üzere emniyetimiz, silahlı kuvvetlerimiz, bölge halkının huzuru için ellerinden geleni yaptılar. Bugün devlet hiç olmadığı kadar halkın yanındadır. Her kim herhangi bir Kürt kardeşimin herhangi bir hakkını gasp etmeye kalkarsa karşısında önce beni bulur.

Artık hiçbir terörist gelip halkın yakasına yapışamıyor, haraç alamıyor. Kürt kardeşlerimin evlatlarını zorla alıp dağa götüremiyor. Artık hiç kimse gelip esnafımızın kepengini kapattıramıyor. Artık hiç kimse evde, sokakta, kahvede Kürt kardeşimin tepesine binip ensesinde boza pişiremiyor. Bütün bunları sizler için yaptık.

Ret ve inkar politikalarından eser kalmadı. Diyarbakır’da sokağa dökülen kimdi? Edirne’deki değil mi? Ne oldu 53 kardeşimiz orada öldürüldü şehit oldu. Yasin Börü evladımızı bunlar şehit etmedi mi? Şimdi ne olmuş? Cumhurbaşkanlığına aday olmuş.

“TÜRBE ZİYARET EDER GİBİ ZİYARET EDİYORLAR”

Şimdi bakıyorum hepsi türbe ziyaret eder gibi Edirne’de beyefendiyi ziyarete gidiyorlar. Bay Muharrem onunla övünüyor. Ya ziyaret etsen ne yazar? Oradan sana ne gelecek? Sen benim halkımı ziyaret et. Bak bakalım bu halk sana ne diyecek?

“53 KÜRT KARDEŞİMİN KANI BU DEMİRTAŞ’IN ELİNE BULAŞMIŞTIR”

53 Kürt kardeşimin kanı bu Demirtaş’ın eline bulaşmıştır bunun bedelini er veya geç ödeyecektir. Yoksa tarih bunu affetmez. İnşallah 24 Haziran'da sandıkta benim o Kürt kardeşlerimin ölümüne zemin hazırlayan bu Demirtaş’a da hesabını soracaktır. Bak bugüne kadar ağzıma almadım ama o 53 kardeşim sebebiyle bunu ağzıma aldım.

Yoksa muhatabım değil, hiç derdim de değil. Ama benim Kürt kardeşlerimi bunlar sömürdüler. Öyle saz alıp çalmakla benim Kürt kardeşlerime hizmet gitmiyor.

"KÜRTLERİN DEVLETİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ"

Coğrafyamızda ne yapacaksak hep birlikte yapacağız. Türkiye Cumhuriyeti devleti hepimizin devleti. Kimse Kürtlere devlet aramasın. Kürtlerin devleti Türkiye Cumhuriyeti devletidir.

“BİZ 'KÜRT SORUNU YOKTUR' DİYORUZ”

Biz 'Kürt yoktur' demiyoruz. Türkiye’nin artık bu noktadan geri dönüşü mümkün değildir. Biz, Kürtlerin bizatihi kendilerini bir sorun olarak gören anlayışa nazire olarak 'Kürt sorunu yoktur' diyoruz.

Herkes gibi sizlerin de özgürlüklerini güvence altına biz aldık. Bizim için asla değişmeyecek ve hep öyle kalacak olan resmi dilimiz Türkçe ne kadar değerliyse ana diliniz Kürtçe de o kadar değerlidir.

Kazanılmış diğer özgürlükler de aynı şekilde ananızın ak sütü gibi sizlere helal olsun.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.06.2018 21:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde 2018-06-03 19:29:51

Haydi bakalım yer aç değişim başladı.

Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-06-10 23:28:55 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 14:35:55 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

https://odatv.com/iste-torunlariniza-anlatacaginiz-eski-turkiye-08061828.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-06-09 10:34:36 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪ DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları : 2018-06-09 10:33:28 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

İş Bankası IBAN: TR62 0006 4000 0014 2121 1012 38
Ziraat Bankası IBAN: TR41 0001 0007 9585 6463 1050 01

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-09 10:31:32 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR ! 2018-06-09 10:30:53 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AAA NİNEYA BAK BİZİM ULUSALCI AHMET ABİNİN SAYFASI 2018-06-09 10:29:01 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

NI PAYLAŞIYOR ! KİHKİH !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk‘e İftira Atan Rıza Nur zavallısı.. 2018-06-09 04:20:09 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

http://ahmetsaltik.net/2015/02/08/ataturke-iftira-atan-riza-nur-zavallisi/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürkün bilmem nesi yazan vatan partili aydin 2018-06-08 01:26:31 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

dogu perincek senin ATATURK e attigin iftirayi hakaretini biliyormu ??

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
. 2018-06-08 01:25:15 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

Muharrem İnce'nin rekor kıran reklam filmi ! bir saat sonra
https://www.youtube.com/watch?v=57pydQq8YAQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürkün erkek erkeğe ilişkiye girdiğini 2018-06-07 01:24:35 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

Yalnızca Rıza Nur yazmamış. 1933 yılında Armstrong da yazmış. Ayrıca Kinross'un kitabında da aynı konudan bahsediliyor. Ayrıca Belçikada ders kitabına bile girmiş bir konu. Rıza Nur'un yazdıklarına cevap veremeyenler deli damgası vurup konuyu kapatmaya çalıştıkça batıyorlar!

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-04 14:34:28 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

NE KADAR VATAN HAİNİ VARSA BURADA TOPLANMIŞ YAZIKLAR OLSUN PİSLİKLER.... ALLAH SİZLERİ BİLĞİ GİBİ YASIN TERÖR SEVİCİLERİ ... NAMUSSUZLAR... CEHAPE ZİHNİYETLİ ÇÖPLÜKLER

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-06-04 10:40:08 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

Sahte dinin yarattığı Erdoğan gibi adamlardır.. Gerçek din ise Muharrem İnce gibi insanlar yaratır..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-04 09:24:46 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

16 yıldır kürtleri birbirine düşürmekten başka ne yaptın hadi söyle.roja velad kürt kardeşim bu yahudi şövalyeleri israil taktiği güdüyor yani: kürtleri böl parçala ve yönet onun için akıllı olup bölünmeyi birleşin kol kırılır yen içinde kalır haklı davanız için bölünmeyin birleşin yoksa hakettiğiniz gibi yaşarsınız.barajı geçin diye bakın batılı kardeşlerinizde size destek veriyor.ayrımcılık yapsalar verirlermi ancak ayrımcılığıakp .bbp ve mhp yapar bunu sakın unutmayın

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
evet sizin götünüzü sikmek için 2018-06-04 03:27:55 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

bedava vazelin verdiler amcıklar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
trollere vazelin bugün yine bedava 2018-06-03 20:06:45 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

vermişler

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sıra kılıçdaroğlunda 2018-06-03 19:33:08 @Millet Aziz yıldırımı postaladı sıra kimde

bu seçimden sonra sikitr olup gidecek

Beğenmedim! (15)
Avatar
Güya birşey dedi 2018-06-03 19:27:44

Nasi.2 milyar dolara Saray yaptırınca nasi oluyor

Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-04 03:26:57 @Güya birşey dedi

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21).

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
akp.yi milletin bir bölümü azdırıyor. 2018-06-03 23:26:21 @Güya birşey dedi

millet millet olsa akp,,,,,nin oyu % 5 ten fazla olmaz..anap gibi.%7 de boğuldu kaldı.
millet hala saraylarda kalsın biz azap çekelim diyor..yetmez 300 oda,lı keyf ve eğlence sarayı yapsın..11.bin ağaç kesilmiş..eski vekil söylüyordu.
milletin oy vermeyenlerinin vebalı günahı akp.ye oy verenlerin boyunlarındadır.
hayret ya..! ispanyada hükümet düşüyor..basit bir neden yüzünden Türkiyede 100 kat fazlası nedenler var hala hükümet düşmediği gibi millet akp.ye oy veriyor..bu vebal değilmi? tüyü bitmeyen yetimin hakkını yemek vebal günah değilmi?
milleti aç koy..ordan burdan borç ara..sonra ben iyiyim de..millette hep aldanıyor.beter olsunlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ali babanin ciftligi gibi denetleyen varmi ?? 2018-06-03 23:15:41 @Güya birşey dedi

basbakana ortulu odenek sorumsuz cumhurbaskanina ortulu odenek denetleyen yok
sorumsuz cumhurbaskani bu paralari nerelere harciyor ???
1150 odali saray yetmedi birde marmaris oklukta 300 odali saray 3000 civari korumasi var deniliyor yeni yeni mercedes ler kac tane ucak biz masrafli cumhurbaskani istemiyoruz bunun dunyada ornegi yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp cumhuriyetin varliklarini satti 2018-06-03 23:12:45 @Güya birşey dedi

akp iktidara geldiginde 129 milyar dolar borc vardi
cumhuriyet donemi yapilan fabrikalari satti ATATURK un yaptigi fabrikalarda satildi 70 milyar gelir elde edildi birde topras satislari falan filan tahmini 100 veya 150 milyar elde edildi
yinede akp 450 milyar dolar borc yapti yapilan kopruler hastaneler hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek
AKP 1 tane fabrika kurdumu ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-03 23:08:04 @Güya birşey dedi

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-06-03 23:05:53 @Güya birşey dedi

universite diplomalarini ve transkript gostersin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-06-03 23:05:00 @Güya birşey dedi

abbas yolcu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birisi saz .almış kızıyor 2018-06-03 23:01:48 @Güya birşey dedi

öteki tüm fabrikaları sattı yedi bizim ne yapmamız lazım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kurd katilisin kusura bakma amma 2018-06-03 21:38:13 @Güya birşey dedi

kurlerin sehirlerini koylerini yerle bir etinicindekileri evleriynen beraber yaktirdin panzelere takjip cektirdin kadin cocuk cenazelerini sokaklarda curu8turdun yetmedi suriyede ireakta kurleri olduruyorsun hesabi verecen oy calma belki hapiste yasar4sim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AA 2018-06-03 21:34:08 @Güya birşey dedi

Ulan pezevengin evladi,binlerce asker ve binlerce kurdu kurdu öldurduk diye nara atan sen degilmiydin oruspunun evladi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
trollere vazelin bugün yine bedava 2018-06-03 20:05:50 @Güya birşey dedi

vermişler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
amına koduklarım 2018-06-03 19:32:39 @Güya birşey dedi

bu nasıl saraysa devamlı maliyeti artıyor. her sene biraz daha mı ekliyorsunuz ne yapıyorsunuz? attığınız palavralara kendiniz inanıyor musunuz

Beğenmedim! (8)
Avatar
Tamam inşallah 2018-06-03 19:30:20

Sondaj gemi açılışında konuşan damat...AKP Genel Başkanın R.T.E nin damadı konuşmuş.Benim kayınpederim AYA DÖRT YOLLU OTABAN YAPSA MİLLET İNANIR DİYOR.milleti koyun salak yerine koyuyor işte akpye oy verenler inanır

Misafir Avatar
koyun dediniz 2018-06-03 19:34:00 @Tamam inşallah

kaç seçimdir koyuyoruz, bu seçimde de koyacağız merak etme

Beğenmedim! (17)
Avatar
Vatandaş 2018-06-03 19:33:18

1923 ve 2002 arası 715 milyar dolar harcanmış.2003 ve 2017 arası 2 Tirliyon 95 milyon dolar harcanmış.Akp kendileri yandaşları zengin oldu.halkda pazar artığı toplasın

Misafir Avatar
amcık troller 2018-06-03 19:41:53 @Vatandaş

sallayıp duruyorsunuz, akepe iktidar oluncaya kadar yapılan yol, köprü, hastane, açılan üniversite rakamlarına bak bir de iktidar olduktan sonrakine bak. amcık kılıçdaroğlu ssk başkanıyken 25 dolarlık stente 2450 dolar ödemiş (stent başına) aradaki fark kimin cebine gitti amın feryadı?

Beğenmedim! (17)
Avatar
sayin kayinpeder 2018-06-03 19:33:34

Aya ne zaman yol yapacaz?

Misafir Avatar
siktir git 2018-06-03 19:36:52 @sayin kayinpeder

amına kodumun trolü. sizin bu haber sitenizi anca siyasetten çakmayan gerzek cehapeliler okuyordur, sizin bu salaklığınızı gören akepeliler daha fazla akepeye bağlanıyor

Beğenmedim! (15)
Avatar
Tamam 2018-06-03 20:07:53

Aziz bey gitti...Sıra büyük Türkiye’mde değişim zamanı 24 haziran inceden inceye giden yolumuzdur

Avatar
Seni başkan yapmıyacaz diyene kadar 2018-06-03 19:35:07

Herşey güzeldi

Misafir Avatar
siktir git amın feryadı 2018-06-03 19:37:39 @Seni başkan yapmıyacaz diyene kadar

selahattin kim, tayyibi başkan yaptırmamak kim.

Beğenmedim! (14)
Avatar
texas 2018-06-03 19:32:28

ulan köpek yezid tayyip 53 kisiyi sokaga hadi diyelim selo döktü peki köpek soyu tayyip. bunlari kim katletti ve yasin börü deyip duruyorsun senin katil askerlerin polislerinn katlettigi onca genc insanlardan niye bahsetmiyorun alcak köpek

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-04 14:35:53 @texas

TEKSAS SENIN GİBİ ZİHNİYETİN AĞIZINA VEREYIM... KATIL SİZSİNİZ PİS ZİHNİYETLER

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
teröristlerin alayının amına koyyim 2018-06-03 19:35:46 @texas

bu ibne cehape tayyibi indireceğiz diye bu terörcülere destek veriyor cehapenin de ta amına koyyim başta kılıçdaroğlu denen vatan haininin

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
atatürk ibne deyince savcılar göreve diyenler 2018-06-03 19:34:43 @texas

cumhurbaşkanına hakaretin 5 yıl 11 ay cezası var, niye susuyorsunuz?

Beğenmedim! (13)