banner87

Erdoğan'dan 3 bin 600 ek gösterge açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan, polis memurlarına verilen iftarda konuştu. Erdoğan seçimlerden sonrasını işaret ederek, "Yeni dönemde polislerimizin emeklilik ek göstergelerini 3 bin 600'e çıkarıyoruz" dedi. Erdoğan ayrıca yükseköğretim mezunu polislerin emekli olduklarında alacakları emekli maaşlarında % 20'ye kadar zam yapılacağını açıkladı.

Erdoğan'dan 3 bin 600 ek gösterge açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan, polis memurlarına verilen iftarda konuştu. Erdoğan seçimlerden sonrasını işaret ederek, "Yeni dönemde polislerimizin emeklilik ek göstergelerini 3 bin 600'e çıkarıyoruz" dedi. Erdoğan ayrıca yükseköğretim mezunu polislerin emekli olduklarında alacakları emekli maaşlarında % 20'ye kadar zam yapılacağını açıkladı.

26 Mayıs 2018 Cumartesi 22:35
Erdoğan'dan 3 bin 600 ek gösterge açıklaması

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Emniyet Teşkilatı mensupları ile bir araya geldiği iftar programında konuştu. Erdoğan “Güçlü bir emniyet teşkilatı ülkemiz için bir tercih değil, zorunluluktur. Çünkü Türkiye, güvenlik tehditleri bakımından son derece zorlu bir coğrafyada bulunuyor.” diyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Terörden düzensiz göçe, uyuşturucu ticaretinden insan kaçakçılığına kadar küresel güvenliği etkileyen pek çok sorunla doğrudan yüzleşiyoruz. Ülkemiz yanında bölgemizin güvenlik, huzuruna tehdit oluşturan bu problemlerle en ön cephede mücadele yürütüyoruz” ifadelerini kullandı.

“AĞIR MALİYETLERİ OLACAKTIR”

“Sadece coğrafi olarak değil aynı zamanda stratejik bakımdan da küresel güç mücadelelerinin kavşağında olan bir ülkenin, askeri, istihbari ve güvenlik açısından güçlü olması şarttır. Bu alanların herhangi birinde yaşanacak bir eksiklik, ihmal ve sorunun devletimize ve milletimize çok ağır maliyetleri olacaktır.”

“BU MÜCADELEYİ DİRAYETLE SÜRDÜRECEĞİZ”

FETÖ’yle mücadele konusuna değinen Erdoğan, “Açık söylüyorum dünyada pek az ülke, devletin kılcal damarlarına kadar sızmış böyle melun bir yapıyla bizim kadar hakkaniyetli ve başarılı bir mücadele yürütebilir. Dünyada çok az toplum, böyle ağır bir travmanın üstesinden bizim milletimiz gibi dirayetle gelebilir. FETO ile mücadele ederken intikam duygusuyla değil, adaletin tecellisi için çaba gösterdik. Halen de bu şekilde hareket ediyoruz ama biz, tüm şehitlerimizin kanının yerde kalmaması için sonuna kadar bu mücadeleyi de dirayetle sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Erdoğan, “Hiç kimsenin, milletimizin helal lokmasına musallat olmasına izin vermedik. İnşallah bundan sonra da aynı hassasiyetle çalışmayı sürdüreceğiz. Ülkemizi büyütürken, ekonomimizi güçlendirirken herkesin bundan hak ettiği payı almasını sağlayacağız” değerlendirmesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.05.2018 23:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ibrahim 2018-05-26 22:53:54

3600 gösterge seçimden önce çıkmazsa ciddiye alınacak tarafı olmaz ..mecliste akp 3600 göstergeye ret oyu vermiştı..

Misafir Avatar
Muharrem İnce İzmir/Menderes Mitingi - 2018-05-27 14:44:12 @ibrahim

Muharrem İnce İzmir/Menderes Mitingi - 27 Mayıs 2018 - HD
https://www.youtube.com/watch?v=8a3wvUzguT4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Meral Akşener Samsun Mitingi - 26 Mayıs 2018 2018-05-27 13:33:53 @ibrahim

https://www.youtube.com/watch?v=thS-YfoVr2k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millete gelince para yok 2018-05-27 13:31:50 @ibrahim

https://odatv.com/iste-cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayi-1506171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-27 13:02:14 @ibrahim

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kime 3600 ek gösterge veriyorsan ondan oy iste.akp 2018-05-27 10:44:57 @ibrahim

emekli masa memuru 1700 lira maaş alırken 800 lira ev kirası veriyor.(evi olmayanlar için) müsteşar 14.bin lira maaş alıyor..çalışan memur 3800 lira maaş alıyor..
emekli masa memuru 9 derece üstü 1800 lira maaş alıyor..
Tabiiki 3600 ek gösterge seçim evveli gerçekleşirse ve emekli masa memurlarına vermeyeceklerine göre SEÇİM YATIRIMI olarak lanse edilirse akp.gider o 3600 ek gösterge leri sağlık ve polis teşkilatlarından ister..
kesinlikle EMEKLİ MASA MEMURU..akpye oy vermez.
EMEKLİ MASA MEMURU ÜVEY EVLAT MI ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ ! www.youtube.com/watch?v=ix3dgMP6ikQ 2018-05-27 06:03:16 @ibrahim

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen isteseler 2018-05-26 22:54:59 @ibrahim

simdi bile KHK ile cikartabilirler

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-26 22:54:09

MUHARREM INCE

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-26 22:44:56

Elinizden tutan mı vardı seçimi beklediniz. 16 yıldır iktidarsınız yüzlerce KHK çıkartınız OHAL i bahane ederek. Bir KHK sa ek gösterge için çıkartsaydınız kıyamet mi kopardı? Milli irade bunları görüyor ve unutmayacak Metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı bir eli yağda diğer eli balda olan beylerle sandıkta hesaplaşacak farkındalığını sizlere hatırlatacak

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-26 22:47:42

Allah(cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-26 22:52:37

MUHARREM İNCE GAZ VERMESEYDİ ERDOĞAN POLİS EMEKLİLIK GÖSTERGESİNİ 3 600 E ZOR ÇIKARTIRDI.DARISI DİGERLERİNİN BAŞINA.

Misafir Avatar
demokrasi neye diyorsun 2018-05-27 00:43:00 @Mavi göz,sarı saç.

bu ulkede demokrasimi var?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-27 00:19:00 @Mavi göz,sarı saç.

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983769/Ucak_biletlerine__
havadan__40_lira_zam.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-27 00:03:15 @Mavi göz,sarı saç.

a ka pe baskani tayyip; "adaletin tecellisi için çaba gösterdik". Peki ne istediler de vermedik diyenler ve siyasi ayagi neden yargi önünde degil?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali Boz 2018-05-26 23:02:35

Milletin malini peskes cekerken rusvet almayi ogrenmissin cok guzel simdi oy calmak icinde rusvet verirsin 16 senedir niye cikarmadin ulan hirsiz

Avatar
eyy akp bu onergeyi chp 2018-05-26 22:40:06

sunmamismiydi ??

Misafir Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-26 23:36:41 @eyy akp bu onergeyi chp

birde SARAY A AT CIFTLIGI MILLETE GELINCE PARA YOK
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-26 23:23:49 @eyy akp bu onergeyi chp

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAYYIP BEY MUHARREM INCE BEY LE 2018-05-26 23:14:06 @eyy akp bu onergeyi chp

TV DUELLOSUNA VARMISINIZ ???? DEMOKRATIK ULKELERDE BU UYGULAMA VAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok 2018-05-26 23:12:26 @eyy akp bu onergeyi chp

AKP 1 Tane Fabrika Kurdumu ??yapilan kopruler sehir hastaneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek dolar artikca zam zam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muharrem İnce'nin Afyon mitingine müthiş katılım 2018-05-26 23:10:21 @eyy akp bu onergeyi chp

https://www.youtube.com/watch?v=NbzXdaU5Yaw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp erdogan 2018-05-26 23:07:03 @eyy akp bu onergeyi chp

3 bes cocuk yapin diyor demi ???
sutten yuzde 8% kdv
bebek mamasindan yuzde 8% kdv
cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv

Beğenmedim! (0)
Avatar
polislerin silahı neden 2018-05-26 22:40:01

toplatılıyor.polis bu ülkenin asayişini saglayan kurum ve çalışanları.çözüm sürecinde teröristin silahı toplanmadan habur kapısında karşıladılar