banner87

Erdoğan'dan kendisini eleştirenlere tepki

Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı bir radyo programında vatandaşların sorunlarını dinledi ve bunlara yanıt verdi. Erdoğan birçok konuda kendisine gelen eleştirilere 'bunların astı astarı yok' diye yanıt verdi.

Erdoğan'dan kendisini eleştirenlere tepki

Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı bir radyo programında vatandaşların sorunlarını dinledi ve bunlara yanıt verdi. Erdoğan birçok konuda kendisine gelen eleştirilere 'bunların astı astarı yok' diye yanıt verdi.

21 Haziran 2018 Perşembe 00:13
Erdoğan'dan kendisini eleştirenlere tepki

Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı radyo programında kendisini eleştiren vatandaşları dinledi. Vatandaşlar OHAL, sağlık ve eğitim sistemi, parlamenter sistem, ekonomi gibi konularda Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı eleştirdi.

Erdoğan bu sorular karşısında, “Üzülerek söylüyorum bunların astı astarı yok. Kendilerine teessüf ediyorum” yanıtını verdi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sizi 2018-06-21 01:11:15

eleştirenler doğru soyluyor neden kızıyorsunuz halkı dinlemek zorunda olsayydınız bugun sızı o mevkiden kımse dusurmeye meilli olmazdı

Misafir Avatar
MILLETIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-06-21 10:07:31 @sizi

Muharrem Ince

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yapmayin tayyip bey15 sene 2018-06-21 10:06:03 @sizi

oncesi 30 sene oncesi evlerde firinda vardi buzdolabi da buzdolabini firin i akp icaat etmediki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet bikmis usanmis 2018-06-21 10:01:29 @sizi

millet dogruyu soyluyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UYAN MİLLET.AKP.Yİ ANAP GİBİ %7,ye İNDİR.. 2018-06-21 08:32:28 @sizi

akp..kazanırsa seçimin ertesi haftası herşeye % 50 ve üzeri zam gelecek..millet uyan..sen akp.ye oy veriyorsun ancak yeni zamlar sanada etkin tesir yapacaktır.
YALNIZ SİZ AKP.YE OY VERENLER..SİZE ZAM YAPILSA DAHİ BİZ AKP.YE OY VERMEYENLER ÜZÜLÜRÜZ..EVLATLARINIZ VAR..CEBİNİZDE PARA YOK.
ANCAK AKP.YE VERDİĞİNİZ OYLAR İLE MİLLETİN HEPSİNE ZAMLAR GELECEK..
ONLAR YİNE SARAYDA 4.500 LİRALIK ÇAYLARI ALTIN YALDIZLI BARDAKLARDA İÇECEKLER..SEN YİNE AHHH VAH EDECEKSİN..AKP...KEMER SIKMAZ..KEMERİ MİLLETE SIKTIRIR...ÖZAL GİBİDİR BUNLAR..
ALLAH,tan kork,,,zararın millete olacaktır..tüyü bitmemiş yetimin hakkını akp.liler ve danışmanları ve bakanları ve vakıfları ve vekilleri KEYFCE yiyecektir.
anap.zamanında özalda keyf içinde yaşıyordu..PAPATYALARI vardı..örtülü ödeneklerden bol bol para harcıyordu..MİLLET %7 oy verdi..talan oldular.
Aynısının daha fazlasını AKP.yapıyor ...talann olmaları gerekir..% 7 dahi akp.ye çoktur..sen ağlarken akp.liler ve çevresi bayram yapacak.senin gözyaşını görmeyecekitr

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-21 00:26:01

erdoganın tek derdi sistemin diregi laik ataturkculer,akılarınca onları sindirisek ,kimine pkk lı kimine din düşmanı der işi götürürüz,unutmaki seni fetodan kurtaran dogan medyadır,28 subatcı askerlerdir

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-21 00:32:14

VATANDAŞA TAHAMMÜL EDEMEYEN CUMHURBAŞKANLIĞINA NASIL GELMİŞ ACABA.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-21 04:43:58

Hele şükür,hele şükür en sonunda kafana saksı düştüyse, anladın .Seni sadece eleştirmiyor senden ve etrafındaki CEBREN, ve hile ile aziz VATANIMIZA İHANET edenlerle ve senden de hanedanlığındanda nefret ediyoruz 16 SENELİK zulmünden ve PRANGALARINDAN kurtulacağız .Ve RÜRK ULUSU OLARAK BAŞKUMUTANIMIZ VE CUMHUR BAŞKANIMIZ SEVGİLİ ,MUHHAREM İNCEYLE BİR OLUP ENKAZINIZI KALDIRACAĞIZ . ÖNCE TANRI 16 SENELİK ENKAZ ,TANRI BİZİMLE .AMİN

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-21 00:49:52

akp elveda

Avatar
Hayırlısı 2018-06-21 04:15:05

zulmün bitecek inşAllah.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-21 04:36:31

Daha yenimi seni eleştirenleri öğrendin..?? Dangalak 16 senedir seni eleştiriyor ve sendende nefret ediyoruz geri zekalı bunak mahlük . Zulmün bitecek önce TANRI 24 HAZİRANDA seni ve aileni 7 den 77 diye sülâleni KANALİZASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ hepinizi ve çaldıklarınızıda geri alacağız .Ve tarafsız yargıda yargılandıktan sonrada Asılacaksınız aile boyu ve akp tili yalaka yaltakcıların suç ortakların başta HAKAN FİDAN ,YALÇIN PUŞT DOĞAN BÜTTÜN TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNLERİ HEPİNİZİ ASACAĞIZ PKKLA SURİYE UZANTILARI İLE ABD LERİ İLE YAPTIĞIN İHANETINİN CEZASINI ÇEKECEKSİN ,NEYMİŞ ÜLKEYİ BÖLMEK İÇERİDEKİ DIŞARI DAKİ CEBEREN VE HİLE İLE ÜKEMİZE YAPTIĞINIZ İHANETİN SONUCU NASIL CEZALANIYOR GÖRECEKSİN .!! DAHA UNUTMADIK OSLADA ,HABURDA ÇİMRAL7DA ,KANDİLDE VEEE EN SON RAMAK KALMIŞTI 4 LÜ Kürtistanı DOLMABAHÇEDE KURMUŞTUN BELGELER İMZALAMIŞ ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN TOPRAKLARINI BİR FİİL PARÇALAMI İŞGAL ETMİŞTİN TERÖRİST PKKLA .ŞEREFSİZ NAMUSUZ TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNİ .HAYİNNN VATAN HAYİNİİİ MEVKİ ,MAKAM MENFAATLERİN UĞRUNA PARA İÇİN ÜLKEMİZİN TOPRAKLARINI OARSEL ,PERSEL SATAN ŞEREFSİZ GÜRCÜ TANRI SENİN VE AİLENİN BALÂSINI VERSİN NAMUSSUZ ŞEREFSİZ VATAN HAYİNİ .

Avatar
UYAN MİLLET..AKP.Yİ ANAP GİBİ %7ye indir.... 2018-06-21 08:30:41

akp..kazanırsa seçimin ertesi haftası herşeye % 50 ve üzeri zam gelecek..millet uyan..sen akp.ye oy veriyorsun ancak yeni zamlar sanada etkin tesir yapacaktır.
YALNIZ SİZ AKP.YE OY VERENLER..SİZE ZAM YAPILSA DAHİ BİZ AKP.YE OY VERMEYENLER ÜZÜLÜRÜZ..EVLATLARINIZ VAR..CEBİNİZDE PARA YOK.
ANCAK AKP.YE VERDİĞİNİZ OYLAR İLE MİLLETİN HEPSİNE ZAMLAR GELECEK..
ONLAR YİNE SARAYDA 4.500 LİRALIK ÇAYLARI ALTIN YALDIZLI BARDAKLARDA İÇECEKLER..SEN YİNE AHHH VAH EDECEKSİN..AKP...KEMER SIKMAZ..KEMERİ MİLLETE SIKTIRIR...ÖZAL GİBİDİR BUNLAR..
ALLAH,tan kork,,,zararın millete olacaktır..tüyü bitmemiş yetimin hakkını akp.liler ve danışmanları ve bakanları ve vakıfları ve vekilleri KEYFCE yiyecektir.
anap.zamanında özalda keyf içinde yaşıyordu..PAPATYALARI vardı..örtülü ödeneklerden bol bol para harcıyordu..MİLLET %7 oy verdi..talan oldular.
Aynısının daha fazlasını AKP.yapıyor ...talann olmaları gerekir..% 7 dahi akp.ye çoktur..sen ağlarken akp.liler ve çevresi bayram yapacak.senin gözyaşını görmeyecekitr