Erdoğan: Ey Netanyahu sen çok zayıfsın

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’nun Afrin operasyonuyla ilgili açıklamalarına sert tepki gösterdi.

Erdoğan: Ey Netanyahu sen çok zayıfsın

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’nun Afrin operasyonuyla ilgili açıklamalarına sert tepki gösterdi.

01 Nisan 2018 Pazar 15:04
Erdoğan: Ey Netanyahu sen çok zayıfsın

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Adana'da il kongresi öncesinde vatandaşlara seslendi.

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasından satır başları:

16 Nisan'da ortalamanın üzerine çıkamadıysak da inşallah mart, kasım 2019'da bu ortalamaların çok çok üzerine çıkmak suretiyle bizler için farklı düşünenlere gerekli cevabı vereceğiz. Kardeşlerim yola çıktığımızda Türkiye'nin kişi başına milli geliri 3 bin 500 dolardı, şimdi 11 bin dolar. Nereden nereye. Bunları anlatmanız lazım bilmeyenlere.

DOSTLUĞUMUZU KAYBEDERLER

Türkiye'ye karışmasınlar, Teröristleri Elize sarayında karşılayanlar kendilerine çekidüzen versinler. Yoksa dostluğumuzu kaybederler.Türkiye'ye sataşmasınlar önce teröristleri Elysee Sarayı'nda kabul edenler kendilerine çekidüzen versinler. Kusura bakmasınlar bizimle olan dostluklarını da kaybederler. Biz bize dost olana dostuz. Bize yanlış yapana, kusura bakmasınlar. Biz bugüne kadar bunu böyle yaşadık. Ne dedim ben size ihtiyaç olduğu anda önce ben sonra da siz beraber çıkacağız yola. Bazıları rahatsız. Türkiye'ye Fransız olanlar rahatsız ama biz dimdik yolumuza yürüyeceğiz.

EY NETANYAHU SEN ÇOK ZAYIFSIN

Dün İsrail'in Başbakanı muhatabım değil de, bir laf etmiş. İsrail'in ordusu hiç bir zaman zulüm yapmamış. Ya bu bunların gözleri var görmez, kulakları var duymaz... Dünyada İsrail ordusunun ne kadar zalim olduğunu anlatmama gerek yok. Kalkmış bizim Afrin'de mazlumlara zulmettiğimizi söylüyor. Ey Netanyahu sen çok zayıfsın çok garipsin. Kendine çeki düzen ver. Sen terör devletisin. İsrail ordusu ve İsrail mazlumlara karşı cesur. Mazlumların dışında korkak. Korkaklar zafer anıtı dikemez. Dünyada doğru düzgün sevenin yok. BM'de Kudüs için attığın adıma aldığın cevap ortada. Mazlumla uğraşma. Dünya gezecek, dolaşacak yer bulamazsın. Bu kadar açık konuşuyorum. Dürüst ol...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.04.2018 15:59
Anahtar Kelimeler:
NetenyahuErdoğanAKPAdana
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-01 15:31:12

akp başkani tayyip netanyahuya 1 Nisan şakasi yapmiş.

Avatar
adar 2018-04-01 15:26:40

IKI KATIL BIR BIRINE GÜC YARISI YAPIYOR NEDE OLSA IKISIDE INSAN KATILI

Misafir Avatar
evet 2018-04-02 09:56:21 @adar

Yemleri kesilen, çıkarları kesilen, çalamayanlar, sömüremeyenler, mafyalık yapamayanlar, çalışmadan para kazananlarr erdoğanı sevmiyor. Türkiye düşmanları Erdoğanı seviyor, teröristle erdoğanı sevmiyor. gebesinler sevmesinler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-04-02 09:54:22 @adar

Hiç bir İT soyu ASLAN ı sevmez.
hiç bir hayvan da insanı sevmez çünkü İT ler asla ASLAN olamazlar, hiç bir hayvanda insanı sevme çünkü insan olmaya ne akılları nere iradeleri el verişli değil. ERDOĞANı da hiç bir soysuz sevmez. aslet bozuk, soy bozuk da ondan. insanlar insan evlatları ise ERDOĞAN hayrandırlar. insan olan gerçeği doğruyu görürde ondan.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat 2018-04-01 16:14:54

Bu sahtekarin yalanlarina hala inanlar var,gelir 11 bin dolarmis ortalama bir ailr 5 kisi olsa eder 55 bin dolar,bu kadar cahil bir millet dunyanin baska bir yerinde yoktur

Misafir Avatar
dolar olmus 3,9479 2018-04-01 21:53:09 @Firat

asgeri ucret senede yapar 19 bin 248 tl
11.000 dolar senede 43 bin kusur tl yapar
milli gelir nasil olurda 11 bin dolar yapar hepsi hikaye

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-01 16:18:46

Haydi bilmeyenlere anlatalim Milli gelir esit oranda dagitilmadikca bir anlami yoktur,mesela senin oglanin 2 gemisi var benim hic yok ortalama yaptigimizda kisi basina 1 gemi duser,ama aslinda benim hic yok.veya diger bir komik ornek yeni bir cocuk dogdugunda ulkedeki kisi basina dusen borc azalir komedisi gibi bir sey. Haydi eglenceli ornekleri cogaltalim,sen iktidara gelmeden once en fakir insanlar bile cihan padisahi Fatihten daha luks yasiyordu,mesela fatih bir kulustur arabaya bile binememistir,omrunde domates salatasi yiyememistir,bir duble yol yapmamistir,bugun en fakirde olan ceeeeepppp telefonu bile yoktu ceeeep.sengeldin tuvaleti 1000 000 dan 1 liraya dusurdun ovunuyirsun ama yaklasik 1 500 000 000 maaslari 1500 liraya dusurdun yani senden once insanlarin maasi daha yuksekti:):) milli geliri yeteri kadar buyutemedin en buhranli 1970-1980 yillar arasinda olmustur siz hala o hedefe ulasamadiniz,tarihte ulke borclari sizin doneminizde oldugu kadar artmamistir.bilmeyenlere bunlarida anlatin

Misafir Avatar
birde 100 senelik 2018-04-01 21:34:50 @Okur

milletin birikimini sattilar fabrikalar bankalar limanlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp oncesi herkes esit milyonerdi 2018-04-01 21:33:41 @Okur

artik cogumuz fakir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sadece 6 tane 0 2018-04-01 21:32:19 @Okur

silindi paramiz onceden daha degerliydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-04-01 16:37:31 @Okur

Zayif olur mu baksana tosun gibi massAllah :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-01 16:27:05

Aha bu netenyahu kasabina dunyada sevenin yok demissiniz,aman oralari karistirmayin" degerli yalnizlik" falan der,neme lazim onu demezde dunya B M den buyuktur de diyebilir

Avatar