banner87

Erdoğan İnce'yi hedef aldı: Belki utanır, kendine çekidüzen verir

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi hedef alarak Ordu mitinginde yaptığı açıklamada, ''Belki utanır, kendine çekidüzen verir diye Bay Muharrem'in yalanlarını, tutarsızlıklarını ifşa etmeye devam edeceğiz. Biz izni halktan alırız. İcazeti oralardan değil halktan aldık.'' dedi

Erdoğan İnce'yi hedef aldı: Belki utanır, kendine çekidüzen verir

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi hedef alarak Ordu mitinginde yaptığı açıklamada, ''Belki utanır, kendine çekidüzen verir diye Bay Muharrem'in yalanlarını, tutarsızlıklarını ifşa etmeye devam edeceğiz. Biz izni halktan alırız. İcazeti oralardan değil halktan aldık.'' dedi

18 Haziran 2018 Pazartesi 21:18
Erdoğan İnce'yi hedef aldı: Belki utanır, kendine çekidüzen verir

Ordu’da konuşan Erdoğan’ın açıklamalarından satır başları şöyle:

"Bizi döviz kuru ve kredi notu üzerinden terbiye etmeye heveslenenlere de Osmanlı tokadını sandıkta vuracağız. Sahnede şov yapmanın değil icraat yapmanın, hizmet üretmenin, ülkemize ve şehirlerimize eserler kazandırmanın peşinde koştuk." 

“Cumhur İttifakı’na verilen her oy eski Türkiye sisteminin tabutuna çakılmış son çivi olacak”

 "Bu parti başka aday mı bulamadı, bu kadar fakir fukara mıydı? İlla genel başkanlar oluyorsa senin genel başkanın niye aday olmadı. 24 Haziran'da Cumhur İttifakı'na verilen her oy, darbe ve kriz üreticisi eski Türkiye sisteminin tabutuna çakılmış son çivi olacaktır."

 "Belki utanır, kendine çekidüzen verir diye Bay Muharrem'in yalanlarını, tutarsızlıklarını ifşa etmeye devam edeceğiz." 

"Biz izni halktan alırız. İcazeti oralardan değil halktan aldık. Suriyeli kardeşlerimizin de geri dönüşleri tamamlanacak. CHP ne diyor 'Suriye'den bu insanları neden aldınız.”

Menbiç anlaşması

"ABD ile vardığımız anlaşmayı hayata geçiriyoruz. Bölücü terör örgütünün Münbiç sınırımızdaki unsurları bulundukları yerleri terk ettiler. Askerlerimiz Münbiç şehrinin etrafında devriye gezmeye başladı. Aşama aşama bölgeyi teröristlerden tamamen temizleyeceğiz. Münbiç'i boşaltıyoruz. Şimdi PYD/YPG orayı terk ediyorlar ve bunu biz diplomasi yoluyla yaptık.”

Ordu’ya havalimanı

Denize dolgu yapılarak inşa edilen havalimanını ilimize kim kazandırdı? Havalimanımızdan memnun musunuz? Ordu şehir merkezinin il ve ilçelerinin 2040 yılına kadar olan içme suyu ihtiyacını da karşıladık. 5 baraj daha inşaa ediyoruz. Kale içeriden fethedilir. Bu seçimlerin galibi siz olacaksınız." 

Millet kıraathaneleri

"Bu kütüphanelere 24 saat açık olacak.  24 saat bu millet kütüphanesi açık olacak. Bu okey taşları ile oyalandığı için anlamaz bu işten. Muhalefet sadece konuşur, biz ne söylediysek yaparız. Fındık üreticilerimizin mağdur olmasına müsaade etmeyeceğiz."

"Türkiye cari açığını kapatır ama muhalefet açığını ne yapacağız bilmiyorum. Man Adası diye iftira attı, mahkeme kararını verdi. Bir iftira daha attı yine mahkeme kararını verdi. O paraları fakir guraba ile paylaşacağız."

"Biz belediye başkanlığından geldik. İstanbul gibi bir şehirden. Çıraklığımızı orada geçirdik. Ustalık cumhurbaşkanlığında.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 21:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-06-18 21:49:50

Allah kuru iftiradan bizleri İnceyi diğer partilileri korusun . Bu kadar buyuk kuyruklu yalan olmaz yemin ederim çarpılacaksın.

Misafir Avatar
gercekler 2018-06-25 10:25:28 @D

https://www.youtube.com/watch?v=4qftcbQAOB4

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bim,deki bağıran kadınlar.. 2018-06-19 11:05:57 @D

Bir kadın bağıyordu BİM,de..Allah bu akp.lilere ve oy verenlerine cehennemi nasip etsin..bişey alamıyoruz..haklarımız haram olsun.diyorlardı.
millette aminnnnnn diyordu.
Meral,a oy vereceeğim diyor kadınlar..valla meraal akp.li yiyicilerden haklarımızı alır..dişlerini söker meral onların..zaten meral,a çok hile yaptılar.Allah da kabul etmedi..ve inşAllah en başa o geçer..umut Allah,tan kesilmez..
akp.ye de oy verenlere...hakkımızı onlara helal etmiyoruz..menufaatları için oy veriyorlar.zalimler..lanet olsun akpye oy verenlere..kadınlar isyan halinde belli..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-19 08:19:21 @D

bak kardeşim ;akşam canlı yayında tgrtde her kes hem fikir oldu ortada yapacaklarını anlatacaklarına liderler buna sende dahilsin dendiki tatar böregi kek poaça çaya ,bel altına vurmaya ,eski boklarını deşmeye başladıysa liderler onların işi bitmiştir hem fikrine vardılar tatar böregini bırakın hakkari çukurcada 15 gündür neler oluyor kandil misillememi yapıyor bay başkan onları açıklayın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:26:04 @D

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (2)
Avatar
Okur 2018-06-18 21:58:30

Ağzından çıkan her kelime hakaret!!!!bu parti başka aday mı bulamadı diyor, CHP' nin her neferi cumhurbaşkanlığına aday olacak kalite ve kabiliyete sahip vatansever lerden oluşur,sen Kendi partine bak ,senin partinde senden başka aday olacak kimse var mı sen ona kafayı yor.agzini her açtığında hakaret ediyorsun, CHP adaylarını yalancılık la sucluyorsun,ne yalan söylediler,mesela teröristlerle görüşen namussuzdur,serefsizdir mı dediler,yok onu demediler de almışlar ellerine bir kağıt ,benim bop eşbaşkanı olduğumu iddia ediyorlar,ispat edemezlerse namussuzdurlar,serefsizdirler mi dediler... ayıptır ayıp, ülke insanlarının arasına bu kadar nefret tohumu ekmeyiniz,bir oy uğruna ülkeyi felakete suruklemeyiniz.Ciraklik döneminden ustalık döneminden bahsediyorsunuz, ülkeyi deneme tahtasına cevirdiniz,nasıl olsa bulmussunuz her söylediğinizi alkışlayan seçmeni,az bile yapıyorsunuz, unutmuştum,dolarlarinizi bozdurdunuz mu? girdiğiniz her seçimde hezimete ugradiginiz Tuncelinde seçime yine girecekmisiniz,siz yenilgiye doymazmisiniz?bırak CHP yide bunlara cevap ver...haydi CHP liler beni alkislasaniza (!)

Avatar
Ahmet 2018-06-18 22:16:27

VAllahi sizin şanınıza yer yüzünde hiç kimse erişemez hatta yer yüzü kurulduğu günden beri.

Avatar
doktor ali bey 2018-06-18 22:45:39

hastamız şuurunu kaybetmiş durumda pazartesi topraga verilecektir

Misafir Avatar
Hakan Şükür'ün Nikah sahidi 2018-06-19 01:13:14 @doktor ali bey

fetomuydu ya

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:11:26 @doktor ali bey

Recep Tayyip Erdoğan Hakan Şükür'ün Nikahını Kıydı
https://www.youtube.com/watch?v=mExHRJ-5VYQ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:07:55 @doktor ali bey

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:06:56 @doktor ali bey

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
oyumuz Millet ittifakina 2018-06-19 01:05:23 @doktor ali bey

Başkanlık, federasyon demektir. Bu da Türkiyeyi bölünmeye götürecektir. diyen bahceliye noldu ???
https://www.youtube.com/watch?v=4O4Z147GL-4

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
@doktor ali bey x 2018-06-18 23:25:30 @doktor ali bey

Fetodan icazet alan serefsiz kim? seyredin ... https://www.youtube.com/watch?v=oqWxrDQOO6k

Beğenmedim! (3)
Avatar
Okur 2018-06-18 22:09:51

Aaaaahh CHP ahhh sizi kandirmakta ne zor,akapeli kardeşlerim olsa alkistan yeri göğü inletmislerdi.... Erdoğan diyor ki biz icazet almayiz,bunu demesinden iki dakika sonra aynı Erdoğan diyor ki ABD ile yapılan anlaşma sonrası menbice girdik!!!!!iyide sayın Erdoğan hani eyyyyyyy ABD senin binlerce km den gelip burada işin ne diye meydan okuyordun....he birde aynı Erdoğan sağa sola yauuuvvvv sen kimsin senin kiratin ne diye posta koyuyordu...peki sn Erdoğan kimdir?onun kirati yüksektir, kendisi koooossssskocaman büyük ortadoğu eşbaşkanlarından biridir, hanı su ABD nin düşündüğü,he arada birde ABD ye sözüm ona meydan okur ...yersen

Avatar
Remzi 2018-06-18 21:59:01

Utanmasi gereken bir SiZOFRENi varsa oda Tayyip Erdogandir. Sen icazeti Fetöden aldin, simdi ise kendi pisligini baskalarina bulastirmaya calisiyorsun. HIRSIZ yalanci.

Misafir Avatar
bay tayyip 2018-06-18 22:59:07 @Remzi

adiyaman da havalimani 1998 senesinde hizmete alindi akp den once

Beğenmedim! (3)
Avatar
azmi 2018-06-18 21:34:25

meral hanım veya muharrem beyde icazeti halktan alacak..inşaAllah.

Misafir Avatar
bay tayyip 2018-06-18 23:03:26 @azmi

Malatya İnönü Üniversitesini AKP kurmadi ta 1975 senesinde kuruldu

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bay tayyip 2018-06-18 23:01:12 @azmi

MUŞ a HAVALİMANI sizinle gelmedi 1992 senesinde sivil trafige acildi

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-06-18 21:43:55

Afedersinizde ayıp olacak ne yaptı . Sizin dediklerinizin yanında vAllahi su gibi berrak şeffaf en azından yalanı riyası yok .

Misafir Avatar
bay tayyip siz 2018-06-18 23:16:02 @D

ben 75 ogrenceli siniflarda okudugum zaman o zaman tek partili donemdi yani chp nin iktidarda oldugu donemdi diyorsunuzda tek partili donem 1946 senesinde bitti 1950 senesinde Demokrat partisi kazandi...bay tayyip siz 1954 dogumlu degilmisiniz ????herseyin sorumlusu CHP degil yani

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bay tayyip 2018-06-18 23:13:12 @D

karaelmas üniversitesi icin kim kurdu diye sormusunuz sonrada 2007 senesinde biz kurduk diyorsunuzda zonguldak karaelmas üniversitesi ortada akp yokken 1992 senesinde kuruldu

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bay tayyip biz yaptik diyorsunuzda 2018-06-18 23:06:00 @D

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi ortada Akp partisi yokken 1992 senesinde kuruldu

Beğenmedim! (2)