banner87
Flaş Haber
Kapat

Erdoğan kaç yaşında emekli oldu?

Emeklilikte yaşa takılanların umutlarını söndüren Erdoğan'ın emeklilik yaşı çok konuşulur.

Erdoğan kaç yaşında emekli oldu?

Emeklilikte yaşa takılanların umutlarını söndüren Erdoğan'ın emeklilik yaşı çok konuşulur.

17 Ekim 2018 Çarşamba 15:31
Erdoğan kaç yaşında emekli oldu?

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısındaki konuşmasında emeklilik yaşının düşürülmesi talebinde bulunan yurttaşları eleştirmiş ve “38 yaşında emekli olan biri 40 sene devletten maaş alacak. Böyle bir uygulama olamaz. Biz ekonomide bir ekonomik kurtuluş savaşı verdiğimiz bir dönemde böyle bir yükü milletimizin sırtına bindirmek gibi bir hakkımız var mı?” demişti. Bu sözleri sarf eden Erdoğan 46 yaşından bu yana emekli maaşı alıyor. 

CHP İstanbul milletvekili Gürsel Tekin konuyu attığı tweet ile gündeme getirdi. Tekin, "Erdoğan 46 yaşında emekli oldu. Emeklilikte yaşa takılanlar, primlerini ödemiş, yasa nedeniyle emekli olamamış mağdurlardır." diye yazdı. 

46 YAŞINDA SSK'DAN EMEKLİ OLDU

Erdoğan, 1974 yılında 8769650 sigorta sicil numarasıyla SSK’lı olarak işe başladı. 3 Mart 2000’de emeklilik başvurusu yapan Erdoğan, 1 Nisan 2000’den itibaren, yani 46 yaşında emekli maaşı almaya başladı.

52 YAŞINDA EMEKLİ SANDIĞI'NDAN EMEKLİ OLDU

Ardından milletvekili ve Başbakan olan Erdoğan, emekliliğini dondurduktan 2 yıl sonra ise Emekli Sandığı’na yaşlılık maaşı talebinde bulundu. Erdoğan 2006’da, yani 52 yaşından itibaren de Emekli Sandığı’nın 1. derece 4. kademesinden emekli oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.10.2018 15:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kara Fatma 2018-10-17 15:55:33

Gündemden ekonomik krizi ve yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları düşürmek için yok iş bankası yok İnönü lafları ile halkı oyalıyor ve chp hemen atlıyor Ankaradaki beyler MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN ve VATANDAŞ ENFLASYON CANAVARI İLE BOGUŞMAKTAN YORULDU ARTIK. ÇÖZÜM ÖNERİSİNİ BULUN ARTIK. İNSAF YAHU !...

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-10-17 16:11:44

Akepe siyasetinde son yıllarda şu “moda” oldu: Akepe/Erdoğan başarıyı kendisine mal ediyor; başarısızlığı ise hepimize!..

Avatar
HADE BE !.... 2018-10-17 16:04:26

Hastaneler sonra şimdi de Eczacıları vurdu. İlaçlar bulanamıyor!....

Avatar
Kara Fatma 2018-10-17 16:24:57

İyi Parti’den akepe'ye: İşbankası ve İnönü konuşmaları, bu "Cambaza bak cambaza" oyunudur. Sonunda anlayan siyasetçi çıktı. Ankara'daki beyler, MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN ve VATANDAŞ ENFLASYON CANAVARI İLE BOGUŞMAKTAN YORULDU ARTIK. Gündemi değiştirmesine müsade etmeyin. Ekonomik krizi, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını dikkate alın artık.

Avatar
yörük haydar 2018-10-18 08:02:25

hakkıdır suudilere tapan abdden emir alan barantuninin marikuku

Avatar
HAK var. 2018-10-17 17:24:41

Bu dünyanın üstü varsa altıda var! Kimse oturduğu sarayıyla koltuğuyla gitmiyor bu dünyadan. Azrail A.S canını aldığında kabirde milyonlarca insanın hakkı sorulduğunda nasıl cevap verecek(ler) bakalım.

Avatar
salkimsacak 2018-10-17 19:43:30

O OLur,O Yapar, OAzim ,O Ayyam, O Vakkur, OKayyim, O Kayyum, O Vali ,
O Kaymakam ,O Hakim ,OSavci, O Pasa , O Komutan , O Doktor, O Artiz yani oooooo diye 99 sey zayarim ama o delikanli veya o adam yazamam cunku Götun Allahi

Misafir Avatar
salkımsaçak olan bu yezit,e cevaptır. 2018-10-18 10:23:38 @salkimsacak

Allah lanet etsin sana salkım saçak..lanetler üzerine olsun.Allaha yaptığın saygısızlık ve mel,anetliğin için..Allah belanı versin..RABBİMI İNSAN GÖTÜ İLE KIYASLADIN.EŞDEĞER TUTTUN.YERİN ATEŞ OLSUN..AMİN..AMİN..AMİN...ULAN SENDE HİÇ ALLAH KORKUSU YOKMU..YAZIK SANA BE.UTANMAZ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
salkımsacak,,elinn belin dilin kurusun. 2018-10-18 10:20:58 @salkimsacak

Allah,ı bir insanın kıçı ile aynı tutttun..lanet olsun sana..
mezarın ve dünyan ve ahiretin perişan olsun..
Allah,tan utanmadın mı? keşiş..papaz..dinsiz..imansız..
bu yazıyı okuyanlar kıyamet günü şahittirler..
bizde şahidiz..Allah,ı bir insanın götü ile aynı tutuyorsun.
halbuki Allah bütün alemleri yaradandır..
seni Allahın azablarına havale ettik..sen ve senin gibiler cehennemliktir..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bal tutan 2018-10-17 15:44:38

Dış güçler manipülasyon yapıyor!