Flaş Haber
Kapat

Erdoğan: ‘Milletvekilimizin ağabeyini PKK’lılar öldürdü’

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suruç'taki olayla ilgili olarak, "Bu, PKK ve HDP'nin Kürtlerin kanından beslenerek büyüme stratejilerini hala terk edemediklerinin en bariz örneğidir. Bizim Kürt kardeşlerimizle sorunumuz yok, bizim PKK ile sorunumuz var. Kürt kardeşlerimizin de bu oyunu bozacaklarına inanıyorum.

Erdoğan: ‘Milletvekilimizin ağabeyini PKK’lılar öldürdü’

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suruç'taki olayla ilgili olarak, "Bu, PKK ve HDP'nin Kürtlerin kanından beslenerek büyüme stratejilerini hala terk edemediklerinin en bariz örneğidir. Bizim Kürt kardeşlerimizle sorunumuz yok, bizim PKK ile sorunumuz var. Kürt kardeşlerimizin de bu oyunu bozacaklarına inanıyorum.

14 Haziran 2018 Perşembe 22:21
Erdoğan: ‘Milletvekilimizin ağabeyini PKK’lılar öldürdü’

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Suruç’ta milletvekilimiz ve aynı zamanda milletvekili adayımıza yönelik saldırıyı şiddetle kınıyorum. Milletvekilimizin abisi PKK’lılar tarafından öldürüldü” dedi.

Erdoğan, Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde, seçimlerde yeniden aday olan AKP Milletvekili İbrahim Halil Yıldız ile DBP'li il yönetici Esvet Şenyaşar arasında yaşanan tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi sonucu 4 kişinin hayatını kaybedip, 8 kişinin yaralanmasına ilişkin açıklama yaptı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Suruç’ta milletvekilimiz ve aynı zamanda milletvekili adayımıza yönelik saldırıyı şiddetle kınıyorum. Milletvekilimizin ve aynı zamanda adayımızın abisi PKK’lılar tarafından öldürüldü. Aynı şekilde yaralı olanlar var hastanede.

Kardeşinin yanında karşı taraftan da iki kişi ayrıca öldürüldü. Hayatını kaybeden milletvekilimizin kardeşine Allah’tan rahmet diliyorum. Yakınlarına sabır diliyorum. Bu olay PKK ve HDP’nin Kürtlerin kanından beslenerek büyüme stratejilerini hâlâ terk edemediklerinin en bariz örneğidir. Bizim Kürt kardeşlerimizde sorunumuz yok. Bizim PKK ile sorunumuz var. Güneydoğu’daki gelişmeleri görüyorlar hazmedemiyorlar. 6-7 Ekim’de 53 Kürt kardeşimizin eline kanı bulaşanlar, bir kez daha parti mensuplarını hedef almışlardır. Bunlar bölgede birçok il ve ilçe yöneticimizi de şehit ettiler. Biz mesafe kat ettikçe bunlar yine en iyi bildikleri iş olan şiddete kayıyorlar. Ne bölgedeki kardeşlerimiz ne partimiz mensuplarını PKK şiddetine terk etmeyeceğiz. Olayın sorumluları mutlaka bulunacaktır.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.06.2018 22:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-14 22:36:37

dün bir askerimiz sehit edildi bu kadar kicini yirtan olmadi!

Misafir Avatar
hani bitirmistin 2018-06-15 10:26:05 @Ossmann

kandilin tasini agacini topragini neden bombaliyorsun alcak yobaz pkk sehirdeyse?siran yaklastimi korkuyormusun? faydasi yook bekliyecen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pkk dagda degilmiydi?? 2018-06-15 09:20:16 @Ossmann

pkk esnafligami basladi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-15 00:45:39 @Ossmann

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-liler-chp-konya-secim-merkezi-ne-saldirdi-h97229.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-14 23:32:45 @Ossmann

Simdi kullanmak icin tayyipe firsat, bu bize Allahin bir lutfu derse sasirmayin. ! Bir ara suriyeye adam gönderip 4-5 roket türkiyeye attirma planlari aklima geldi. Bir false Flag operasyonu olabilir de !

Beğenmedim! (0)
Avatar
mutafa kemal 2018-06-14 22:43:24

hdp yi baraj alti birakmali bunu çalisin diyeli bir kaç saat oldu s receb kiskirtma olmasin nede olsa receb ve tayfasi bu isleri daha once çok yaptilar akp liler masum ise karsi taraftan nasil olurda iki kisi oluyor aman dikkat receb iktidari birakmamak için ulkeyi yakmaya hazir

Misafir Avatar
Cp 2018-06-14 23:26:24 @mutafa kemal

Bu alçak bas hirsiz kan dökmeden gitmeyecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Allahsız 2018-06-14 22:56:07

Allahsızlık yapma. Millet vekili korumaları ateş açtı karşılık alınca PKK lılar, HDP liler oldu öylemi.

Misafir Avatar
*.:。 ✿*゚‘゚CHP*.:。 ✿*゚‘゚ 2018-06-15 00:18:12 @Allahsız

*.:。 ✿*゚‘゚MUHARREM INCE *.:。 ✿*゚‘゚

GizliNot:sizi çok seviyoruz Parola 3 B

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY TAYYIP BEY 2018-06-14 23:58:46 @Allahsız

iktidar parti sizsiniz hdp de sorun var ise neden mecliste ???

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-14 23:39:12 @Allahsız

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-06-14 23:23:33 @Allahsız

Bu alçak ikigun önce hdp'yi baraj altinda birakmak için hertur seçenek serbestir diye talimat vermisi,bu pezevengin evladi mutlaka yargilanmali.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-06-14 23:42:30

Reis sen tam bir oruspu evladisin,korumalar esnaf ve çocuklarina ates ediyor,yaralilari akp gidip hastahanede olduruyor.avradini siktigimi pezevengi hemen kilif buldun,ancak senin kurtulusun yok hirsiz kopek

Avatar