Erdoğan Roma'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Papa Franciscus'un davetlisi olarak Vatikan'da gerçekleştireceği resmi ziyaret için Roma'ya geldi.

Erdoğan Roma'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Papa Franciscus'un davetlisi olarak Vatikan'da gerçekleştireceği resmi ziyaret için Roma'ya geldi.

05 Şubat 2018 Pazartesi 00:52
Erdoğan Roma'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Papa Franciscus'un davetlisi olarak Vatikan'da gerçekleştireceği resmi ziyaret için Roma'ya geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı, Roma Ciampino Havaalanı'nda TC Roma Büyükelçisi Murat Salim Esenli, TC Vatikan Büyükelçisi Mehmet Paçacı, Vatikan Protokol Müdürü Jose Bettancourt ve İtalya'yı temsilen Protokol Müdürü Riccardo Guariglia karşıladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Enerji Bakanı Berat Albayrak, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi, AB Bakanı Ömer Çelik, Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli ve eşi Emine Erdoğan eşlik ediyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan daha sonra Excelsior Oteli'ne geçti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan yarın sabah Papa Franciscus ile TSİ 11.30'da ikili görüşmede bulunacak. Türkiye-Vatikan ilişkileri, Kudüs ile ilgili gelişmeler, Suriye ve bölgesel sorunların yanı sıra yabancı düşmanlığı ve İslam düşmanlığı ile mücadelenin ele alınacağı belirtilen görüşmeden sonra Cumhurbaşkanı Erdoğan Vatikan Devlet Sekreteri Kardinal Pietro Parolin'i kabul edecek.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Vatikan ziyaretinin ardından İtalya Cumhurbaşkanı Sergio Mattarella ile Cumhurbaşkanlığı Sarayı Quirinale'de bir ikili görüşmede bulunacak. Burada gerçekleştirilecek heyetlerarası çalışma yemeği ardında Erdoğan İtalya Başbakanı Paolo Gentiloni'yi kabul edecek. Görüşmede Türkiye ve İtalya arasında siyasi, ekonomik, savunma sanayi alanlarında ikili işbirliği; Suriye, Irak ve Libya’daki son gelişmeler, Kudüs, terörle ve düzensiz göçle mücadele konularında işbirliği, AB ve Türkiye-AB ilişkileri gibi her iki ülkenin ortak gündeminde yer alan hususlar hakkında görüş alışverişinde bulunulacak.

 Gentiloni görüşmesinin ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan önde gelen İtalyan firmaları yöneticilerini kabul edecek.

Öte yandan Erdoğan'ın ziyareti, 59 yıl aradan sonra Vatikan'da Cumhurbaşkanı düzeyinde gerçekleştirilen ilk ziyaret olacak.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.02.2018 01:40
Anahtar Kelimeler:
Erdoğan Roma
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-02-05 08:48:07

fettullah efendide vatikana biat etmeye gitmişti.ne tesadüf eski öğrenciside oraya gidiyor.

Avatar
ulkemiz savasta sehitlerimiz var 2018-02-05 05:26:59

matem tutacagimiza cumhurbaskanimiz vatikan ziyaretinde cidden sastim kaldim
arap krali oldugunde ukemizde yas tutulmustu sehitlerimiz var yas tutulmuyor sehitlerimiz onemsizmi ???

Misafir Avatar
kör ve şaşi gözlülere 2018-02-05 12:57:56 @ulkemiz savasta sehitlerimiz var

gözleri var görmezler, gözleri bakar ama şaşi görür sapık zihniyet yorumlarınızda ağzınıza geleni kusmuşsunuz sonrada dönüp yiyorsunuz o kusmuklarınızı farkındamısınız bilmiyorum. siz kusmukla beslenen zevzek zavallılarsınız. Sizin cumhurbaişkanınız olmaya bilir, sizin başkanınız pkk fetö veya TRUMP olabilir ama bu ülkenin cumhurbaşkanı Erdoğandır ve bu ülkeyi en iyi şekilde temsil ediyor. siz kin ve nefretinizi ortaya koymuşsunuz. kahrolasıcalar sizi. defolun ülkemizden. belkide bu ülkede bile değilsiniz sizi şeytanlar siziii.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SAYIN CUMHUR RECEP TAYYİP ERDOĞANA MEKTUP DİKKATİNE CUMHUR ..!! 2018-02-05 04:59:38

CUMHUR RECEP TAYYİP ERDOĞANIN DİKKATİNE .!! Cumhur tayyip son 3 günde dünyanın ŞEHİDİNİ VERDİK bir asker annesi,teyzesi,halası,olarak tam 8 canımız var askerde .BÜTTÜN MEHMETÇİKLERİMİZ BİZİ TÜRK ULUSUNUN CANI ,ÇİĞERİ EVLATLARI TORUNLARI ..Sayın cumhur tayyip ,bazı basınlarda okuduğunuz göre yerli,ve yabancı basınlarda ,doğrulu ne kadar bilemeyeceğiz ama ,şüpheci OLDUM doğrumu..siz bizlerden daha çok şeyleri saniyeler içinde haberdar oluyorsunuz ..Bakın diyorlarki yurt dışında bulunan TÜRK vatandaşlarımız PKK NIN SURİYE UZANTISI İÇİN ABD faşistlerinin, ırkcılarının şerefsiz lerinin MÜTEFİĞİMİZ diye rekten övündüğü ypg..ve pkklı ŞERFSİZ TERÖRİSTLERİNİN KIYAFETİ İÇİNDE ABD LİLERİN DENİZ KOMANDALARI Yanı ABD ASKERLERİ ŞEHİT EDİYORMUŞ GÖZÜMÜZÜN BEBEĞİ CANINI ,KANINI TÜRK VATANİ BİZ TÜRK ULUSU İÇİN HİÇE SAYAN MEHMETCİKLERİMİZİ ABD ORDUSUNUN DENİZ KOMONDALARI ŞEHİT EDİYORMUŞ ..Eğer bu doğruysa niye hâlâ ADANA İNCİRLİK ASKERİ ÜSTLERİMİZİ KULLANMALARINA..ABD ASKERLERİNE MISADE EDİYORSUNUZ Sayın cumhur bakın siz tam 16 SENEDİR iktidardasınız sizin de TANRI BAĞIŞLASIN EVLATLARINIZ VAR sizde baba ,defesiniz eminimki içiniz yanıyordur .Sende eten kemikten yaratılmış TANRININ KULUSUN ..vicdanın var .Ne olur bu konuyu ç İDDİYE alın araştırdın ..eğer doğru ise çoook büyük FELÂKET, facia ,dehşet ellini kalbine köy ve VİCDANININ SESİ DİNLE CUMHUR TAYYİP ŞEHİT PLANLAR SENİN BENİM HEPİMİZİN EVLATLARI ..GÜNAHTIR ,YAZIKTIR BAKIN SON ÜÇ GÜNDER DĞNYANIN ŞEHİDİNİ VERDİK BU ÇANLAR SENİN BENİM HEPİMİZİN EVLATLARI ,TORUNLARI NE OLUR GEREKİRSE YALVARIYORUM EĞER ABD ORDUSU DENİZ KOMONDALARI BİZ TÜRK ULUSUNUN CANI ÇİĞERİ GÖZÜNÜN NURU OĞULLARIMIZI YİĞŞTLERİMİZİ ŞEHİT EDİYORSA BUNUN ŞNTİKAMI ÇOOK AÇI ALINMALI PKKININ..KIYAFETLERİ İÇİNDE MEHMETCİKLERİMİZLE ABD LİLER SAVAŞIYORMUŞ BAZI GÖRENLER ÇDUYANLAR OLMUŞ İLGİLEN NE OLUR CUMHUR İLGİLEN ..(( ** TANRININ 7 KATINA YEMİNLE ** )) ABD ORDUSUNUN DENİZ KOMONDALARI PKK KIYAFETİ İÇERİSİNDE MEHMETÇİKLERİMİZE SAVAŞIP AĞIR SİLLAHLARI ONLAR KULLANIYORMUŞ ..MEHMETCİKLERİMİZİN NEREDE OLDUKLARİ İSTŞBARATINI İNÇİRLŞKTEN HABER ALIP SURİYEYE RAPOR EDİYORLARMIL ..SAYIN CUMHUR SEN BİZLERDEN DAHA ÇOOK BİLİYORSUN ..NE OLUR İLGİLENİN İÇİMİZ KAN AĞLIYOR İÇİMİZ YANIYOR ..SON 3 GÜNDÜR OCAKLARA ATEŞ DÜLTÜ NE OLUR DİLERİM TANRIDAN BU YORUMUM BİRİLERİNİN GÖZĞNE İLEŞŞRDE SİZE KOKURLAR ..!! SAYIN CUMHUR TAYYİP SAYGIDA KUSUR İŞLEMEK İSTEMEZDİM AMA VAR SAYILAN SİZE HAKARET İÇEREN YORUM YAPSAM HEMEN HABERİNİZ OLUR ŞAHSIMA HAKARETTEN KODESTEYIM..YA FETÖCÜ..OLURUM..YADA TERÖRİST VS ,VS FİLAN NİYE BU YORUMUMU BİRİLERİ Ç İDDİYE ALIP DA SİZE BİLDİRMEZKİ ..TEKRAR.,DERLEYİP TOPLAYAYAIM KONU DAĞILDI SON 3 GÜNDÜR VERDİĞİMİZ GÖZÜMÜZN NURU ASLANLARIMIZI ÇYİĞİTLERİMİZİ ABD DENİZ KOMONDALARI ŞEHİT EDİYORMUŞ İSTİBARATIDA İNCİRLİK ASKERİ ÜSLERİMİZDEN ALIP MEHMETÇİKLERİMİZİN BULUNDUĞU YERLERİN KODİNATLARINI VERİP BOMBALATIYORLARMIŞ PKK NIN KIYAFETLERİ İÇİNDE TANK ,SAVAR ,ROKETLERİNİ ONLAR ATIYORLARMIŞ ARTI MENBİÇTE OKKLILARLARLA SURİYE UZANTILARI İLE ONLARIN KIYAFETİ ALTINDA PKKLILARLA MENBİÇE GİDERSEK ABD ASKERLERİ MEHMTCİKLERİMİZE.,SALDIRACAKLARMIŞ ..SAYIN CUMHUR TAYYİP BU MEKTUBUMDA SAYGIDA KUSUR İŞLEDİMSE HER CEZAYA BOYNUM KILDAN İNCE İÇİM YANIYOR ,İÇİM KAN AĞLIYOR İLGİLENİN NE OLUR ..!! BU KADAR ŞEHİTLERİMİZİN ART ARTA ..GELMESİNDE YEMİNLE TANRININ 7 KATINA YEMİN OLSUN BİR BİT YIĞINI VAR ..HADİME DEYİL HÜKÜMETİN ,DEVLETİN İŞLERİNE KARIŞMAK HELE ÇHELE SİZİN VE ANLI ŞANLI TSK..LERİNİN AMA ARTIK DAYANACAK GĞÇÜM KALMADI OCAKLARA ATEŞİN ATEŞİ DÜŞTÜ BU YİĞİTLER HEPİMİN EVLADI CUMHUR .tayyip ..!!

Misafir Avatar
cevap 2018-02-05 13:03:25 @SAYIN CUMHUR RECEP TAYYİP ERDOĞANA MEKTUP DİKKATİ

irkci kadin kovulmadigin yer kalmadi simdi burada istedigin gibi at kostur. yazdigin yorumlari da aklin ermediginden 2-3 defa gönderiyorsun. küfürcü kari

Beğenmedim! (0)
Avatar
EN MUHTEŞEM DİN BUTPERESLİK PUTİSLİK..BİZE KATILIM HAFİFLİYECEKSİNİZ . 2018-02-05 01:37:13

Bedavacı turist teyyo ..!! Vayy be biz TÜRK ULUSUNUN VERGİLERİ İLE iyi DÜNYA tuttu..Acaba siyasetçi OLMASAYDI böyle İHTİŞAMLI HAYATI olacakmıydı ..?? Hele,94 SENELİK ENKAZI KALDIRDIĞINI İDDİA EDEN EĞŞTİM DÜZEYİ İLK OKULDAN TERK ARAP EMİNE yı kim görüyle moderen bildirecekti. Bu kadın bebeklerin konusuyken resimleri var ..TANRININ 7 KATINA YEMİNLE aynı Neyse boş verinnn.!!Deymez sonradan görmüşler bilal oğlanınkini koparmışlar..

Avatar
gele me 2018-02-05 03:40:24

sayin erdogan romaya gitti peki acaba artik ABD ye gidebiliyormu acaba merak ediyorum

Avatar
uhahahaha 2018-02-05 09:35:01

halifecik recep papa ile gorusmeye gidiyor, medyada boyle yazacaklar. ulan recep, dogru duzgun bir ordun bile yok. parali oso askerlerine bel baglamissin, paran biterse yeni "halife" bilal olur dikkat et.

Avatar
SAYIN CUMHUR RECEP TAYYİP ERDOĞANA MEKTUP DİKKATİNE CUMHUR ..!! 2018-02-05 04:55:21

CUMHUR RECEP TAYYİP ERDOĞANIN DİKKATİNE .!! Cumhur tayyip son 3 günde dünyanın ŞEHİDİNİ VERDİK bir asker annesi,teyzesi,halası,olarak tam 8 canımız var askerde .BÜTTÜN MEHMETÇİKLERİMİZ BİZİ TÜRK ULUSUNUN CANI ,ÇİĞERİ EVLATLARI TORUNLARI ..Sayın cumhur tayyip ,bazı basınlarda okuduğunuz göre yerli,ve yabancı basınlarda ,doğrulu ne kadar bilemeyeceğiz ama ,şüpheci OLDUM doğrumu..siz bizlerden daha çok şeyleri saniyeler içinde haberdar oluyorsunuz ..Bakın diyorlarki yurt dışında bulunan TÜRK vatandaşlarımız PKK NIN SURİYE UZANTISI İÇİN ABD faşistlerinin, ırkcılarının şerefsiz lerinin MÜTEFİĞİMİZ diye rekten övündüğü ypg..ve pkklı ŞERFSİZ TERÖRİSTLERİNİN KIYAFETİ İÇİNDE ABD LİLERİN DENİZ KOMANDALARI Yanı ABD ASKERLERİ ŞEHİT EDİYORMUŞ GÖZÜMÜZÜN BEBEĞİ CANINI ,KANINI TÜRK VATANİ BİZ TÜRK ULUSU İÇİN HİÇE SAYAN MEHMETCİKLERİMİZİ ABD ORDUSUNUN DENİZ KOMONDALARI ŞEHİT EDİYORMUŞ ..Eğer bu doğruysa niye hâlâ ADANA İNCİRLİK ASKERİ ÜSTLERİMİZİ KULLANMALARINA..ABD ASKERLERİNE MISADE EDİYORSUNUZ Sayın cumhur bakın siz tam 16 SENEDİR iktidardasınız sizin de TANRI BAĞIŞLASIN EVLATLARINIZ VAR sizde baba ,defesiniz eminimki içiniz yanıyordur .Sende eten kemikten yaratılmış TANRININ KULUSUN ..vicdanın var .Ne olur bu konuyu ç İDDİYE alın araştırdın ..eğer doğru ise çoook büyük FELÂKET, facia ,dehşet ellini kalbine köy ve VİCDANININ SESİ DİNLE CUMHUR TAYYİP ŞEHİT PLANLAR SENİN BENİM HEPİMİZİN EVLATLARI ..GÜNAHTIR ,YAZIKTIR BAKIN SON ÜÇ GÜNDER DĞNYANIN ŞEHİDİNİ VERDİK BU ÇANLAR SENİN BENİM HEPİMİZİN EVLATLARI ,TORUNLARI NE OLUR GEREKİRSE YALVARIYORUM EĞER ABD ORDUSU DENİZ KOMONDALARI BİZ TÜRK ULUSUNUN CANI ÇİĞERİ GÖZÜNÜN NURU OĞULLARIMIZI YİĞŞTLERİMİZİ ŞEHİT EDİYORSA BUNUN ŞNTİKAMI ÇOOK AÇI ALINMALI PKKININ..KIYAFETLERİ İÇİNDE MEHMETCİKLERİMİZLE ABD LİLER SAVAŞIYORMUŞ BAZI GÖRENLER ÇDUYANLAR OLMUŞ İLGİLEN NE OLUR CUMHUR İLGİLEN ..(( ** TANRININ 7 KATINA YEMİNLE ** )) ABD ORDUSUNUN DENİZ KOMONDALARI PKK KIYAFETİ İÇERİSİNDE MEHMETÇİKLERİMİZE SAVAŞIP AĞIR SİLLAHLARI ONLAR KULLANIYORMUŞ ..MEHMETCİKLERİMİZİN NEREDE OLDUKLARİ İSTŞBARATINI İNÇİRLŞKTEN HABER ALIP SURİYEYE RAPOR EDİYORLARMIL ..SAYIN CUMHUR SEN BİZLERDEN DAHA ÇOOK BİLİYORSUN ..NE OLUR İLGİLENİN İÇİMİZ KAN AĞLIYOR İÇİMİZ YANIYOR ..SON 3 GÜNDÜR OCAKLARA ATEŞ DÜLTÜ NE OLUR DİLERİM TANRIDAN BU YORUMUM BİRİLERİNİN GÖZĞNE İLEŞŞRDE SİZE KOKURLAR ..!! SAYIN CUMHUR TAYYİP SAYGIDA KUSUR İŞLEMEK İSTEMEZDİM AMA VAR SAYILAN SİZE HAKARET İÇEREN YORUM YAPSAM HEMEN HABERİNİZ OLUR ŞAHSIMA HAKARETTEN KODESTEYIM..YA FETÖCÜ..OLURUM..YADA TERÖRİST VS ,VS FİLAN NİYE BU YORUMUMU BİRİLERİ Ç İDDİYE ALIP DA SİZE BİLDİRMEZKİ ..TEKRAR.,DERLEYİP TOPLAYAYAIM KONU DAĞILDI SON 3 GÜNDÜR VERDİĞİMİZ GÖZÜMÜZN NURU ASLANLARIMIZI ÇYİĞİTLERİMİZİ ABD DENİZ KOMONDALARI ŞEHİT EDİYORMUŞ İSTİBARATIDA İNCİRLİK ASKERİ ÜSLERİMİZDEN ALIP MEHMETÇİKLERİMİZİN BULUNDUĞU YERLERİN KODİNATLARINI VERİP BOMBALATIYORLARMIŞ PKK NIN KIYAFETLERİ İÇİNDE TANK ,SAVAR ,ROKETLERİNİ ONLAR ATIYORLARMIŞ ARTI MENBİÇTE OKKLILARLARLA SURİYE UZANTILARI İLE ONLARIN KIYAFETİ ALTINDA PKKLILARLA MENBİÇE GİDERSEK ABD ASKERLERİ MEHMTCİKLERİMİZE.,SALDIRACAKLARMIŞ ..SAYIN CUMHUR TAYYİP BU MEKTUBUMDA SAYGIDA KUSUR İŞLEDİMSE HER CEZAYA BOYNUM KILDAN İNCE İÇİM YANIYOR ,İÇİM KAN AĞLIYOR İLGİLENİN NE OLUR ..!! BU KADAR ŞEHİTLERİMİZİN ART ARTA ..GELMESİNDE YEMİNLE TANRININ 7 KATINA YEMİN OLSUN BİR BİT YIĞINI VAR ..HADİME DEYİL HÜKÜMETİN ,DEVLETİN İŞLERİNE KARIŞMAK HELE ÇHELE SİZİN VE ANLI ŞANLI TSK..LERİNİN AMA ARTIK DAYANACAK GĞÇÜM KALMADI OCAKLARA ATEŞİN ATEŞİ DÜŞTÜ BU YİĞİTLER HEPİMİN EVLADI CUMHUR .tayyip ..!!