banner87

Erdoğan: Sıra Kandil’de, sıra Sincar’da!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zonguldak'ta halka hitap ederek, ''Sıra Kandil'de sıra Sincar'da'' dedi

Erdoğan: Sıra Kandil’de, sıra Sincar’da!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Zonguldak'ta halka hitap ederek, ''Sıra Kandil'de sıra Sincar'da'' dedi

06 Haziran 2018 Çarşamba 00:05
Erdoğan: Sıra Kandil’de, sıra Sincar’da!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Zonguldak Ereğli’de halka hitap etti. Erdoğan konuşmasında, “Sıra Kandil’de, sıra Sincar’da. Benim ülkemi taciz, tehdit eden kim olursa olsun onların üzerine gideriz, gideceğiz” dedi.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 00:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2018-06-06 00:20:27

Kandil 40 senedir ordsydı..şimdimi aklına geldi denilirmi.?

Misafir Avatar
iftiracılar 2018-06-06 12:53:40 @Ahmet

Yok örtülü ödenek yok maaş ı şu kadar ulan geri zekalılar neyin hesabını yapıyorsunuz? Türkiye dünya devleti oldu daa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-06-06 00:22:12

Bitti adam...okeye dönüyor..

Misafir Avatar
chp hdp olamaz 2018-06-06 09:02:39 @Ahmet

hdp ergenekoncu deeil chp olamaz teror dediyiniz sey nedir acik soyleyin sahibiniz havla deyince havlamayin teror ananizimi beledide teror diyorsunuz ulkesini topreagini halkini savunan insanlara senin isgalci alcaklar belasini bulmadan evlerine cekilmiyecek anlasildi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayret chp hdp oldu. 2018-06-06 08:47:48 @Ahmet

CHP de Deniz Baykal varken chp pkk ya teröre karşı idi. terörle mücadelede hükümete destek verirdi. Deniz Bykal rahatsızlandı Kılıçdaroğlu chp si tamamen değişti pkk yı koruyor hükümeti devleti suçluyor. ANLAYAN VARSA ANLATSIN . BAYKALDAN SONRA CHP DİYE TÜRKİYE PARTİSİ KALMADI. HDP DEN FARKI KALMADI.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
eyy Erdoğan 2018-06-06 08:45:33 @Ahmet

Senin gayretin vatan millet huzurlu olsun. teröistler yok olsun. ama bu kandil pkk işi olunca CHP ye dokunuyor, iyi partiye dokunuyor, hdp ye dokunuyor. bunlar neden pkk dostu orasını biz anlayamadık . orasını anlamasakda oyumuz desteğimiz vatan millet için çalışan AKP ve Büyük lider Erdoğan adır.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KD.BAŞÇAVUŞ 2018-06-06 08:38:54 @Ahmet

Kandil diye diye ne istihbarat bıraktın ne baskın baskın basanındır adamlara çoktan boşalttırdın orayı amacınız ne bibi tuzaklarından dönecek şehitlermi yoksa oy için ayın 22 sinde boşalmış kandile girip gencecik insanları şehit, genç karılarını dul, çocuklarını yetimmi, bırakmak istiyorsunuz.tabi tuzunuz kuru çocuklara sağlamken çürük raporu al. zamanı geldiğinde çocuğunun durumuna göre bedelli askerliği ayarklayıp çıkar bumu senin akp liderliğin demekki bu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-06 00:20:23

akp elveda

Misafir Avatar
KD.BAŞÇAVUŞ 2018-06-06 08:33:53 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

AYNEN KATILIYORUM MUHARREM ÖĞRETMENİN DEDEĞİNE.TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNDEDE YILSONUNDA KASIM AYININ28 NE KADAR BÜTÜN KALEM ÖDENEKLERİNDE O GENERAL GEÇİNEN ADAMLARIN HEPSİ ALBAYLIKLARIVE KURMAY BAŞKANLIKLARIDA DAHİL AMAN KALAN PARALARIN HEPSİNİ HARCAYIN GERİYE GİTMESİN yoksa önümüzdeki yıl az ödenek gelir deyip hatta tanıdıkları müteah itlere malı almış gibi fatura kestirip başka malzemeler almışlardır bizzat bunlara şahit oldum sorun emekli maliyeci assubaylara söylesin size işte ordudaki generallerin ve devletin hali, sanki para geriye dönse gevur alacak vatandaşın parası bu vatandaşın öyle yemeklerde alkış tutmaya benzemez generaller.ç

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-06-06 01:12:20 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-06 01:09:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Kürtlerin hepsi kuzey suriyede firatin dogusunda ,amerikanin korumasi altinda . Aklini Kaptirmislar Partisinin baskani tayyip bunu bilerek secim tiyatrosu sahneliyecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-06 01:02:38 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"DOLAR DOLSA DA OLUR DOLMASA DA" 2018-06-06 00:49:27 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://www.youtube.com/watch?v=boTg1B5gZ4A

Beğenmedim! (0)
Avatar
erow 2018-06-06 00:25:22

Bu adam tam bir enkaz

Avatar