Erdoğan, Suriyeli mültecilere vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi

Afrin Operasyonu sırasında "operasyon sonrası Afrinli kardeşlerimiz evlerine dönecek" diyen cumhurbaşkanı Erdoğan, 24 Haziran öncesi Mısır Çarşısı ziyaretinde Suriyeli mültecilere vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi.

Erdoğan, Suriyeli mültecilere vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi

Afrin Operasyonu sırasında "operasyon sonrası Afrinli kardeşlerimiz evlerine dönecek" diyen cumhurbaşkanı Erdoğan, 24 Haziran öncesi Mısır Çarşısı ziyaretinde Suriyeli mültecilere vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi.

05 Mayıs 2018 Cumartesi 11:15
Erdoğan, Suriyeli mültecilere vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi

Afrin Operasyonu sırasında "operasyon sonrası Afrinli kardeşlerimiz evlerine dönecek" diyen AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, 24 Haziran öncesi Mısır Çarşısı ziyaretinde Suriyeli mültecileri hatırladı ve vatandaşlık verilmesi gerektiğini söyledi.

Tarih 4 Mayıs 2018

ERDOĞAN:VATANDAŞLIĞA ALMADIĞIMIZ İÇİN KAÇAK ÇALIŞIYORLAR

"Mısır Çarşısı'nı gezdim. Dükkanlarda Suriyeli Iraklı çeşitli milletlerden çalışanlar var. Gerekirse bunları vatandaşlığa alın dedik. Almadığınızda bunlar kaçak çalışıyor. Aralarında meslek sahibi olanlar var. Vatandaşlığa almadığımız için kaçak çalışıyorlar. Bunlar bizim vatandaşımız olursa SSK'lı gibi ekmeğini de buradan kazanmış olur. Kendi kendini geçindirir hale gelir.

Tarih: 28 Ocak 2018

ERDOĞAN: AFRİNLİ KARDEŞLERİMİZ EVLERİNE GERİ DÖNECEK

"140 bin kişi Cerablus'a döndü, şimdi de Afrinli olan kardeşlerimiz, Afrin'e dönecekler. Aynı zamanda bölgeyi yaşanabilir hale getirecek tüm adımları atacağız. Bölge halkının en kısa sürede evlerine kavuşmaları için gereken her türlü adımı atacağız. Türkiye'nin ve milletimizin Suriye'nin ve Suriyelilerin bu ortak zaferi, terör örgütlerini aramıza bir hançer gibi sokmaya çalışanlara verilmiş en güzel cevaptır.

"Biz Afrin’e zevk için gitmedik. 3,5 milyon Suriyeli bizim ülkemizde. 2 bin kilometrelik alanı ele geçirdiğimizde 130 bin mülteci geri döndü. İnşallah Afrin de halledildiği zaman Afrin’e dönecekler. İdlib’e de dönecekler. Kim dönecek, oraların sahipleri. Bizim bu topraklarda gözümüz yok. Biz Batı’nın herhangi bir ülkesi değiliz."

17 Mart 2018

Teröristler bunun bedelini ağır ödediler. Afrin'dekiler nasıl ödüyor bak, 3569 teröristi bugün itibarıyla etkisiz hale getirdik. Her an Afrin düşebilir. Afrin düştüğü anda Afrin'de yaşayan tüm kardeşlerimiz de evlerine dönecekler."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 15:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-05 11:25:45

KACAK CALISMA YETKiSiNi SENDEN ALMISLAR SONRA ORADAN KAC OY ALACAGINI ZANEDiYORSUN SURiYEDE SAVAS CIKARMAK iCiN SÖYLEDiYiN YALANLARI UNUTMADILAR SURiYEDE BiR iSGALCI OLARAK GÖRÜLÜYORSUN BUNU UNUTMA

Misafir Avatar
okur_ 2018-05-05 12:07:13 @KECi COBANI

Kötü niyetli gazeteci bak. Türkiyede 3,5 milyon suriyeli var. Erdoğan Afrine bazı suriyeliler gidecek derken sen ters tarafından mı anlıyorsun lafı yoksa soytarılık yaparakmı sapıtıp çarpıtıyorsun.?

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
akp.ye oyumuzun sadakası dahi verilmez 2018-05-05 11:58:42 @KECi COBANI

sabah ayrı..akşam ayrı...dün ayrı bugün ayrı..sözler..
buna gel oy ver..imkansız...pervane gibi olmuş akp.
yalan ile dolan ile götürüyor işi..
muharrem bey demişki cb.olursam a.o.çiftliğindeki saray adındaki yeri yıkacağım..
akp.nin eseri ülkemizde kalmasın..köprüleride özellikle osman gazi köprüsünüde yık..oylarımız sana çünkü milletin cebinden zoraki para çıkartıyor bu lanet köprü ve hastahaneleri.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-05 11:42:09 @KECi COBANI

Afrinli kardeslerinin evlerini baslarina yikan kim.? Bu kadar ikiyüzlülük sahtekar bir siyasetci hitlere papuc cikartirir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP nin suriye macerasi 2018-05-05 11:28:12

simdiye kadar Turk Millettine 30 milyar dolara mal oldu

Misafir Avatar
ülke insanına yedirmedi.Şam şeytanlarına yedirdi, 2018-05-05 12:00:16 @AKP nin suriye macerasi

millete yedirmedi..suriye,nin şam şeytanlarına yidirdi paralarımızı..akp. haram olsun.
kesinlikle oy vermeyeceğiz...1 defa akp.ye 1 defa mhp.ye oy vermiştik..haram olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp yeter artik 2018-05-05 11:26:57

Suriyelilere harcanan 30 milyar dolarla neler yapabilirdik
Turkiyenin Milli Varliklari kac paraya satildi fabrikalari bankalari ??? 70 milyarami ???

Avatar
yetti gari 2018-05-05 11:29:22

Suriyelilere harcanan 30 milyar dolar ile neler yapılabilirdi ( Gerçeğin ta kendisi)
https://www.youtube.com/watch?v=2lSnvtfso50

Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı: 2018-05-05 17:50:28 @yetti gari

Suriyedeki terörist gruplara her şeyi Türkiye üzerinden gönderdik
https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@yetti gari x**********yetti gari cp 2018-05-05 15:49:56 @yetti gari

Suriyedeki teröristlere silah gönderenler serefsizdir. soytarigi kendin yap milleti sucla denyo!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@yetti gari x**********yetti gari 2018-05-05 12:10:33 @yetti gari

Türkiye çok oldu, Dünyada en çok yardım eden ülke, terörle gerçekten savaşan ülke, Suriyede Irakta oranın halkını korumak kollamak kurtarmak için savaşan Türkiye çok oldu gari.ABD petrol için sömürmek için geliyor terör örgütü kuruyor onlara silah veriyor. sivil halkı vuruyor YETMEDİ GARİ devam etsinler. VAY SOYTARI YORUMCULAR VAY. yetti gari ALLAH belasını versin teröristinde teröristi destekleyeninde. terörle savaşanlara cephe alanlarında.gerçekten yetti gayri.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-05 11:36:53

Seçim kazanabilmek için bu ülkeye bu kadar ihanet edilirmi be.Yazıklar olsun sana.

Avatar
bop macerasi 2018-05-05 11:30:14

pahaliya patladi

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-05 11:50:58

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Misafir Avatar
iyi partiye oy vereceğiz../// Genç kızlar.. 2018-05-05 12:23:16 @AKP hangi yuzle oy istiyor

hala milletten oy istiyorlar..yüzleri nasıl tutuyorda milletin parasını suriyelilere yedirt ülke mallarını sat..daha neler neler..sonrada bana oy verin de..
kesinlikle oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türkiye, Suriyelilere 30 Milyar $ Para Harcamış 2018-05-05 11:34:13

https://www.youtube.com/watch?v=8ZCNCfgNWZk