banner87

Erdoğan'dan ABD'ye: Hatanızdan dönün

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Şırnak'ta AKP ile kongresinde konuşuyor. ABD Başkanı Trump'ın Kudüs kararını eleştiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Amerikan yönetimini bir an önce Genel Kurul'da oluşan dayanışma tablosunu doğru okuyarak hatasından dönmeye çağırıyorum" dedi.

Erdoğan'dan ABD'ye: Hatanızdan dönün

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Şırnak'ta AKP ile kongresinde konuşuyor. ABD Başkanı Trump'ın Kudüs kararını eleştiren Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Amerikan yönetimini bir an önce Genel Kurul'da oluşan dayanışma tablosunu doğru okuyarak hatasından dönmeye çağırıyorum" dedi.

23 Aralık 2017 Cumartesi 18:16
Erdoğan'dan ABD'ye: Hatanızdan dönün

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

Amerikan yönetimini bir an önce Genel Kurul'da oluşan dayanışma tablosunu doğru okuyarak hatasından dönmeye çağırıyorum. Yanlışta ısrar ederek gerilimi daha fazla tırmandırmanın kimseye faydasının olmadığı, atılan her adımla bir kez daha ortaya çıkıyor.

'ABD VE İSRAİL'İN PROVOKATİF TUTUMU, TERÖR ÖRGÜTLERİNİ MUTLU EDİYOR'

Amerikan ve İsrail yönetiminin provokatif tutumları, yalnızca bölgedeki fanatiklerle terör örgütlerini mutlu ediyor. Bu tür şımarık tavırlardan sadece ve sadece, kan, gözyaşı, çatışmalardan beslenen kesimler memnuniyet duyuyor. Türkiye olarak ilk kıblemiz Kudüs'ü işgalcilerin, eli kanlı katillerin insafına asla terk etmeyeceğiz. Kudüs'ün tarihi statüsünün bir emrivakiye kurban edilmesine kesinlikle rıza göstermeyeceğiz.

'FİLİSTİNLİLERİN KANINI DÖKMEK İÇİN FIRSAT KOLLAYANLAR UTANMADAN ŞAHSIMLA İLGİLİ DENSİZ BEYANLARDA BULUNUYOR'

İşgal devleti İsrail fırsattan istifade ile uyguladığı devlet terörünün dozunu artırarak down sendromlu çocuklara, Muhammed'e, kadınlara, 15 yaşındaki Cüneydi'ye, tekerlekli sandalyedeki engellilere saldırmaya, suç çetelesini zenginleştirmeye başladı. Filistinli kardeşlerimizin kanını dökmek için adeta fırsat kollayanlar, bir de kalkıp utanmadan, sıkılmadan şahsım ve ülkemizle ilgili densiz beyanlarda bulunuyorlar.

'DOLARLAR, TEHDİTLER BİR İŞE YARAMADI'

(Kudüs tasarısının BM'de kabul edilmesi) İsrail ve Amerikan yönetiminin oylama öncesi tehditleri hamdolsun hiçbir işe yaramadı. Dolarlar, tehditler bir işe yaramadı. Ekonomik, askeri ve medya gücüyle korku imparatorluğu kuracaklarını düşünenler tarihlerinin en büyük diplomatik hezimetlerinden birini yaşadılar. Amerika ve İsrail bir kez daha nobran tavırlarından, hukuksuz adımlarından dolayı maşeri vicdanda mahkum edildi. Terör örgütlerinden, vesayet odaklarından, darbe heveslilerinden, bütün bunlardan gelen gizli açık yüzlerce tehdide rağmen hakkı söylemekten, halkımızın gösterdiği istikamette yürümekten asla çekinmedik. Ne bölücü örgüte ne FETÖ'cülere ne de bunların yularını elinde tutan güç odaklarına boyun eğmedik. Kefenimizi giyerek çıktığımız bu kutlu yolda istiklalimiz için, ezanımız için, bayrağımız, vatanımız için, tüm mazlum ve mağdurların hakkı için mücadele etmeyi kararlılıkla sürdüreceğiz.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.12.2017 18:18
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanABDAKPİsrail
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hade 2017-12-23 18:21:42

guneydoguda ne zaman geziler baslasa secim yalin demektir

Misafir Avatar
ankara 2017-12-23 23:19:21 @hade

Yüce Türk milleti görüyorsunuz bu olayda bile chp ve chp liler Erdoğan a arka çıkmıyor tam aksine abd ci oluyorlar. işte bunların bozuk zihniyetleri. halk olarak bunları baraj altında koymalıyız. ki abd ye bir tokatda biz vurmuş olalım. chp nin baraj altında kalması abd ye büyük tokat olacaktır. fetö 2 fesh edilmiş olacak o zaman.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarzan 2017-12-23 20:44:11

Icerde halkin karsisinda konustugu zaman Aslan, disarida korkak Tavsan. Ajanlar hicbir zaman kendilerini fark ettirmezler ve vatan sever rolündedirler.

Avatar
Yunan adaları işgal altında 2017-12-23 22:44:45

Burnumuzun dibindeki adalar işgal altında bunun umurunda deyil.varsa yoksa filistin???? Çünkü milletin dini duygularını sömürmek için harika bir konu.

Avatar
köylü 2017-12-23 19:07:55

kudüs hristiyanlığın doğduğu kenttir hazreti isanın yaşadığı bir kenttir araplar tarafından halife ömer zamanında işgal edilmiştir dolayısıyla arapların değildir bilmeyen cahiller tarih okusunlar

Misafir Avatar
Batuhan 2017-12-24 01:59:57 @köylü

Siz anlamamışsınız .Böyle yüzyılları kapsayan bir hesap yaparsaki hiç bir yer hiç bir kimsenin değildir o zaman. Savaş savaştır Olan olmuştur....O zaman olmuşların intikamının israll bu günkülerden çıkarmalı diyorsan .. Biraz düşün derim köylü.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tek kelime 2017-12-23 20:11:12 @köylü

köylü abd yahudiliğinin bedava hizmetçisi. . yazıklar olsunki türkçe konuşuyorsun. türkçemiz sana haram olsun köylü adi yorumcu.ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
gik demiyorlar 2017-12-23 23:16:41

akp ege adalarimiza ses cikarmiyorsa anlasmali vermis olabilir

Avatar