'FETÖ ile iltisaklı AKP'liler aday gösterilmeyecek'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin, erken seçim görüşmeleri sırasında Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a, “FETÖ’nün siyasetteki ayağı temizlenmezse, yerel seçimler başta olmak üzere pek çok alanda farklı dinamikler oluşur” uyarısını yaptığı ileri sürüldü. Erdoğan'ın Bahçeli'den gelen uyarıyı dikkate alarak, 'FETÖ' ile iltisaklı' denen AKP'lileri aday göstermeyeceği konuşuluyor.

'FETÖ ile iltisaklı AKP'liler aday gösterilmeyecek'

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin, erken seçim görüşmeleri sırasında Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a, “FETÖ’nün siyasetteki ayağı temizlenmezse, yerel seçimler başta olmak üzere pek çok alanda farklı dinamikler oluşur” uyarısını yaptığı ileri sürüldü. Erdoğan'ın Bahçeli'den gelen uyarıyı dikkate alarak, 'FETÖ' ile iltisaklı' denen AKP'lileri aday göstermeyeceği konuşuluyor.

20 Nisan 2018 Cuma 19:32
'FETÖ ile iltisaklı AKP'liler aday gösterilmeyecek'

Bahçeli bugüne kadar pek çok grup toplantısında FETÖ’nün siyasi ayağına vurgu yapmıştı. Bahçeli, 10 Nisan’da Meclis’te yaptığı grup toplantısında da, “FETÖ’nün kripto damarının hâlâ aktif olduğunu” söylemişti. 

Bahçeli’nin bu sözlerini bir kez de erken seçim görüşmeleri öncesinde ve sırasında iktidar partisi yöneticilerine ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a ilettiği ileri sürüldü. Erdoğan’ın da Bahçeli’den gelen bu uyarıyı dikkate aldığı öğrenildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın milletvekilliği seçimlerinde “AK Parti’de FETÖ ile en küçük bir iltisakı bulunanları ya da bu konuda şüphe taşıyanları aday göstermeyeceği” kaydediliyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.04.2018 22:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bahceliye bak sen neler demisti neler uyguluyor 2018-04-20 20:33:13

baskanlik federasyon demektir buda turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen devlet bahceli baskanlik sistemi gelsin diye cok sabirsizlasti baskin erken secim istiyor TURK MILLETTINI YILLARCA KANDIRMIS https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-20 22:49:01 @bahceliye bak sen neler demisti neler uyguluyor

akp nin icinde fetöcüleri itiraf etmektir. biz herzaman, simitciden fetöcü olursa akp lilerin alayi fetöcü patronuda tayyip demistik ve diyoruz. Yanliz fetöcüleri aday yapmazlar sa aday yapacak adam bulamazlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet hepsi oradaydi 2018-04-20 21:45:17 @bahceliye bak sen neler demisti neler uyguluyor

cok haklisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-04-20 21:22:33 @bahceliye bak sen neler demisti neler uyguluyor

Fetoyle iliskisi olan akapeliler secime girmeyecekmis,buda demektir ki akape secimlere katilmayacak..niye mi? Niyesi mi var ..ulan bunlarin hepsi oradaydi beee

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-04-20 20:52:53

Yanında oturanda ne istedinizde vermedim demişdi.milletin aklıyla alay eden ikili.

Misafir Avatar
evet 2018-04-20 21:05:57 @Trabzonlu Hayati dayı

ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-04-20 22:21:27

hahahh başındaki fetonun önde gidenin ulan lavuklar

Misafir Avatar
ER 2018-04-21 11:48:49 @001

SENİN GİBİ ARMUTLAR OLDUKCA SENIN DAHA COK GÜDERLER ARMUT..

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp içinde 2018-04-20 22:21:35

bu şu demek akp nin 316 milletvekili içinde akp li olan milletvekilleri varmış ki bahçeli deşifre ediyor çok kişiyi fetocu diye içeri attıran tayyip kendi milletvekillerine niye dokunmadı acaba

Avatar
fetonun siyasi ayagi yok galiba 2018-04-20 21:11:23

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Avatar
mehmet simsek demiski 2018-04-20 22:16:28

secimden sonra reformlar var aci recete var
https://www.youtube.com/watch?v=Cn-4LnfRsWM

Avatar