Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar sınırda

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Suriye sınırında incelemelerde bulunuyor.

Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar sınırda

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Suriye sınırında incelemelerde bulunuyor.

11 Şubat 2018 Pazar 15:12
Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar sınırda

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, beraberindeki Kara ve Hava Kuvvetleri Komutanlarıyla Hatay bölgesinde Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin inceleme ve denetlemelerde bulunuyor.Genelkurmay Başkanlığından yapılan bilgilendirmede, Akar'ın, Kara  Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler ve Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral  Hasan Küçükakyüz ile Hatay bölgesinde bulunduğu ifade edildi.Bilgilendirmede Akar'ın, beraberindeki kuvvet komutanlarıyla Zeytin  Dalı Harekatı ile ilgili inceleme ve denetlemelerde bulunduğu kaydedildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.02.2018 15:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hulisi hulisi 2018-02-11 16:20:32

yuzun guluyor keyfin yerinde sehit haberleri geldikce mutlumu oluyorsun reisinle bunun hesabini turkiye halklarina vereceksiniz cok yakinda!

Avatar
eyy akp 2018-02-11 21:32:16

Siyonizm Karşısında Laf Değil İcraat Konuşur
incirlik malatya kurecik kalkani acil kapatilsin aksi takdirde askerlerimiz afrinde tehlikede

Avatar
Gurbetçi 2018-02-12 00:51:22

senin gibi bir ordu komutanı olmaz olsun kendine hayrın yok diktatörün emir kulusun bu operasyonda senin hiç bir emir yetkin yok emir komuta padişah efendide o ne derse sen ona göre harekat ediyorsun ulan 15 Temmuz’da senin komutanlığını gördük esir düştün seni rezil ettiler hala ortalıkta bir bokmuşsun gibi dolanıyorsun bırak bu görevi akar efendi bu görev seni aşar kapasiten yetmez biz TÜRK vatandaşı olarak gerçek ATATÜRK çü gensral görmek istiyoruz Ordunun başında senin gibi satılıklar TSK ya zarar veriyor

Avatar
İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM,FARESİ OROSPU PİÇİ FOSEPTİK, PUŞT APONUZUN,LEŞİ ÇIKACAK İ MRALIDAN. 2018-02-11 16:37:23

Hulisi paşa .-2 canımızın aslanlarımızın ,yiğitlerimizin kanı yerde kalmasın .!!Her bir FEDAKAR YİĞİDİMİZE KARŞI 10 LARCA ,ONLARCA PKK YPG LEŞLERİ ..INTİKAMINIZI AL LEŞLERİ GÖRMEK DUYMAK,OKUMAK İSTİYORUZ KANLARI YEDE KURUMASIN AKAR PAŞA PKK LEŞLERİ kafaları nı gövdesinden ayrılmış LAĞIM FARESİ LEŞLERİ PKKLILARIN LEŞLERİNİ ..GÖSTER BŞZ TÜRK ULUSUNA HADİ PAŞA YANINDAYIZ

Misafir Avatar
kemal 2018-02-11 20:11:54 @İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LA

orospu cocugu irkci seni köpek nazilerden ne farkin var adi köpek

Beğenmedim! (0)
Avatar
İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM,FARESİ OROSPU PİÇİ FOSEPTİK, PUŞT APONUZUN,LEŞİ ÇIKACAK İ MRALIDAN. 2018-02-11 16:37:58

Hulisi paşa .-2 canımızın aslanlarımızın ,yiğitlerimizin kanı yerde kalmasın .!!Her bir FEDAKAR YİĞİDİMİZE KARŞI 10 LARCA ,ONLARCA PKK YPG LEŞLERİ ..INTİKAMINIZI AL LEŞLERİ GÖRMEK DUYMAK,OKUMAK İSTİYORUZ KANLARI YEDE KURUMASIN AKAR PAŞA PKK LEŞLERİ kafaları nı gövdesinden ayrılmış LAĞIM FARESİ LEŞLERİ PKKLILARIN LEŞLERİNİ ..GÖSTER BŞZ TÜRK ULUSUNA HADİ PAŞA YANINDAYIZ

Misafir Avatar
alcak irkci aine 2018-02-11 23:33:57 @İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LA

hulisinin yaninda ne yapacan kendinimi dovdurecen afrine gitsene o kustugun zehiri damarlarindan alsinlar serefsiz bu nasil kindir sizdeki zehir yilanda bile yok sizin damarlarinizda dolasan zehir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-11 18:42:41

bu memelekete hdp e pkk a teror orgutu degil dyorsa.hazine yardımı alıyorsa genaral emir kuludur gerisi teferuat

Misafir Avatar
yine kasintin tutmus 2018-02-11 23:39:17 @aydın

aydin denen cahil moruk alcaklik yapacaknan terorun anlamini ogren terorist ne dir ne deildir birine katil demen icin canli oldurmesi gerek delilin olmasi gerek salak puislik yapiyorsun camur beyinli karanlik kisiliksiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemal 2018-02-11 20:13:04 @aydın

ulan aydin köpegi ulan ben senin gelmisini gecmisini s....

Beğenmedim! (0)