banner87

HDP'den Leyla Zana hakkında ilk açıklama

HDP Milletvekili Leyla Zana'nın vekilliği 212 gün devamsızlık gerekçesiyle düşürüldü.

HDP'den Leyla Zana hakkında ilk açıklama

HDP Milletvekili Leyla Zana'nın vekilliği 212 gün devamsızlık gerekçesiyle düşürüldü.

11 Ocak 2018 Perşembe 20:37
HDP'den Leyla Zana hakkında ilk açıklama

HDP'den yapılan ilk açıklamada, "Leyla Zana'nın milletvekilliğinin düşürülmesi, halklarımız nezdinde yok hükmündedir. Leyla Zana barışın sesidir, halkların iradesidir, milletvekilimizdir!" denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.01.2018 20:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin 2018-01-11 20:59:56

Pkk a terör örgütü değil diyen parti malesef acik

Avatar
HÜEREM 2018-01-11 20:41:30

REİS GELSİN KİMSENİN VEKİLİGİ KALMAYAÇAK ERKEN KACAN YOL ALIR

Misafir Avatar
pçavra 2018-01-12 10:30:03 @HÜEREM

benim bildiğim reis ülkücülerin kullandığı bir terimdir özüde ordan gelmedir .bu temel reismi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tabikide pkk lı teröristlerin 2018-01-12 08:59:07 @HÜEREM

halkların demokrasi partisi Mİ? PKK lı teröristlerin partisimi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
KERİM 2018-01-11 20:43:26

elli sopalı çobanımız varken kimse vekilim diye hava atmasın

Misafir Avatar
ula manyaga cevap 2018-01-12 10:31:57 @KERİM

oğlum kim terörist kim terörist değil bellimi bu ülkede fetö terör pişman olanlar değil pkk terör pişman olanlar değil nasi olacu bu iş babsı gardaş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ula manyak 2018-01-12 09:00:38 @KERİM

Teröristin namuslusumu olurmuş?

Beğenmedim! (0)
Avatar
sabri 2018-01-11 20:45:41

TÜRKİYE'NİN GİZLİ SİLAHLARI (MİLYONLARCA TANK) https://www.youtube.com/watch?v=7PmetvuinVg

Avatar
BİZ SIRTIMIZI PKK YA DAYADIK KANDİL BİZİM SİGORTAMIZ DİYEN LAĞIM FARESİ FAH 2018-01-11 21:45:25

Bu adı CADOLOZ demişti ki biz sırtımızı PKK YA DAYADIK .PKK KANDİL NİZİM SİGORTAMIZ DEMİŞTİ ERMENİ O..PUSU ADI SÖZDE VEKİL PKK TERÖRİSTİ .bu şerefsiz kahpe mi fahişemi..halkların barışın sesi..karı mecliste YEMİN etmiyor ,meclise gelmiyor 10 sene hapis yatmış terörist ,pkk ya sırtını dayandığını pkk bizim SİGORTAMIZ dediğini kandile selam OLSUN diyen resmen hiç bir zaman pkklı terörist olduğunu saklamayan bu orospu pkklı terörist fahişeye maaş ödüyoruz ohhh olmuş haram ZIKIM OLSUN..TÜRK ULUSUNUN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN KEFEN PARASI YAPSIN TANRI ÇOLUĞUNDAN ,ÇOCUĞUNDAN ÇIKARSIN KANSER OLSUN TRAFİK KAZALARINDA CAN VERSİN TANRI BELÂNI VERSİN ..OROSPU ADI MAHLÜK..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK CADOLOZ ..KANALİZADYONLARDAN GELDİN ..UNUTMA KUYRUKLU ..

Misafir Avatar
alcak maluk yorumcuya 2018-01-12 01:25:06 @BİZ SIRTIMIZI PKK YA DAYADIK KANDİL BİZİM SİGORTA

orospu denen kadin senin anandir leyla namuslu durust bir insandir ne hirsizlik nede oy calarak halki kandirarak dini kulanarak gelmedi oraya ama senin orospu anan seni pic olarak dogurdugunu acikliyorsun yorum diye yazdiginla pezevek cocugu rahatladinmi simdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
BİZ SIRTIMIZI PKK YA DAYADIK KANDİL BİZİM SİGORTAMIZ DİYEN LAĞIM FARESİ FA 2018-01-11 21:46:58

Bu adı CADOLOZ demişti ki biz sırtımızı PKK YA DAYADIK .PKK KANDİL NİZİM SİGORTAMIZ DEMİŞTİ ERMENİ O..PUSU ADI SÖZDE VEKİL PKK TERÖRİSTİ .bu şerefsiz kahpe mi fahişemi..halkların barışın sesi..karı mecliste YEMİN etmiyor ,meclise gelmiyor 10 sene hapis yatmış terörist ,pkk ya sırtını dayandığını pkk bizim SİGORTAMIZ dediğini kandile selam OLSUN diyen resmen hiç bir zaman pkklı terörist olduğunu saklamayan bu orospu pkklı terörist fahişeye maaş ödüyoruz ohhh olmuş haram ZIKIM OLSUN..TÜRK ULUSUNUN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN KEFEN PARASI YAPSIN TANRI ÇOLUĞUNDAN ,ÇOCUĞUNDAN ÇIKARSIN KANSER OLSUN TRAFİK KAZALARINDA CAN VERSİN TANRI BELÂNI VERSİN ..OROSPU ADI MAHLÜK..LAĞIM FARESİ FOSEPTİK CADOLOZ ..KANALİZADYONLARDAN GELDİN ..UNUTMA KUYRUKLU ..

Avatar
aydın 2018-01-11 22:37:42

solcu kurt halkını perisan etiniz terore cekp,dinci kurtU de ranta bogdunuz.BOP CULAR

Misafir Avatar
aydin igrenci 2018-01-12 01:28:54 @aydın

burnunu her seye sokuyorsun altinda agzin var dikat et namusuzca yazip durma insanca elestir yap varsa akil denen bok dolu kafanda birde solcula aciyormus siz insanlik dusmanisiniz kimseye acimasiniz yalancilar

Beğenmedim! (0)
Avatar
pkk suclamasi 2018-01-12 01:32:49

yalanci adiler pkk li olsa silahli olur halkin oylarini almis millete vekil secilmis bir kadini pkk ilan edip suclayip karaliyorsunuz Allah belanizi versin kallesler gidin pkk yle dalasin savasin bizim umurumusda deil zeylaya dokunmayin o halkin vekilidir