Hulusi Akar: İnlerinize gireceğiz, inlerinize!

Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde meydana gelen ve 9 aylık bebek ve annesinin hayatını kaybettiği hain pusuya Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar da sessiz kalmadı

Hulusi Akar: İnlerinize gireceğiz, inlerinize!

Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde meydana gelen ve 9 aylık bebek ve annesinin hayatını kaybettiği hain pusuya Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar da sessiz kalmadı

31 Temmuz 2018 Salı 23:34
Hulusi Akar: İnlerinize gireceğiz, inlerinize!

Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde, PKK'lıların yola tuzakladığı patlayıcının infilak etmesi sonucu sivil araçta bulunan asker eşi Nurcan Karakaya ve 9 aylık bebeği hayatını kaybetti.

Yaşanan bu hain saldırıya Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar da sessiz kalmadı. Sosyal medya hesabından açıklamada bulunan Akar “O masum yavrunun intikamını almadan, o annenin hesabını sormadan, şehitlerimize olan sözümü tutmadan Cenab-ı Allah canımızı almasın. İnlerinize gireceğiz, inlerinize! Hayatını kaybeden yavrumuza ve annesine Allah'tan rahmet diliyorum.” İfadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-07-31 23:45:45

40 senedir nerdeydiniz ? inlerine girecekmis. öpsünler seni. Simdi pkk firatin dogusunda suriyenin kuzeyinde , amerikanin korumasi altinda . hadi dokununda görelim, bizde destekliyelim!

Misafir Avatar
Özgür 2018-08-01 09:28:51 @Ossmann

Hulusi Akar uzun yaşamak istiyor herhalde şehitlere olan sözümüzü tutmadan Allah canımızı almasın diyor. Tez zamanda Allah sizi başımızdan alsında Şehitlerin kanı yerde kalmasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Teröristler cirit atıyor 2018-08-01 02:04:39

Muhafazakar asker, abdestsiz twit atmıyormuş.

Avatar
hasan 2018-08-01 00:26:33

Atma Hulusi din kardeşiz.İngilterelerde okuyan

Avatar
kimin bombasi belimmi 2018-07-31 23:50:28

tsk nin milyonlarca bombasi kimyasal artiklari doludur kurd bolgelerinde bomba kursun olmayan yer yoktur kan dokulmemis metre toprak bulmak bile sorundur bu fetulahci savunma bakani genel kurmayken daglari sehirleri yerle bir eti ekonomiyi bu savas yuzunde cokertti

Avatar
Osman 2018-08-01 00:39:34

Birak numarayi hulusi..! Gerçegi konus.

Avatar
D 2018-08-01 01:16:56

Aaaaa konuştu . Bak sen yahu şimdiye kadar nerdeydin galiba tatiliniz bitti hoş geldiiiiniz beyim .

Avatar
GELE ME 2018-07-31 23:50:21

ALLAH RAHMET EYLESIN SEHIDE VE YAVRUYA BUNUN GIBI TÜZAKLANAN BOMBALARI COK GÖRDÜK BUNUN PKK NIN TÜZAKLADIGI NE MAHLUM GERCEGIN ARASTIRILMASI LAZIM KIM BOMBAYI KOYMUSSA CEZALANDIRILMASI LAZIM ANKARA GARINA KIM BOMBA KOYMUSSA YINE ONLAR KOYMUSTUR

Avatar