banner87
Flaş Haber
Kapat

Hüsnü Mahalli, Trump’ın Suriye kararını değerlendirdi: ‘Kafasına bir şey düştü’

Ortadoğu uzmanı ve YURT yazarı Mahalli, ABD Başkanı Trump’un ‘Yakında Suriye’den çıkacağız’ şeklindeki sözleri için ‘Adamın kafasına bir şey düştü’ derken, ‘Trump sözünde durursa PYD ne yapacak?’ sorusunu gündeme getirdi.

Hüsnü Mahalli, Trump’ın Suriye kararını değerlendirdi: ‘Kafasına bir şey düştü’

Ortadoğu uzmanı ve YURT yazarı Mahalli, ABD Başkanı Trump’un ‘Yakında Suriye’den çıkacağız’ şeklindeki sözleri için ‘Adamın kafasına bir şey düştü’ derken, ‘Trump sözünde durursa PYD ne yapacak?’ sorusunu gündeme getirdi.

29 Mart 2018 Perşembe 23:01
Hüsnü Mahalli, Trump’ın Suriye kararını değerlendirdi: ‘Kafasına bir şey düştü’

YURT yazarı ve Ortadoğu uzmanı Hüsnü Mahalli, ABD Başkanı Donald Trump’ın, “Yakın zamanda Suriye’den çıkacağız, orayla biraz da başkaları ilgilensin” şeklindeki açıklamasını değerlendirdi.

Mahalli, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Adamın kafasına bişey düştü” paylaşımında bulundu.

‘Trump sözünde durur, askerini Kuzey Suriye’den çekerse PYD ne yapacak?’ sorusunu gündeme getiren Mahalli, “Önümüzdeki gün ve haftaların en önemli ve temel konusu bu olacak. Bu konunun netleşmesiyle Suriye sorununda bir çok konu netleşecek. Ankara’yı yeni, karmaşık ve zor denklemler bekliyor” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-03-29 23:10:22

Nacizane fikrim, israil, amerikanin oradan cikmasina müsade etmez! . Cünki sirada iran ve türkiye var. Bir de amerika ve israil ,rusyanin suriyede stratejik yer kazanmasini kabul edemezler.

Misafir Avatar
2002 yılı öncesi patron İMF.---cev 2018-03-30 11:50:22 @Ossmann

Eşek ayni eşek semer degişti. Borclanma IMF ye degil başka bankalara! Kafan almiyor biliyorum ama yapacak bir şey yok!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kısa ve net 2018-03-30 09:22:37 @Ossmann

AKP dönemi öncesini isteyenler karanlık çağı bilmeyenlerdir. AKP 2002 yılından beri Türkiyeyi aydınlık güçlü ve özgür bir ülke yaptı. halk ekonomik olarak nefes aldı. inkar edenin burnundan gelir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
2002 yılı öncesi patron İMF. bahsetsene Hüsnüüüü 2018-03-30 09:20:46 @Ossmann

İMF gelirdi ülkmize memura, emekliye Maş zammı yaptırmazdı, Tüm ürünlere zam emrini veririd. yatırımlara izin vermezdi. ah gidi günler ah o günleri unutan bir toplum .... uçağa ancak havada giderken yerden bakardık. şimdi uçağa binmeyen kalmadı. hey gidi günler heyy.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
emekli assubaylar 2018-03-30 08:46:37 @Ossmann

emekli assubayların temsil tazminatlarını neden vermiyorsunuz akp hükümeti yeri gelince övünüyorsunuz.özel kuvvetler,ömer halis demir diye hani bu vatan evlatlarının emekli olduklarında alması gereken temsil tazminatları nerede çıkıp bordo bereliler diye övünüyorsun başbakan akğnin başkanı bunu neden görmezden geliyorsun. çok güçlü ve yerleşmiş kadrolu tahsilli dernegimiz var hemen hemen vatanın her toprağında mevcut bize artık temsil tazminatı versende oyumuz atatürk ve onun silah arkadaşlarına bütün şehit assubayların kemiklerini sızlattınız hükümet temsilcileri yazıklar olsun size.seçimlerde görüşeceğiz. Gizle

Beğenmedim! (1)
Avatar
Derince 2018-03-29 23:15:25

Amerika'dır bu sağ gösterip sol vurur yani siz siz olun güvenmeyin.

Avatar
Derince 2018-03-29 23:30:51

Delidir ne yapsa yeridir .Trup bu taş düştüyse durum daha vahim cezai ehliyeti yoktur korkulur .

Avatar
Serdar 2018-03-29 23:32:32

İstedikleri ıran türkiye çatışması olabilir.tuzak yani.artı çekilc

Avatar
Emin misiniz? 2018-03-30 08:04:26

Gazeteci yazar Hüsnü Mahalli Halk TV ‘de 24.03.2018 tarihinde yayınlanan Medya Mahallesi Programında”, meslektaşımız ve Odamız üyesi Deniz Demirin CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu tarafından başdanışman olarak atanması ile ilgili olarak Kemal Kılıçdaroğlu eski gençlik kolları başkanı bir arkadaşı şimdi adını hatırlamıyor, çok iyi olabilir, çok zeki olabilir ama bir jeoloji mühendisini, bu kadar medya danışmanı varken, propaganda uzmanı varken, siyaset bilimci varken, dış politika uzmanı varken nasıl olur, nasıl başdanışman olarak atar, sonuçta bir jeoloji mühendisi” ifadelerini sarfederek meslektaşımızı ve jeoloji mühendisliği mesleğini küçümser söylemde bulunmuştur.
Sayın Mahallinin Ortadoğu politikaları konusunda uzman olduğu da göz önüne alındığında; 1. Dünya Savaşı sonrasında Orta Doğudaki petrol zenginliğinin farkında olan İngiliz jeologların İngiliz hükümet
http://www.jmo.org.tr/genel/bizden_detay.php?kod=10699&tipi=17&sube=0#.Wr3DjS5uaUk

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-30 11:54:55 @Emin misiniz?

Mesleklerin önemini vurgulamak neden diger meslekleri asagilamak olsun. Senin meslegin duvarcilik ise seni cerrrah olarak ise almak dogrumudur ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
uzman bey 2018-03-29 23:19:34

husnu kjendini bosuna yorma fransizlar geliyor amerika gitse bile ve kuredlerin yurtlarini terk edip gedek bir niyeti yok vahh wanpirlerin haline icecek kan bulamiyacak kendilerine soyle husnu

Avatar
Serdar 2018-03-29 23:35:34

İstedikleri ıran türkiye çatışması olabilir.tuzak yani.artı çekilme anlamı kendi askerleri olabilir yerine natonun diğer askerleri gelir ing.fransız vs.

Avatar
Serdar 2018-03-29 23:35:52

İstedikleri ıran türkiye çatışması olabilir.tuzak yani.artı çekilme anlamı kendi askerleri olabilir yerine natonun diğer askerleri gelir ing.fransız vs.