banner82

İnce'den Erdoğan'a çok sert camii yanıtı!

CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce İzmir Menderes'te konuştu. İnce 'Zoruma giden bir şey var. Erdoğan diyor ki bunlar camiyi de yıkar. Bu zoruma gidiyor. AK Partili seçmenlere sesleniyorum. Ayıp ayıp, cami senin babanın malı mı? Neredeyse gelmeyin camiye diyecek. Bir daha böyle bir laf ederse perişan edeceğim onu meydanlarda.' diye konuştu.

İnce'den Erdoğan'a çok sert camii yanıtı!

CHP'nin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce İzmir Menderes'te konuştu. İnce 'Zoruma giden bir şey var. Erdoğan diyor ki bunlar camiyi de yıkar. Bu zoruma gidiyor. AK Partili seçmenlere sesleniyorum. Ayıp ayıp, cami senin babanın malı mı? Neredeyse gelmeyin camiye diyecek. Bir daha böyle bir laf ederse perişan edeceğim onu meydanlarda.' diye konuştu.

27 Mayıs 2018 Pazar 12:09
İnce'den Erdoğan'a çok sert camii yanıtı!

“Ben otomobil fabrikası istemiyormuşum. Erdoğan’ın bilmediği şu; Erdoğan diyor ki otomobilin kaportasını, lastiğini,  koltuğunu ben yapayım. Ben de diyorum ki otomobilin beynini ben yapayım. Geri kalmış, cahil, bilmiyor. Çünkü matematik bilmiyor. Televizyon yapıyoruz biz bir televizyondan 10 euro kazanıyoruz. Sen Almanya’daki otomobil fasrikasını gezdin mi? Bir otomobilden 100 euro kazanıyoruz. Avane kasnak gibi çalışıyoruz.

Eğitimi sonuna kadar parasız yapacağız. Sizi tarikat yurtlarına muhtaç etmeyeceğiz.

Emekliler, 1990’larda milli gelirin yüzde 17’si emeklilere aitti. Ramazan ve kurban bayramında 1000’er lira verecekler, o iş öyle olmaz. Emeklilerle ilgili kanun çakaracağız. Emekliler Ramazan ve Kurban Bayramı’nda o anki asgari ücret ne kadar ise onu alacak. Gençler 19 Mayıs’ta ve Cumhuriyet Bayramı’nda 500’er yüz lira alacaksınız. Size bu paraları Erdoğan mı verecek hiç merak etmeyin size bu parayı Türkiye Cumhuriyet verecek.

Erdoğan diyor ki polislere 3600 vereceğim. Size bunu kim hatırlattı. İnce korkusu böyye bir şey işte.

Geçenlerde traktörü dayadım benzinliğe dedim ki bu ülkede bir yalancı var. Mazot 2.5 liraymış. Doldurduk depoyu 2,5 lira değil 5.72 lira. Demek ki neymiş, Tarım Bakanı yalancıymış.

Zoruma giden bir şey var. Erdoğan diyor ki bunlar camiyi de yıkar. Bu zoruma gidiyor. Ak Partili seçmenlere sesleniyorum. Ayıp ayıp, cami senin babanın malı mı? Neredeyse gelmeyin camiye diyecek. Bir daha böyle bir laf  ederse perişan edeceğim onu meydanlarda. Meydanlarda konuşacağımız şey ekonomi, ekonomi. Her gittiğimi yerde ekonomi konuşacağım. Eğitim konuşacağım.

Tatile gitmek yok sakın ha sakın. 24 Haziran’a kadar hastalanmak yasaklanmıştır. Hazır mıyız Menderes. Bu prova miting bugün bu kadar olur. Hepinize teşekkürler.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 13:51
Anahtar Kelimeler:
MenderesMuharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-27 12:41:31

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Misafir Avatar
ismail 2018-05-29 01:41:15 @MUHARREM INCE BEY diyorki

sen baskalarini imtahan et, ben bu merhaleleri arkamda biraktim. Sana cevap yok. Buraya gelenlerin hepsi, troller haric, memeleketin meselelerinden haberdar. Sen milletin bilmedigii zannediyorsun , o da senin problemin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay ismail cevap bekliyorum 2018-05-27 17:35:08 @MUHARREM INCE BEY diyorki

sorumsuz cumhurbaskanimiz a ortulu odenek sence dogrumu ?? sence denetlenmelimi ???
sence hem basbakana ortulu odenek hemde cumhurbaskanina ortulu odenek odenmesi dogrumu ??
senin ulken icin yatirimlarin neler olurdu ??? akp nin yaptigi yatirimlari dogru buluyormusun ??
milli varliklarimizin cogunun yabancilara satilmasi sence dogrumu ??
tek adam rejimi sence dogrumu ???
milyonlari milyarlari trilyonlari tek adam rejiminin kontrolune vermek sence dogrumu ??
kuvvetler ayriligi sence olmalimi ???

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ismail 2018-05-27 17:23:57 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Muharrem ince beyin dedigini bir tek senmi duydun, 3 haftadir aynisini yaziyorsun kendi fikrin yokmu?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@MUHARREM INCE BEY diyorki x******** 2018-05-27 17:21:26 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Sen aciz degilsinde cok akilli oldugundanmi ayni yaziyi 2 haftadir yazip duruyorsun . Maden buldugunu zannediyorsun!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-27 16:31:39 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Millet Ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Askere dayak, polise saldırı 2018-05-27 16:31:01 @MUHARREM INCE BEY diyorki

SON DAKİKA! Başrolde AKP ilçe başkanı! Askere dayak, polise saldırı, karakola baskın
https://www.youtube.com/watch?v=aFPpiV9XV3c

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ender 2018-05-27 16:29:45 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Vekil mi, şovmen mi ?
https://www.youtube.com/watch?v=eO0GHiXE_Ls

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@MUHARREM INCE BEY diyorki x***etma yav 2018-05-27 16:19:48 @MUHARREM INCE BEY diyorki

diyen sahis sozun bittigi yerde acizlik baslar nokta
Kötü söz sahibine aittir Nokta

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp erdogan kadinlarimiza 2018-05-27 16:17:49 @MUHARREM INCE BEY diyorki

3 bes cocuk yapin diyor demi ???
sutten yuzde 8% kdv
bebek mamasindan yuzde 8% kdv
cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv
e bizler nasil cocuk yapalim ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fark ne? nikli trol sen kac yasindasin ?? 2018-05-27 16:15:05 @MUHARREM INCE BEY diyorki

CHP hangi donem iktidar partiydi ?? her poki yiyiyip CHP in ustune atmayin tamammi yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fark ne? nikli trol 2018-05-27 16:13:51 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Musluman iftira atmaz yalan soylemez
15 yıldır iktidar AKP'nin 70 yıldır iktidar olamayan CHP'yi suçlaması saçmalık - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=PzM-wpvgVW4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fark ne?***CEVAP 2018-05-27 15:37:17 @MUHARREM INCE BEY diyorki

sen simdi Kurani ögrendinde basin göge mi erdi, Bak müsäüman olarak devleti soyanlara destelk oluyorsun. Kurannin neresinde haram yiyienlere yardimci ol diyor. Iste akliniz bu kadar kit , dinciler size dini yutturarak, donunuzuda elinizden alip kiciniz acikda kalacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@MUHARREM INCE BEY diyorki x***etma yav 2018-05-27 15:32:56 @MUHARREM INCE BEY diyorki

lan bizi Allah'a bagisla yaf , ayni yaziyi buradakiler ezbere biliyorlar yav etme sen bu sayfadakilerini aptal mi zannediyorsun ve ayni yaziyi yayinlayip duruyorsun, zeka yoksunumusun nesin?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ender 2018-05-27 14:43:42 @MUHARREM INCE BEY diyorki

ŞOVMENLİK para eder ama seçim kazandırmaz Muharrem efendiiiii.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
chp nedir? HALK ın sesi diyorki 2018-05-27 14:42:28 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Chp demek içki kumar, fuhuş, terörize olaylar ihanet bunlar chp nin yol açtığı ve suçların rahat yapıldığı ve teşvik edildiği sistem demektir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
chp nedir? HALK ın sesi diyorki 2018-05-27 14:40:40 @MUHARREM INCE BEY diyorki

CHP toplumu ayrıştırıcıdır, adam kayırıcıdır, zulüme göz yuman zulmedene yol açandır. chp yokluktur, kıtlıktır kuyruktur karaborsadır, rüşvettir, üretmeden tükentendir. halkına değil dış güçlere yaranan bir zihniyettir. CHP BARAJ ALTINDA KALMALI.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
fark ne? 2018-05-27 14:38:21 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Erdoğan gerçekleri söylüyor, geçmişten olanları söylüyor, daha düne e kadar chp nin zulmü ile namaz kılamayanlar, kur a ni kerimi öğrenmekten mahrum bırkılan toplum, başını ğrtene hayat hakkı tanımayan bir zihniyet için Erdoğan söyledikleri çok doğrudur. İnce şow yapmasın. Türbanlılar okula derse dersaneye üniversiteye işe gidemezken giremezken M İnce neredeyidi?
yoksa o zaman aklı henüz ergenleşmemişmiydi?
ya gidin komik iki yüzlüler. kıvırmayın. ne olduğunuzu halk biliyor.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Dinler Arası Diyalog ve Eşbaşkanı Tayyip 2018-05-27 14:27:37 @MUHARREM INCE BEY diyorki

https://www.youtube.com/watch?v=8GJ4Ehm6wYE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İslam Güncellenmeli Diyen Erdoğan 2018-05-27 14:26:07 @MUHARREM INCE BEY diyorki

İslam Güncellenmeli Diyen Erdoğan'a ERBAKAN'dan Cevap
https://www.youtube.com/watch?v=nAFYnjeisq4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-27 13:47:20 @MUHARREM INCE BEY diyorki

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-27 12:34:47

MUHARREM İNCE geliyor güldür güldür

Misafir Avatar
şahin veya doğan..ötesi olmamalı. 2018-05-27 13:01:56 @Millet İttifakı KAZANACAK

hiç bir vekil ve danışman ve diğerleri GÖKLERDEN gelmedi..
vatandaşın parasını almanlara yedirtmeyin..haramdır günahtır.
hiç bir kul diğerinden şeklen üstün değil..ancak TAKVA ile yani Allaha yakınlık ile üstün olabilir..bu nedenle MERCEDESLERİ İPTAL EDENLERE ALLAH RAHMET EYLER..MİLLETİN PARASINI KORUYANLARA VE ZULUM ETMEYENLERE ALLAH MERHAMET ETSİN..3 GÜNLÜK DÜNYA..KUL HAKKINI ÜZERİNE ALANIN VAY HALİNE...cehenneme atılır.inşaAllah..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şahin veya doğan olabilir.mercedesleri iptal edin. 2018-05-27 12:58:28 @Millet İttifakı KAZANACAK

muharrem bey veya meral hanım..inşAllah ikinizden birine cb.nasip olur..
Ancak,,mercedesleri kaldırın.avp.daki gibi normal taksiler vekillere ve benzerlerine verilsin..124 murat verilsin demiyoruz ,(((hahaahaahahaa) papa bile reno,SEMBOL,a biniyor..ayıp ya..ülkemizi batıranlar vekiller ve danışmanlar ve benzerleridir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dikkat..dikkat...dikkat..... 2018-05-27 12:50:42 @Millet İttifakı KAZANACAK

hilelere dikkat.
ysk,ye dikkat.
trafolara dikkat..
elektrik kesintilerine dikkat,,
hack,erlere dikkat...
bilgisayarlara dikkat...
ayna yöntemi oylara dikkat. akp.ye verilmeyen oy akp.ye gidebilir..bilgisayar ve tutanaklar ayrı olabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyyy akp 2018-05-27 12:48:01 @Millet İttifakı KAZANACAK

size 1 soru ulkemizde hem basbakan ortulu odenek aliyor hemde cumhurbasbakani ortulu odenek aliyor denetleyen yok bu yasayi AKP cikarmisti peki size soruyorum sorumsuz cumhurbasbakani bu paralari nereye harciyor hic bir sorumlulugu yok yani ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp erdogan 2018-05-27 12:45:20 @Millet İttifakı KAZANACAK

3 bes cocuk yapin diyor demi
sutten yuzde 8% kdv
bebek mamasindan yuzde 8% kdv
cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv
bebeklerimiz icin bile yuksek kdv oduyoruz gunah gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-27 12:36:53 @Millet İttifakı KAZANACAK

paldır küldür gelmesi iyi değil ayagı kesin bişeya takılır gelecekse adam gibi düzgün gelsin

Beğenmedim! (3)
Avatar
emekliye bayram ikramiyesi chp nin projesi cikti 2018-05-27 12:40:09

http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/akp-li-simsek-ben-bile-chp-ye-oy-veririm-h90510.html

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-27 12:40:27

MUHARREM INCE

Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-27 12:43:05

birde SARAY a AT ciftligi Millete gelince para yok
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Misafir Avatar
akp ye 1150 odalik saray yetmedi 2018-05-27 13:29:49 @1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi

birde 300 odali yazlik saray
https://odatv.com/iste-cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayi-1506171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keyf sarayı...marmaris.te.. 2018-05-27 12:53:41 @1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi

300 odalı keyf sarayı da MARMARİS,te yapılıyor..haram olsun haklarımız..Muharrem bey gelirde bu sarayı yıksın.yoksa haklarımızı ve oylarımızı helal etmeyiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ehsan 2018-05-27 12:27:39

dinin imanin kimde oldugunu Allah bilir .akp iktidari icin dini kullanmayi birak ,

Avatar
AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı 2018-05-27 12:36:29

https://www.youtube.com/watch?v=I-TztZ7yd_c

Misafir Avatar
SADI****** 2018-05-29 01:46:00 @AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı

Cami yaptirinca devleti soyanlar duruyormu? Bir de camiye gidenler hirsizlara oy veriyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SADİ 2018-05-27 19:57:53 @AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı

HIYAR TAKSİM CAMİSİ ÇAMLICA CAMİSİNİDE SENİN BABAN YAPTIRMIŞTIR

Beğenmedim! (0)
Avatar
dikkat..dikkat.dikkat...... 2018-05-27 12:49:32

hilelere dikkat.
ysk,ye dikkat.
trafolara dikkat..
elektrik kesintilerine dikkat,,
hack,erlere dikkat...
bilgisayarlara dikkat...
ayna yöntemi oylara dikkat. akp.ye verilmeyen oy akp.ye gidebilir..bilgisayar ve tutanaklar ayrı olabilir..