banner87

İnce'den Erdoğan'a jet yanıt

Muharrem İnce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıklamalarına ilişkin Twitter'dan bir mesaj yayımladı.

İnce'den Erdoğan'a jet yanıt

Muharrem İnce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıklamalarına ilişkin Twitter'dan bir mesaj yayımladı.

06 Temmuz 2018 Cuma 13:11
İnce'den Erdoğan'a jet yanıt

Muharrem İnce, AKP İl Başkanları toplantısında CHP'yi, terör örgütlerini ve uzantılarını desteklemekle eleştiren Erdoğan'a yanıt verdi. 

İnce, şu ifadeleri kullandı:

"Sayın Erdoğan; CHP ve terör örgütleri arasında utanmadan bağlantı kuruyorsun. Devleti sen yönetiyorsun, istihbarat, güvenlik, devletin tüm kurumları senin elinde. Elinde bilgi/belge varsa çık açıkla. Yoksa tarihin en büyük yalancısı ve iftiracısı olursun."

NE OLMUŞTU?

CHP'nin seçimlerde HDP 'yi deteklediğini ima eden Erdoğan şu ifadeleri kullandı:

'CHP'Lİ VATANDAŞLARIMIZI HESAP SORMAYA DAVET EDİYORUZ'

Son umut olarak 24 Haziran seçimlerine sarıldılar. Birbirlerini yolda görse selam vermeyecek olanlar her nasılsa karşımızda birleştiler. Öyle ki CHP, bölücü terör örgütünün güdümündeki partiyi barajın üstüne taşımak için kendisine oy verenlerin bir kısmını oraya yönlendirildi. Gerçi bunlar 1991’deki seçimde de benzer bir yola başvurmuşlardı. Bölücü örgütün güdümündeki siyasiler ilk defa Meclis’e ayak bastılar. Bugün de Meclis’te milletvekili olarak yerlerini alacaklar. Milletini seven her CHP’li vatandaşımızı, bu utanç için partisinin yönetiminden hesap sormaya davet ediyoruz.

Şayet CHP bu hesaplaşmayı kendi içinde yapmazsa, bölücü örgütle ana muhalefet arasındaki bağ taktik olmaktan çıkıp, esas haline dönüşecektir. Bir şeyin aslı varken kopyasına gerek yoktur. Böyle bir durumda CHP’nin varlığının da anlamı kalmayacaktır. Türkiye’nin en eski partisini, batıdaki bir avuç marjinalin ve yurt dışındaki terör örgütü yöneticisinin oyuncağı haline getirenlerden hem bu millet ve tarih açık ve net hesabı soracaktır. Biz bu ikazı CHP’nin içişlerine karışmak için değil, milletimizin tüm fertleri gibi ana muhalefete oy veren kardeşlerimize karşı da sorumluluğumuzun gereği olarak yapıyoruz. sonuçta karar bu partinin kendi mensuplarına, seçmenlerine aittir.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2018-07-06 13:52:06

Dogru Haburda göt yalayan chp Pkkli Sivanla Ibrahim Tatlisesle megri megri diye türküleride chp söyledi Fetoya ne istedikde vermedik diyen de gel bitsin bu hasretlik diyen de chp degilmi insan gördügüne duyduguna inanmayip yalana dolana inaniyorsa Vatana en büyük ihaneti yapiyor demektir asil sizler terör örgütleri ile hala berabersiniz Fetonun ziyaretcisi 5 kisi daha yeni AKP den miletvekili secildi.

Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-06 23:11:10 @misafir

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
daha ne belgesi arıyorsun ince 2018-07-06 23:10:26 @misafir

kılıçdaroğlunun hdpye oy istemesi, danışmanlarının fetöcü çıkması vs.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İNCEEEEEE sus sus rezil oldun 2018-07-06 16:34:08 @misafir

M İnce bey, sçimde M ince kaç oy aldı?
yüzde 30. peki chp kaç oy ladı?
yüzde 22 ula kafasız beyinsiz nerde yüzde 8 oy ha?
nerde açıkla. kılıçdaroğlunun pinokyonun zehiri sanada bulaşmış. hdp de eşkiyaların meclise girmesi chp lilerin eseridir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nurali boz 2018-07-06 13:27:34

Utanc duymasi gereken kisi sensin sen fetostan pkk ya deasdan oso elkilaideden butun teror orgutleri ile icli disli olan baskasina laf etmesi yuzsuzlugunde otesinde bir sey dir habur kepazeligini unutmus gorunuyorsun megiri megriyi kim soylemis emine hanimin goz yaslari sel olmustu !!

Avatar
Emine 2018-07-06 14:28:39

RTE zaten ve gercekten öyledir..Sanki adammis...Hergeleninin hayati yalan. Islamda yalan ibadetdir..

Misafir Avatar
Allah için konuş..!**** 2018-07-06 23:46:38 @Emine

Emine cesaretli ve dürüst gördügünü yaziyor. Tayyip müslümanim diyor Kuran okuyor. Yalan söylüyor. Rüsvet aliyor. Soyguncu 4 bakani yargidan kacirdi. Zarrab , Emine hanima para verdigini itiraf etti daha ne istiyorsun. Siz böyle sustukca islamida kirletiyorsunuz. Allah icin dogruyu konusun , tesettür sebestligi basinizi döndürmesin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sucay 2018-07-06 18:43:40 @Emine

@Emine x-----MURDAR seni .

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Allah için konuş..! 2018-07-06 18:06:12 @Emine

bacı,,,,,,,,,,,,,,,,, olmayan şeyi islama mal etme...islamda yalan ibadet değil..suç,tur.Allah için konuş..nefsin içindeğil.

Beğenmedim! (5)
Avatar
kartel bir numara 2018-07-06 13:26:10

cehape denen partinin hangi teröristlerin götünü yaladığını millet biliyor.. bunu göremeyen zihniyet ancak cehapede bulunan zihniyettir... bu yüzden oy alamamaktadır... cehape bu kafa ile ancak 3 ün 1 ini almaya mahkumdur.. cehape açılımı artık chpkk olmuştur.. muharrem fazla gaza gelme millet seni adam sanırken kendi kendini küçük duruma düşürme... kemalinde gazına gelme adam seni dakkada satar.. bunlar böyle zihniyette...

Misafir Avatar
@kartel bir numara x******* 2018-07-06 23:31:07 @kartel bir numara

CHP sigirlar tarafindan degil , bilincli kitle tarafindan secilmek istiyor. Ama mallar bunu idrak edemiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zaten tarihin en büyüğü""""" 2018-07-06 14:30:18

Fos adam ancak Saray yaptırıp hergün bir başka tutarsızlık yaparak zaten eğitim sorunu olan türk secmenini kandırıp secim kazanmak

Avatar