İnce'den Erdoğan'ın o sözlerine jet hızıyla yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Adana Mitingi'nde Cumhurbaşkanı adayı İnce'ye, ''Bay Muharrem Niğde'ye geliyor, sırf Pensilvanya'yı incitmemek için şehit Halisdemir'in kabrine dahi uğrayamıyor, kabri başında dua edemiyor'' sözlerine İnce'den jet hızıyla yanıt geldi

İnce'den Erdoğan'ın o sözlerine jet hızıyla yanıt

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Adana Mitingi'nde Cumhurbaşkanı adayı İnce'ye, ''Bay Muharrem Niğde'ye geliyor, sırf Pensilvanya'yı incitmemek için şehit Halisdemir'in kabrine dahi uğrayamıyor, kabri başında dua edemiyor'' sözlerine İnce'den jet hızıyla yanıt geldi

19 Haziran 2018 Salı 19:48
İnce'den Erdoğan'ın o sözlerine jet hızıyla yanıt

Erdoğan Adana   İstasyon Meydanı'nda düzenlenen mitingde Muharrem İnce'yi hedef alarak, ''Bay Muharrem Niğde'ye geliyor, sırf Pensilvanya'yı incitmemek için şehit Halisdemir'in kabrine dahi uğrayamıyor, kabri başında dua edemiyor'' dedi

İnce Erdoğan'ın bu sözlerine resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan jet hızıyla yanıt vererek, ''Erdoğan ben senin gibi şehide kelle diyenlerden değilim. Şehidimiz Ömer Halisdemir’in mezarını ve yakınlarını zamanında ziyaret ettim. Recep Yine çuvalladın!'' dedi 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 19:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yaşa 2018-06-19 19:52:24

Oooy sen çok yaşa sayın cumhurbaşkanimız muharrem ince..ağzının payını vermişsiniz yine

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 12:03:47 @Yaşa

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yahu bu recep asb halis demir diyiyor 2018-06-20 08:19:06 @Yaşa

şehidimize kahraman diyiyor bu ülkeyi o kurtardı diyiyor bay erdoğan ama şehit ömerin assubay olduğunu unuttu herhalde neden onun temsil tazminatını ailesine her ay aldığı maaşla beraber vermiyorsun.çünkü assubayların o çok değer verdiğin assubayların temsil tazminatını 16 yıldır engelledin ve çıkarmadın neden???????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 23:14:53 @Yaşa

herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
REİZİ RAHAT BIRAKIN ŞURADA 5 GÜNLÜK 2018-06-19 22:55:59 @Yaşa

siyasi yaşantısı kaldı saray elinden gidiyor kuru maaşa kalıcak.bim lerde elinden alınacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-19 21:23:34 @Yaşa

.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-19 20:14:22

ÇUVALLAMADIĞI BİR GÜN YOKKİ.BUDA DEMEKKI BUNDAN HOŞLANIYOR.

Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam.Erdoğan 2018-06-19 20:54:44

Akparti Türk ırkından nefret ediyor.ümmetci kinci ve yobaz gerici bir grup.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI MUHARREM İNCE 2018-06-19 20:23:54

Abbas yolcu akp elveda

Avatar
Mehmetim 2018-06-19 20:35:34

ABBAS YOLCUDUR ARTIK.GÜLE GÜLE AKP YOLUN ACIK OLMASIN INSALLAH.

Avatar
Ahmet 2018-06-19 20:24:44

Allah gösteriş için yapılan hiç bir şeyi sevmez övünmek kibirlenmek insan oğlununa düşmanlık etmek iblisin karkteriydi cenneten kovuldu ve Allah'ın lanetini sonsuza kadar üzerine aldı. yalan söylemek tuzak kurmak biliyorsunuz ki iblis Âdem aleyselamla Havva anamıza yalan söyledi tuzaklar kurdu Allahu teâlâ nın sözünü unuturdu şeytan ların vadidir kıyamete kadar isanlarla uğraşacaklar o yüzden biz insanlar uyanık davranmak zorundayız onun gibilerin şerrinden Allaha sığınalım.

Avatar
Oldu mu şimdi 2018-06-19 21:03:52

Adın Aydın ama kafanın içi örümcek bağlamış. Kimin uşaklığını yapıyorsun behey zındık. Fındık kadar beyninle sağa sola saldırıp saçmalıyorsun. Ufak ufak kaybol adı Aydın kendi yobaz.sana buradan ekmek çıkmaz...

Misafir Avatar
aydın boşlukta 2018-06-19 22:58:43 @Oldu mu şimdi

aydının anası güzel ama muamele iyi çekiyor aydın piç olarak yaşantısına devam ediyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
yurt mert 2018-06-20 03:32:28

bırakın aydını o zaten orhan gencebay ötsün dursun