banner87

İran: Kimyasal saldırı iddiaları Suriye'ye karşı komplodur

İran'dan yapılan açıklamada, Suriye'ye yönelik "kimyasal saldırı" suçlamalarının "ABD ve kimi Batılı ülkelerin komplosu" olduğu söylendi.

İran: Kimyasal saldırı iddiaları Suriye'ye karşı komplodur

İran'dan yapılan açıklamada, Suriye'ye yönelik "kimyasal saldırı" suçlamalarının "ABD ve kimi Batılı ülkelerin komplosu" olduğu söylendi.

08 Nisan 2018 Pazar 19:07
İran: Kimyasal saldırı iddiaları Suriye'ye karşı komplodur

İran Dışişleri Bakanlığı, ABD'nin Suriye'ye yönelik "kimyasal saldırı" suçlamalarını değerlendirdi.

Bakanlık açıklamasında Suriye'nin kimyasal silah kullandığı iddialarının "ABD ve kimi Batılı ülkelerin Suriye hükümeti ve halkına karşı yeni bir komplosu" olduğu söylendi.

İran, Suriye'ye karşı askeri müdahale için zemin hazırlanmak istediğini belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.04.2018 19:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Suriye 2018-04-08 20:42:49

Suriye de savas bitmek uzere bazi ulkeler ise Suriye de istedigini elde edemedigi icin kendileri yapip, kendileri sucluyorlar amac saldirmak. Allah belanizi versin

Misafir Avatar
batuhan 2018-04-09 00:48:31 @Suriye

Buna "False Flag" denir. Amerika Vietnam savaşından bu güne her savaşı çıkarmak bu metodu kullanır. Amerika Bir şeytandan beterdir. Her Türk bunu öğrenmeli. Kendi gökdelenleriniz yıkan kendi vatandaşını öldüren bir devlettir Amerika sırf savaş sebebi yaratmak için .. Uyanmak gerekiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-04-08 21:14:59

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Misafir Avatar
ali haydar daş 2018-04-09 09:03:25 @BOP YENI DUNYA DUZENI

evde kasada parasını saklayan lider hırsız lişderdir,bankaya koysa hesabını verecek.bu konuşmadan sonra bitmiştir artık Allah kendisini böyle konuşturup haksızlıklarını ortaya çıkarıyor tuvaletten sonra kuru kuru maaşa talim etmeyen reis oldu.geçmişine bakın servetine bakın bakalım nerden gelmiş bu kadar servet .tabi hakim önüne çıkınca bunun hesabını verecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
esad aptalmi 2018-04-08 20:02:32

kimyasal silah kullansin

Avatar
tayyip'i gebertecez 2018-04-09 00:08:25

Esad'in tek hatasi: kimyasal silahla tayyip'in isidci kopeklerini gebertmedi.

isidci tayyip ve kopekleri cehenneme!!!

Avatar
Kadir 2018-04-09 00:18:36

Dünyanın gözü Esad'ın üzerindeyken Esad'ın aptalca davranıp kimyasal silah kullanacağını sanmıyorum

Avatar
Batuhan 2018-04-09 00:57:09

false Flag (Sahte Bayrak) nedir. ?
Sahte bayrak, gizli örgütlerin ya da istihbarat örgütlerinin halkı kışkırtmak ya da yönlendirmek amaçlı kendi yaptıkları bazı olayları hedefteki kişiler yürütüyor gibi göstererek kamuyu aldatmak için tasarladıkları gizli operasyonlardır.
Eskiden gemi savaşlarında gemilere sahte bayrak takılarak başlamış ibr savaş metodudur. Mesela İngiliz donanması fransız bayrağı takarak Fransız gemilerine saldıracak kadar yaklaşır.
Amerika Ortadoğudaki savaşlarına sebep oluşturmak için 11 Eylül 2001 de İkiz kuleleri kontrollü yıkım yolu ile yıkıp suçu ortadoğuda var oldukları iddia edilen teröristlere atmıştır. Bu şekilde Ortadoğudaki her operasyonuna haklı bir sebep oluşturmuştur..
http://www.wiki-zero.com/index.php?q=aHR0cHM6Ly90ci53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvU2FodGVfYmF5cmFr