banner87

İsmail Saymaz: Kılıçdaroğlu cumhurbaşkanlığı seçimine aday olmalı!

Hürriyet Gazetesi muhabiri İsmail Saymaz, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 2019 yılında yapılacak olan cumhurbaşkanlığı seçimi için aday olması gerektiğini söyledi.

İsmail Saymaz: Kılıçdaroğlu cumhurbaşkanlığı seçimine aday olmalı!

Hürriyet Gazetesi muhabiri İsmail Saymaz, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 2019 yılında yapılacak olan cumhurbaşkanlığı seçimi için aday olması gerektiğini söyledi.

29 Aralık 2017 Cuma 01:36
İsmail Saymaz: Kılıçdaroğlu cumhurbaşkanlığı seçimine aday olmalı!

Hande Fırat’ın sunduğu Gece Görüşü programına konuk olan Hürriyet Gazetesi muhabiri İsmail Saymaz, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun 2019 yılında yapılacak olan cumhurbaşkanlığı seçimi için aday olması gerektiğini söyledi.

Saymaz, “AK Parti ve İYİ Parti’nin genel başkanları aday olacaklarını açıkladıktan sonra, muhtemelen Devlet Bahçeli aday olmayacak, Sayın Kılıçdaroğlu’nun aday olması bence bu durumda gerekir. Cumhuriyet Halk Partisi’ndeki seçenekler itibarıyla, CHP’nin en kapsayıcı adayı Sayın Kılıçdaroğlu. Birden çok sebeple adaylar içerisinde hem dinamik muhalefet yapması nedeniyle oy alıyor” dedi.

“KÜRT SEÇMENİN OYUNU ALABİLECEK İSİM KILIÇDAROĞLU”

2019 seçimlerinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’n karşısında iki aday kalabileceğini söyleyen Saymaz, “Erdoğan’ın karşısında kalan bu iki adaydan Kürt seçmenin oyunu alabilecek isim Kılıçdaroğlu’dur” yorumunda bulundu.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Ismail Saymazi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bencede 2017-12-29 01:41:17

aday olmali

Misafir Avatar
iso saymaz az attın 2017-12-29 08:44:13 @bencede

İso saymaz kılıçdaroğlu cumuhurbaşkanı değil abd başkanı olsun. hem Türkiye kurtulur hem ABD batar. kötümü.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp baraj altında kalır 2017-12-29 08:42:43 @bencede

kılıçdaroğlu Türkiyeye ve chp ye çok zarar veriyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yazık ne yazık 2017-12-29 08:41:41 @bencede

Bence kılıçdaroğlu kominizim hayranı kominist partisinin en alt tabakasında göreve başlasın yavaş yavaş yukarı çıksın. çıkabilirse tabi. siyaset temeli yok adaöda. kominizimde zaten bitik yani kemal e iş yok. abileri chp nin başıda bağırtıp durduruyorlar. oda iyi bağırıyor haaa. yazık oluyor chp ye ve Türkiyeye.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Dünya ülkeleri 2017 yılına merhaba dedi 2017-12-29 01:41:48

https://www.youtube.com/watch?v=AIXG1C35x_8

Avatar
Müslüman ülkelerin yilbasi kutlamalari 2017-12-29 01:44:53

Dünya Dubai'nin havai fişek rekorunu izledi | www.halkinhabercisi.com
https://www.youtube.com/watch?v=84Tt268vzGk

Avatar
katılıyorum 2017-12-29 02:08:51

sonuna kadar destekliyorum kılıçtaroğlunu ailecek toplam 57 kişiyiz toplamda hepimiz chp diyoruz kılıçtaroğlu cumhurbaşkanı olmalı

Avatar
Mehmet 2017-12-29 03:28:47

Sayın Kılıçdaroğlu artık Chp başkanlığını seçimleri kazanabilecek birisine teklif etmeli.
Avrupada seçimi kaybedenler, seçimden bir gün sonra istifa edip, emaneti devrediyor. Bu Chp de olmassa Akp yeniden seçimleri kazanır.
Chp de bu teklifi Kılıçdaroğlu,na kimse söylemek istemiyorsa veya cesaret edemiyorsa, ben ilk olarak söyliyeyim.
CHP artık güçlü, karizması iyi olan bir Lider seç. Türkiye artık normale dönsün.

Avatar
cow 2017-12-29 08:09:20

kk aday olursa erdoğan çok rahat ilk turda seçilir.şimdiden hayırlı olsun.kk ya chp liler bile oy vermez.

Avatar
fırst leydo 2017-12-29 09:35:04

isteyen herkes aday olabilir biz cumhuriyetiz padişahlık gibi babadan oğula geçen şerefsiz yönetimler yok artık çoban kardeşlerimizde müracat edebilir çoğusu üniversite diplomalı zaten.

Avatar
cevher doğanay 2017-12-29 10:38:39

inşAllah kürtler akıllanmıştır. bu sefer AKP baraji zor geçer.CHP VE İYİ PARTİ HÜKÜMET KURAR