İstanbul'da sürpriz zirve!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan; Başbakan Binali Yıldırım ve Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ile görüşüyor.

İstanbul'da sürpriz zirve!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan; Başbakan Binali Yıldırım ve Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ile görüşüyor.

12 Kasım 2017 Pazar 16:51
İstanbul'da sürpriz zirve!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar ile İstanbul'daki Mabeyn Köşkü'nde bir araya geldi.

Görüşmede Erdoğan'ın Rusya ve Katar ziyareti öncesinde Suriye ve bölgesel konuların konuşulacağı kaydedildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün ayrıca, AK Parti Grup Başkanvekilleri ile AK Parti'nin Meclis Başkanı adayı konusunda görüşme gerçekleştirmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.11.2017 18:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bin ali 2017-11-12 17:01:18

amerika yolculugundan dondumu

Avatar
faruk 2017-11-12 17:26:25

durum cok ciddi olmali

Avatar
yıldız 2017-11-12 23:26:35

Sadece dış ülkelere gitmek için alınan uçak ve seyahat paraları ile yatırım olsa vatandaş geçim sıkıntısı çekmez, işsizlik biter ...CENNET KAĞITLARI nda milyonlarca dolarlar, hesaplar niye hep yurtdışında...Dünyaya Kürtleri şikayet edip duracağınıza ortak vatanımızdaki Kürtler ile barışıın..Ne ABD ne Rusya ne de Avrupa istemiyor iç barışımızı..

Misafir Avatar
koç 2017-11-13 08:52:00 @yıldız

devlet çalışıyor. akp çalışıyor. chp yürüyor, avrupaya ülkemizi şikayet ediyor kılıçdaroğlu. bu sebebpten dolayıda ödül alıyor iyi gaz alıyor ülkemizdede cahiller iyi gaz veriyor. kılıçdaroğlu kime hizmet ediyor bilelim!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tuzluk 2017-11-12 19:31:13

Almış yanına iki adet. Bi hıyar eksik.

Avatar
ülkem 2017-11-13 08:50:44

Ulan geri zekalı yorumcular. ulan salaklar, ulan aptallar. ulan makina cinsi insanlar. siz insan olamazsınız. köpek bile bir doğru , bir gerçek üzerine saldırır. siz köpektende aşağılıksınız. . bir adam bişe dedi siz kudurdunuz. osmalıyı, islamı, dini, hacıyı hocayı hepsini hakaretlerinize kattınız. ne sapıksınız siz manyaklar. ulan davarlar ulan düşman kapınıza dayanmış siz hala birbirinizle atışıyorsunuz. ulan düşman senide benide yemek için salyalı ağzını açmış beklerken siz birbirinize saldırıyorsunuz. ulan dangalaklar bu gün olmazsa ne zaman birlik olacaksınız? düşman ananızın bacınızın yanına koynuna girdiği zamanmı birlik olacaksınız? ulan akp de bizim, chp de bizim bu ülkenin değerleri bizim ama düşmanlık etmeye utanmıyormusunuz birbirlerinize?