banner87

İttifakta ‘deizm’ sıkıntısı: Liderlerin gündeminde

Konya Milli Eğitim Müdürlüğünün, imam hatip öğrencilerinin dini bilgilerdeki tutarsızlıklar nedeniyle deizme kaydığı tespiti, bugün grup toplantılarında liderlerin gündemine girdi.  Erdoğan, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz'ı kürsüye çağırarak, tepki gösterirken, Bahçeli de sert bir konuşma yaptı.

İttifakta ‘deizm’ sıkıntısı: Liderlerin gündeminde

Konya Milli Eğitim Müdürlüğünün, imam hatip öğrencilerinin dini bilgilerdeki tutarsızlıklar nedeniyle deizme kaydığı tespiti, bugün grup toplantılarında liderlerin gündemine girdi.  Erdoğan, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz'ı kürsüye çağırarak, tepki gösterirken, Bahçeli de sert bir konuşma yaptı.

10 Nisan 2018 Salı 21:22
İttifakta ‘deizm’ sıkıntısı: Liderlerin gündeminde

Konya Milli Eğitim Müdürlüğü’nün “Gençlik ve İnanç” konulu çalıştayında, imam hatip öğrencilerinin dini bilgilerdeki tutarsızlıklar nedeniyle deizme kaydığı tespiti ve AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk'ün "Tedbir almazsak bu milletin evlatlarını bekleyen tehlike deizm" ifadesi, bugünkü grup toplantılarında hem AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, hem de MHP lideri Bahçeli'nin tepkisini çekti.

Cumhurbaşkanı ve AKP lideri Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısında gündeme dair açıklamalarda bulunduktan sonra Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz’ı kürsüye çağırarak, söz konusu  tespitle ilgili açıklama istedi.

Erdoğan’ın, Yılmaz ile ayaküstü yaptığı değerlendirmede, Bahçeli’nin grup toplantısında yaptığı ‘deizm’ açıklamasının da değerlendirildiği öğrenildi. Mikrofonlara çok azı yansıyan konuşmada, Bakan Yılmaz’ın, Erdoğan’ın sorusu üzerine “… Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğünün bir çalışması var… Toplum yapısı ve dinle ile ilgili…. Burada gençlerimizin deizmle ilgili bir düşüncesi var… 8-10 tane farklı görüş var… ” dediği ve yaklaşık 35 saniye süren İsmet Yılmaz’ın bu açıklamasını, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Olmaz böyle bir şey…” diye bitirdiği duyuluyor.

"ÖZELE GİRMEYİN, GENELDE KALIN"

Grup toplantısı sonrası bir gazetecinin, Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz'ı yanına çağırmasıyla ilgili sorusuna Erdoğan, "Özel. Özele girmeyin, genelde kalın" yanıtını verdi.

BAHÇELİ DE ELEŞTİRDİ

MHP lideri Devlet Bahçeli, Erdoğan’dan dakikalar önce yaptığı grup konuşmasında, “Türk gençliğine ateizmin bir önceki istasyonu olan deizm karası çalanlar, yüzleri varsa utansınlar. Türk gençliği yüksek ülkülere tırmanmayı göze alan iman erleridir. Deizm ile uğraşanlar önce haram yiyenlere baksınlar. Sahte fetva ve makamlarıyla uğraşsınlar. Çocukları istismar eden kansızlarla ilgili çalıştay düzenlesinler. Bırakın hayallere pranga vurmayı, düşün Türk gençliğinin yakasından. Çekin ellerinizi Türk gençliğinin yarınlarından. Türk gençliği inançlıdır, haysiyetlidir. İnanç kalpazanlarının, din tacirlerinin üstesinden gelecek güce kabiliyete hamd olsun sahiptir.” demişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-04-10 21:31:42

Sorunlar, kuran , peygamber, hadis diyerek milleti kandirip soymak. Müslümanim diyerek bop baskanligi yapmak. Müslümanim diyerek müslüman ülkeye fitne sokmak. Müslümanim diyerek müslüman düsmanlarinin yaninda durmak. Müslümanip eyip hirsizlik yapmak. müslümanim ddeyip cocuklara tecavüz etmek. Müslümanim deyip sabah aksam yalan söylemek,. Hadi gelde dine inan. Dini öne sürenlerin hepsi karun gibi zengin oldular!

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-13 00:01:09 @Zübük

Ben simdiye kadar dinin önde gelenlerindenbirinin fakir fukara olduguna sahit olmadim. Hepsi din tacirleri.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-04-10 21:45:40

ASLINDA GENCLERIN DEIZM TARTISMASI DEGILDE ISLAM ULKESI VARMI ORNEGIN SARKOZY LIBYAYA HACLI SEFERI OLAN ETTIGINDE HANGI SOZDE ISLAM ULKELERI SARKOZY NIN EMRINE ASKER VERDI VEYA IRAKTAKI KUTSAL ISLAM ALANLARINI VE IRAKI BOMBALAYAN UCAKLAR HANGI ULKELERDEN HAVALANMISTI DEIZM GENE ALLAHA INANIYOR PEKI ISLAM ULKELERI NEYE INANIYOR BIRDE SELAHATTIN EYYUBININ SOYUNU ZERDUSTLUKLE SUCLARLAR HADI MUSLUMANLAR IRAKTA AMERIKAN ASKERLERININ BASARISI ICIN DUAYA DUA SONUCU ARAP KADINLAR KAC YUZBIN COCUK DOGURMUSTU ACEP DEIZM DEGIL MESELA TURKIYE KATAR MISIR SUUDI ARABISTAN BAE KUVEYT URDUN AFGANISTAN VS VS VS TAMAMI NEYE INANIP NEYE HIZMET EDIYORLAR

Avatar
Vatandaş 2018-04-10 22:07:37

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
köylü 2018-04-10 23:03:55

şeriatçılar bir din icat ettiler namaza boğdular bir bezin içine koyup kadınlarımızı kızlarımızın başına sardılar.yüce ALLAHI haşa kuranın içine sıkıştırdılaremevi araplar osmanlılara bu dini teslim etti bu din osmanlıyı yıktı şimdi cumhuriyetimizi yıkacak onun için millet bu dinden kaçıyor

Avatar
Vatandaş 2018-04-10 22:12:53

Her konuda Allah(cc) ile aldanlar eninde sonunda bu olacaktı. Neden mi her konuda fetva veren örümcekli beyinlerin fetvalarına karşı gençlik şaşırdı. Mesela; Rüşvet haram olduğunu biliyor fakat etrafındaki inanlara bakıyor çatır çatır rüşvet alıyor. Ne yapsın gençlik ikilem yaşıyor.

Avatar
Gazete'den Alıntılar 2018-04-10 22:17:20

Cahil cühela yobazlara bakıp, bunlar müslümansa ben değilim diyen gençlerin sayısı hızla artıyor. Toplumu imamlaştırma dayatması yüzünden, tam tersine, dinden soğuyanlar çoğalıyor. Hatta, imam hatip öğrencileri arasında bile “deizm”in yayıldığı saptanıyor.

*

Herkes merak ediyor, nedir deizm?

*

Terör örgütüyle masaya oturduğumuzu söyleyenler şerefsizdir, de.
Sonra tabii görüşüyoruz görüşme talimatını veren benim, de.
Biz Amerika'nın düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi'nin eşbaşkanıyız, de.
Sonra Amerika'nın projesi diyenler bunu ispat etmezlerse alçaktırlar namussuzdurlar, de.
Kardeşim Esad, de.
Sonra katil Eset, de.
Ben şahsen bedelli askerliğe izin vermem referandum yaparım, de.
Sonra 30 bin lirayı veren askerliğini yapmış sayılacak, de.
Anadilde eğitimin önünü açarsanız ülke bölünür, de.
Sonra farklı dilde eğitimin önünü açıyoruz, de.
Ben Gürcüyüm ailemiz Gürcü ailesidir, de.
Sonra benim için Gürcü diyenler bile oldu, de.
Bana milliyetçi diyenler varsa evet milliyetçiyim, de.
Sonra her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık, de.
Üçüncü köprü cinayettir İstanbul için ölümcül sonuçlar doğurur, de.
Sonra Cumhuriyet mitinglerinde Cumhuriyetçiyiz diye yürüyenler var ya üçüncü köprüye işte hep onlar karşı çıktı, de.
Muhterem hocaefendi, de.
Sonra terörist sülük, de.
Ergenekon'un savcısıyım, de.
Sonra şahsım aldatıldı, de.
Kürt sorunu vardır benim de sorunumdur, de.
Sonra ne Kürt sorunu yauv bu ülkede Kürt sorunu yoktur, de.
Analar ağlamasın, de.
Sonra ne mutlu şehit ailelerine, de.
Süleyman Şah türbesi Türkiye'nin dışardaki tek vatan toprağıdır başına herhangi bir şey gelmesi durumunda atacağımız adım bellidir hassasiyetimiz bellidir dalgalanan bayrağı korumak için tereddüt etmeyiz türbenin kuşatıldığı iddialarının hepsi uydurmadır, de.
Sonra sevk ve idaresini bizzat takip ettiğim nakl-i kubur operasyonunu her türlü takdirin fevkinde gerçekleştiren hükümetimizi tebrik ediyorum, de.
Türkçeyle felsefe yapılamaz diyorlar ırkçılıktır, de.
Sonra Türkçeyle felsefe yapamazsınız, de.
Hamdolsun başardık AB'ye gidiyoruz hedef tam üyelikti alındı bizim hükümetimize nasip oldu, de.
Sonra eyyy AB sen kimsin, de.
Başkanlık sisteminin ortaya çıkışı özentinin sonucudur Amerikan emperyalizminin tavsiyesidir, de.
Sonra başkanlık sistemi bizim için yeni değildir gelenekseldir bizim genlerimizde başkanlık sistemi var, de.
Devlet Bahçeli hakkında mehape'yi küçülten zat uçma özürlü ırkçı alçak adi namert ağzından salyalar akıyor ikiyüzlü, de.
Sonra sayın Bahçeli'ye devlet adamlığı nedeniyle şahsım adına teşekkür ediyorum, de.
Van münüts çocukları nasıl öldürdüğünüzü biliyoruz siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz, de.
Sonra Gazze'ye giderken bana mı sordunuz İsrail'e ihtiyacımız var, de.
Bu ülke demokratik parlamenter sisteme inanmış bir ülkedir hiçbir zaman demokratik parlamenter sistemden uzaklaşmayacağız, de.
Sonra artık parlamenter demokrasi yok, de.
Lozan antlaşması devletimizin tapusudur inanç cesaret ve fedakarlık zaferidir, de.
Sonra birileri bize Lozan'ı zafer diye yutturmaya çalıştılar zafer mi bu, de.
İstanbul'u ihya ettik ihya etmeye devam edeceğiz, de.
Sonra biz bu şehre ihanet ettik hâlâ da ihanet ediyoruz ucube inşaatlar yaptık çok yanlışlar yaptık ben de bundan sorumluyum, de.
İçki içen alkoliktir, de.
Sonra içki içenler bize oy veriyorsa alkolikler arasına girmemiş oluyor, de.
İşsizliği bitirdik, de.
Sonra işsizlik şu anda yüzde 11'in üzerinde bu ülke bu hale düşmeli miydi, de.
Büyümede dünya rekoru kırdık, de.
Sonra bize lazım olan üretimdir bu halde kalkınabilir miyiz, de.

*

De'izm budur.

*

Öyle de'nirken aniden böyle de'nmesi sonucunda, toplumun allak bullak olması, zihinlerdeki contaların yanması, şuur şakülünün kayması, o uçtan öbür uca savrulurken gözünün önünde yaşananları idrak edemez hale gelmesi, bu vahim tabloyu ideoloji olarak benimseyip, artık her de'nileni alkışlamasıdır deizm.

Avatar
Cahil 2018-04-11 06:35:15

NE MUSLUMANLIK NE DEIZM NE ATEIZM TURKIYEDE OLAN SEY KISACA UMUTLAR TUKENDI UMUT BITTI BUTUN GERCEK BU RUTINI TUTMAYA CALISMAK FIRAVUNDA ULKESINI DÜN ADAMLARIYLA HALKINI KANDIRARAK YONETIRDI SONUC BITTILER VE GUNUMUZDE INSANLARI DINLE KANDIRARAK YASAMI UNUTTURMAYA CALISANLAR VATANDAS FATURA ODEMEYE GIDINCE HERSEYI ANLADI VE ISTE O AN HERSEY BITTI TEK GERCEK VARMIS ODA KAGIT HERSEYIN HAKIMI HERSEYDEN GUCLU KAGIT EKMEK ALIRSIN ONUNLA ARABA ALIRSIN EV ALIRSIN KISACA NE ALIRSAN AL O KAGITLA GERISI SUKUTU HAYALMIS ISTE ONUN ICIN UMUTLAR BITTI