banner87

İYİ Parti standına hain saldırı: 1'i ağır 5 yaralı

İYİ Parti'nin İstanbul Bağcılar'da erken seçim için çalışmalar yapan üyelerine bıçaklı saldırı gerçekleştirildi. Saldırıda 1'i ağır 5 İYİ Partilinin yaralandığı bildirildi. Partiden saldırıyla ilgili ilk açıklama gelirken, İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Müsavat Dervişoğlu "Akan her damla kanın sorumlusu Devlet Bahçeli'dir" dedi.

İYİ Parti standına hain saldırı: 1'i ağır 5 yaralı

İYİ Parti'nin İstanbul Bağcılar'da erken seçim için çalışmalar yapan üyelerine bıçaklı saldırı gerçekleştirildi. Saldırıda 1'i ağır 5 İYİ Partilinin yaralandığı bildirildi. Partiden saldırıyla ilgili ilk açıklama gelirken, İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Müsavat Dervişoğlu "Akan her damla kanın sorumlusu Devlet Bahçeli'dir" dedi.

06 Mayıs 2018 Pazar 22:10
İYİ Parti standına hain saldırı: 1'i ağır 5 yaralı

İstanbul Bağcılar'da İyi Parti seçim standına saldırıda bulunulduğu, saldırının İyi Parti İlçe Başkanı Gökhan Yiğit'in standa gelmesiyle başladığı, silah ve bıçakların kullanıldığı bildirildi.

Yeni Çağ'da yer alan habere göre, saldırının İyi Parti standının karşısında yer alan MHP standında toplanan 100 kişilik grup tarafından gerçekleştirildiği iddia edildi. 

Yaralananların hepsinin İyi Partili olduğu, dört kişinin bıçakla, bir kişinin silahla yaralandığı, durumu ağır olan bir kişinin Çapa Tıp Fakültesi'ne sevk edildiği belirtildi.

İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Lütfü Türkkan saldırı sonrası yaptığı açıklamada “Bağcılar'da iYi PARTİ standına yapılan bıçaklı saldırıda yaralı kardeşlerimiz var. Bunu reva görenlere sormak istiyorum; ülkenin bekası dediğiniz bu mudur? Bu kaosa, bu gerginliğe, bu vandallığa son vermek için iYi Parti iktidar olacak” dedi.

 

“MERAK ETMEYİN İYİLER MUTLAKA KAZANIR”

İYİ Parti’nin diğer bir Genel Başkan Yardımcısı Aytun Çıray’sa saldırıyla ilgili olarak sosyal medyadan, “Bağcılar İlçe Başkanlığımızın imza standına kötüler tarafından bıçaklı saldırıda bulunuldu. Kötüler demokratik bir yarışı gençlerimiz arasında tehlikeli bir sürtüşme alanına taşıyorlar. Üstelik bunu başka anaların çocuklarını kullanarak yapmaya çalışıyorlar. Bu siyaset başarılarını milletimizi kutuplaştırmada bulan çaresizlerin cinnetidir. Yaralı arkadaşlarımıza acil şifalar diliyoruz. Türk milletine sükûnet tavsiye ediyoruz. Hukuk içinde gerekli işlemleri başlattık. Merak etmeyiniz iyiler mutlaka kazanır. Twitlerimizdeki açıklama İYİ Parti’mizin resmi açıklamasıdır” ifadelerini kullandı.

 “AKAN HER DAMLA KANIN SORUMLUSU DEVLET BAHÇELİ’DİR”

Saldırıyla ilgili en sert açıklamaysa İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Müsavat Dervişoğlu’ndan geldi. Dervişoğlu, “Saldırıya uğramışız… Saldıranlar elbetteki hesabını verecektir ama asıl sorumlu saldırtanlardır. Hayatları boyunca bir tek PKK’lıyı ittiremeyenler,şehitlerimizin kanını yerde bırakanlar şayet bağrımıza bıçak saplıyorsa it’e değil sahiplerine hesap sormak boynumuzun borcu olsun. Vatan hainlerine gösterdiği hoşgörünün binde birini ülkücüye göstermekten kaçınan ve devlet-millet düşmanlarına dümen tutmak için sokaklardan çektiği çocukları bizlere saldırtmak için sokaklara süren her kimse hain ve alçaktır. Akan her damla kanın sorumlusu Devlet Bahçeli’dir” açıklamasını yaptı.

İYİ PARTİ RESMİ HESABINDAN AÇIKLAMA

İYİ Parti sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Yaralı arkadaşlarımıza acil şifalar diliyoruz. Türk milletine sükunet tavsiye ediyoruz. Hukuk içinde gerekli işlemleri başlattık. İyiler mutlaka kazanır” denildi.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 01:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-06 22:19:12

CAN GÜVENLiYi SAGLAMAYA DAHi ACiZ OLAN BiR HÜKÜMETi DERHAL iSTiFA ETMEYE DAVET EDiYORUM

Misafir Avatar
sır 2018-05-07 10:30:39 @KECi COBANI

DİKKAT ADINDAKİ KAVAT Feto subayları askerleri ergenekon davasında terosis diye içeri doldururken ZAMAN gazetesinin kuruluşun bahane edip orada ergenekon davasının savcısıyım diye RTE niye basetmiyorsun sen o zaman kuyuya mı düşmüştün yoksa KAVATLIK yapmakla mı meşguldun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ben_cem 2018-05-07 08:45:43 @KECi COBANI

AKP iktidarı gittimi cezaevlerindeki tüm teröristler serbest kalacak. ondan sonra işte ondan sonra Türkiyede huzur güven ekonomi diye bişe kalmaz. ALLAH KORUSUN.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
dikkat 2018-05-07 08:44:26 @KECi COBANI

Dikkat, chp 15 Temmuzun siyasi ayağı değil diyelim. peki Hükümetin yasalar çerçevesinde terör örgütü fetöyü öven savunan ZAMAN gazetesini kapatırken CHP tam kadro ZAMAN gazetesine destek olmadımı , oldu. neden?
Ekrem Dumanlıya arka çıkmadımı chp , çıktı. Mit tırlarıda bir 15 Temmuz olayı idi onun organizatörleri CAN dündarı chp savunmadımı? çok daha varda. sonra bu fetö, pkk hdp yetmedi Türkiyeyi dize geirmeye bird iyi parti çıkardılar. yalanmı?
ceza evlerindekileri hayranları bu üç parti değilmi? BU GÜN FETÖ VE DİĞER TERÖR GRUPLARI ELLERİNİ OĞUŞTURARAK akp nin dağılmasını bu muhalefetin iktidar olu tüm terör suçlularını serbest bıraksınlar diye beklemiyorlarmı*
UYMA KARDEŞİM UYUMAAAA.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
siyaset 2018-05-07 08:12:55 @KECi COBANI

Pişkin siyasetki. kendi terörize , provaktör olaylarınıda milli ve yerli partilerin üstüne yıkmaya çalışıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyaset 2018-05-07 08:12:12 @KECi COBANI

İŞTE YEDEK HDP İYİ parti. Türkiyenin başına bela edilen pkk nın siyasi ayağı HDP oda yetmedi işte ikinci HDP bunlarda SOLCULARIN, ve Türkiyeyi karıştıran grupların siyasi ayağı İYİ PARTİ . bir ortaklarıda CHP. bu üç parti Türkiyeyi TUŞetmek DEVİRMEK,YIKMAK İÇİN İÇLERİ AJAN la doldurulmuş birer ihanet ofisleridir.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
asıl sorumlu saldırtanlardır 2018-05-06 23:59:46 @KECi COBANI

yapilan barbarca haince ve alçakca

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-06 23:45:49 @KECi COBANI

saldirganlar yargilanmali birde birileri onlari bu suca tesvik etmismi incelenmeli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC 2018-05-06 23:18:23 @KECi COBANI

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
muhalefet partileri fetocu darbeci terrorist 2018-05-06 23:07:57 @KECi COBANI

ilan ederek muhalefet partileri milleti hedef gosterenler suc isliyor insanlari hedef gosteriyorlar yeter artik

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
savcilara sesleniyorum 2018-05-06 23:06:11 @KECi COBANI

Metin Külünk Bey Kin ve NEFRET SUCU ISLIYOR PARTILERI HEDEF GOSTERIYOR
GEREGI YAPILMALI AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/metin-kulunk-15-temmuz-un-siyasi-ayagi-karsi-ittifaktir-h91306.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-06 23:04:36 @KECi COBANI

HAKLISINIZ ARKADASLAR AMA ELiMiZ KOLUMUZ BAGLI SEYR EDEMEYiZ iNSALLAH VATANIMIZIN DURUMU 1970LERE DÖNMEZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-05-06 22:57:23 @KECi COBANI

Kaybedeceklerinden emin olduklari zaman böyle olaylar cogalacak ve secim güvenligini bahane ederek secimleri erteliyecekler. Bunlar bununhazirligi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini+++++ 2018-05-06 22:54:44 @KECi COBANI

Tayyipi umrundaydi kendi güvenligini 3 bin polis sagliyor ama inanin milletin hayatinin degeri bunlarin yaninda sifir. Sehitlere kelle diyen zihniyetden fazla bir sey beklemeyin,.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-06 22:52:11 @KECi COBANI

keci cobani arkadas ,cok güzel bir istek ama istifa edecek onurlu gururlu vatanini seven serefli siyasetciler iktidarda degilki!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini 2018-05-06 22:50:15 @KECi COBANI

koruyamiyorsa derhal istifa etmeli yeter artik

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakan bilen 2018-05-06 22:13:35

Vahsi akp fasizmi bas göstermeyw basladi

Millet filan hikaye
Bunlarin tek derdi. Koltuklarinin gidecek olmasi

Malesef. Büyük bir savas icersindeyiz
2 istiklal harbi bu

Akp ye karsi

Avatar
kaybederlerse 2018-05-06 22:18:29

birsuru insani keser yeni secim yaparlar yine iktidara gelirler asker kafası kestiler halkimi kesemezler saniyosunuz

Misafir Avatar
@kaybederlerse x ++++ 2018-05-06 22:22:26 @kaybederlerse

Iste bu zor, öyle bie sey oldugunda tayyipin ve ailesini türkiyede yasama sansi kalmaz!

Beğenmedim! (1)
Avatar
gözdagi 2018-05-06 22:27:39

biravuc cakal gözdagi vermeye calisyor mulafet daha cok calismali ki türkiyede bu cakalara dar olsun .saldirilariniz nafile kim korkar sizin gibi itlerde ilk secimde hezimete ugratacak bu millet sizi .milli iradeye kimse darbe korku yapamaz tc mizde demokrasi isteyen millet bu guruhllari eze eze yenecektir .

Avatar
52 2018-05-06 22:30:48

hayır yani şimdi iyi parti satın başında bulan bir yaralının yakını bunu hazmedemez karşılık verirse şahyet *bunun suçlusu ve sorumlusu kim olucak *yani şimdi bu saldırda bulunan anarşistler kendilerine erkek diyorlar ama sürü halinde gezen köpeklerden başka bir şey değiller hepsi şerefsiz adi piç yunan bozmaları *korkarım bu gidişle akp ülkeyi 80 öncesine götürecek birde adalrtten konuşurlar hayinler**

Avatar
vatandaş 2018-05-06 22:32:59

Yazıklar olsun tahammülünüz bile kalmamış

Avatar
avrupalı 2018-05-06 22:28:01

ben avrupadayım burda sizleri cok kiskaniyoruz haberlerinizde soygunlar cinayetler gasplar trafik kazalari tecavuzler birsürü olaylar var bu avrupada iki kisi bi herhangi kazada yaralansa olse buyuk bir olay oluyor burda heyacan yok o yuzden sizleri cokk kiskaniyoruz bol heyacaniniz var dahada artacaga benziyor Allah yardimciniz olsun turkuyede yasamak bizlere fazla heyecanli timarhane gibi memleket olmus isiniz zor

Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 22:51:30 @avrupalı

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydin rumuzlu 2018-05-06 22:34:52

aydin hadi gel hdp ye kufurler yaz nerdesin kadrolu ulkucu ulusalci isidli aklin sira hdp yi ittifaka sokmiyacaksin leblebi beyinli bu tipler yesil gibidir kesin pkk itirafcisi bu aydin rumuzlu isidli birazdan yorum yazar hdp ye kufreder