banner87

İyi Parti taşları oynatabilecek mi?

15 Temmuz darbe girişimi, MHP’nin ulusalcı siyasete yaklaşması ve Cumhurbaşkanlığı sistemine geçilmesinin oynattığı taşlar, Akşener’e yer açtı. Karar gazetesi yazarı Mahçupyan’a göre, kritik hiçbir konjonktürün atlanmaması partinin şansını önemli ölçüde artıracak.

İyi Parti taşları oynatabilecek mi?

15 Temmuz darbe girişimi, MHP’nin ulusalcı siyasete yaklaşması ve Cumhurbaşkanlığı sistemine geçilmesinin oynattığı taşlar, Akşener’e yer açtı. Karar gazetesi yazarı Mahçupyan’a göre, kritik hiçbir konjonktürün atlanmaması partinin şansını önemli ölçüde artıracak.

14 Kasım 2017 Salı 09:56
İyi Parti taşları oynatabilecek mi?

Karar gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan, Meral Akşener’in hamlesinin, kendine özgü bir konjonktürün yarattığı imkan sayesinde gerçekleşebildiğini belirterek, “15 Temmuz darbe girişimi ile birlikte, MHP’nin devletçi ve ulusalcı siyasete yaklaşması ve cumhurbaşkanlığı sistemine geçilmesi… Taşlar bu şekilde yerinden oynamasaydı İyi Parti’ye yer açılmazdı” dedi. Mahçupyan, ancak marifetin, bu açılan yere girip orayı tahkim etmek değil, söz konusu fırsatı diğer taşları da yerinden oynatmak üzere kullanabilmek olduğunu kaydetti.

‘İyi Parti taşları oynatabilecek mi?’ başlıklı yazısında Mahçupyan, “Eğer parti bu ‘açılımları’ yeni ve daha kuşatıcı bir milliyetçilik anlayışı ile bütünleştirebilirse, kısa vadeli cazibenin ötesine geçip siyasette kalıcı bir yer edinebilir. Kritik hiçbir konjonktürün atlanmayıp, her birinde özgün bir duruş sergilenmesi ve çatışmacılıktan uzak söylem/dil tercihi de partinin şansını önemli ölçüde artıracaktır” görüşünü dile getirdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
balon gazı iyi parti 2017-11-14 10:00:50

koca kayalarımı oynatacak? iyi parti balına üflenmiş bir gaz. bir halt olmaz.

Misafir Avatar
iyi parti..gelecekte mutluluk demektir. 2017-11-14 10:35:30 @balon gazı iyi parti

2..bu nedenle oylarımızı iyi partiye veriyoruz..
akp.li tarikatçılar kazandı ve müteahhitler kazandı..(anamıza küfredenler el üstünde tutuldu) fakat vatandaş kaybetti..1400 liraya kirası içinde yaşayabilirsen yaşa dedi..her altı ayda 50 lira verdi..eskiden 30 lira veriyordu..neden akp.e oy verip azdırttın..cezasını şimdi sen çekmiyormusun ey vatandaş..iyi partiye oy ver..akp.nin saltanatından son ver ve KURTUL...sana kimse akp.acıdı mı? acımaz.onlar kendi taraftarlarına acırlar..senide köle gibi kullandırırlar...şehitler oluyur akp acıyormu..3..5 kelle demedi mi? düşün ..gerçekleri gör.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi parti.. 2017-11-14 10:30:25 @balon gazı iyi parti

akp.ye oy veren kişi.24 sene osman gz..köprüsüne para verecek..geçmediği köprüden hergün 120 lira bilet parası verecektir.ister İstanbullu olsun ister hakkarili olsun ister edirneli olsun ister Artvinli olsun fark etmez..yalnız kendisi değil ne kadar ailesinde birey varsa onlarda ödeyecek..5 kişilik aile her fert hergün 120 lira köprüyü yapan müteahhitlere para verecektir.
iyi parti buna bir çare bulacak 24 sene vatandaşına para ödetmez.. ve benzerler 2 örtülü ödenekler ve Mercedesler kaldırılacak..ve vatandaşın ücretleri artacak..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kömür alan dahi oy vermem akp.ye diyor. 2017-11-14 10:25:13 @balon gazı iyi parti

emekliler ve aileleri ve yakınlar iyi partiye oy vereceğiz..o zaman bi halt olurmu olmazmı göreceksiniz..milletin %40,ından fazlası İYİ PARTİ,ye oy verecek göreceksiniz..balina akp.yi üflemişti.artık balina,da hava ve nefes kalmadı..şimdide akp..tarumar olacak..fakirleri kömürle ne kadar aldatabilirki?
yeni kömür alan kişi diyorki..ben kömürümü aldım.ancak akp.ye vAllahi billahi oy vermem...çünkü kömürle şimdiye kadar aldattı.kendileride bizleri köle gibi kullandı..akp.ye değil iyi partiye oy vereceğim diyor kömür alanlar dahi..uyan vatandaş akp.den 15 seneden beri ne hayır gördün..hesabını yap..ve oy verme.

Beğenmedim! (1)
Avatar
evet 2017-11-14 10:01:17

aynen katılıyorum. balona üflenmiş bir nefeslik GAZ iyi parti

Avatar
texas 2017-11-14 13:03:19

iyi parti kötü parti, ikinci bir irkci parti dogdu halka verebilecek biseleri yok bu mhp artiklilarin

Avatar
Millet gerilimden Bıktı. 2017-11-14 13:35:32

Şartlar müsaid.Millet ideolojik partilerden,gerilimden bıktı.Merkez sağ parti özlemi var toplumda.