banner87

Karamollaoğlu’ndan Abdullah Gül açıklaması: ‘Hainlik dahil her türlü muameleyi gördü’

‘Erbakan yaşasaydı bu şartlarda Erdoğan’la ittifak yapar mıydı?’ sorusuna ilginç bir yanıt veren Saadet Partisi Lideri Karamollaoğlu, Gül’ün partisinden aday olup olmayacağına ilişkin ise “Aday olabilir” dedi.

Karamollaoğlu’ndan Abdullah Gül açıklaması: ‘Hainlik dahil her türlü muameleyi gördü’

‘Erbakan yaşasaydı bu şartlarda Erdoğan’la ittifak yapar mıydı?’ sorusuna ilginç bir yanıt veren Saadet Partisi Lideri Karamollaoğlu, Gül’ün partisinden aday olup olmayacağına ilişkin ise “Aday olabilir” dedi.

17 Mart 2018 Cumartesi 13:32
Karamollaoğlu’ndan Abdullah Gül açıklaması: ‘Hainlik dahil her türlü muameleyi gördü’

İttifak için kapısı çalınan, ancak olumsuz yanıt veren Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, siyaset kulislerinde uzun süredir konuşuluyor. SP’nin 2009 seçimlerinde kazanacağının altını ısrarla çizen ve bunu ‘ülkeyi kutuplaştırmayan tek parti’ olmalarına bağlayan Karamollaoğlu, Posta’nın sorularını yanıtladı. Karamollaoğlu’nun sorulara verdiği yanıtlardan bazıları şöyle:

'BENİ TAYYİP BEY'İN GÜNAHINA ORTAK ETMEYİN'

-Necmettin Erbakan AKP ile ittifak kurar mıydı?

Erbakan hocamız bazı noktalarda 'Hoca da böyle diyor' diye zorladıkları zaman 'Beni Tayyip beyin günahına ortak etmeyin' dedi. Çok açık söyledi. Biz Tayyip beyle şahsi dostuz, otururuz, konuşuruz, yeriz içeriz ama bizim hükümetin politikalarına itirazımız var.

-(Erdoğan "İttifakta olmasını arzu ettiğimiz partiler kendilerine başka bir yol arkadaşı seçiyorsa onlara da 'Güle güle' demekten başka bir şey elimizden gelmez" demişti. Bir kırgınlık olabilir mi?)

Biz de kırgınız. Bu seçimler 50 artı 1'i gerektiriyor. Güvende hissetmiyorlar kendilerini. Bizim gibi o ittifaka güç katacak birini istiyorlar. Ama bizim problemlerimiz büyük.

-(Bahsettiğiniz ilkeler 2019'a kadar hayata geçecek ilkeler değil. Yine de olmaz mısınız ittifakta?)

İktidarın bu noktada bazı adımları attığına şahit olmak gerekir. Her şey bizim dediğimiz tarzda değişitirilirse. Bu demektir ki bize teslim edilirse biz 'Evet' deriz. Bize teslim edeceklerini de zannetmiyorum.

GÜL’ÜN ADAYLIĞI

-Abdullah Gül SP’den aday olacak mı?

Biz olamaz demeyiz. Ne olursa olsun aday çıkaracağız. Bu adayın kendi teşkilatımızda da tasvip edilmesi gerekiyor. Bizim teşkilatlarımız şu anda heyecan havasına girdiler. İki mutlaka arkasından Türkiye tabanından bu adaylar nasıl kabul görüyor. Onunda görmemiz lazım. Bir kaç kişi için bu yoklamayı mutlaka yapacağız. Abdullah Bey aday olabilir. İhtimal dahilindedir. Başkaları da olabilir.  Biz seçime bir parti olarak girmiş olmak için girmeyeceğiz. Bizim gösterdiğimiz aday Cumhurbaşkanı seçilir. Başkalarını küçümsemek için söylemiyorum ama genelde böyle bir kanaat var. Diğer kesimlerde bir çekişme meydana gelmiş. Bu bizim için de vardı.

Alevi vatandaşlarımızdan Sivas olayları için bir yanlış anlama neticesinde bize bir tepki vardı. Ama bu son gelişmeler...O kadar insan aradı ki helallik dileyen. Algı büyük çoğunlukta kalktı. AK Parti içinde bugünkü hükümetten ümidini kesenler bize gelir.

Cumhurbaşkanı adayı konusunu gündeme almadık. Çünkü gündeme aldığımızda konu hemen yayılır. Abdullah bey her türlü muameleyi gördü, hainlik dahil. Ona da hakkımız yok şimdilik.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.03.2018 14:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 14:25:54

Binlerce Güvenlik Görevlimiz ASKER + POLİS imizi ŞEHİT ve GAZİ yapan, PKK Elebaşı ile İMRALI da ve PKK Canileri ile OSLO da görüşme emri verilip görüşülüyorsa ve PKK Elebaşının Gönderdiği Mektup Diyarbakır Meydanında Okutuluyorsa, PKK Teröristlerini AK lamak için HABUR Sınır kapısında Mahkemeler Kurup, Savcı ve Hakimleri Teröristlerin ayaklarına gönderen Yetmiyormuş gibi;
İSLAM GÜNCELLENMELİ = DEĞİŞTİRİLMELİ diyenler ve İSTİKALAL Marşının Önce BESTESİ GÜNCELLENMELİ = DEĞİŞTİRİLMELİ Diyenler, yarın veya yarın dan yakın zamanda İSTİKLAL MARŞININ GÜFTESİ GÜNCELLENMELİ = DEĞİŞTİRİLMELİ demeyeceğinin ve ileride, BAŞKA GÜNCELLEMELER = DEĞİŞTİRMELER İstemeyeceğinin garantisi olmayanlara,
Akşam Yatıp Sabah ne diyeceği belli olmayanlara ben OY VERMEM, verip te GÜNAHA GİRMEM! !
Burada ASLI KABAHATLİ OLAN, TÜM Muhalefet partileri içerisinde KENDİLERİNİ DÜŞÜNEN ve VATANDAŞLARIMIZIN AYAKLARINA GİTMEYE ERİNEN YÖNETİCİLERİ GELMEKTEDİR ! !
Saygılarımla

Misafir Avatar
@YILDIRIM x- anladınmı kardeşim? 2018-03-17 15:01:52 @YILDIRIM

Kılıçdaroğlu Türkiyeyi yönetmeye aday öylemi?
ne dmişti? "eeeeeey dünya duyun görün biz Tkiyede baskı ve zulüm altındayız , gelin bize yardım edin" yani gelin Türkiyeyi işgal edin. zaten aç kurtlarında istediklei bu bekledikleri böyle bişe. ama Türkiye eski Türkiye değil biliyor ve gelmeye cesaret edemiyorlar. anladınmı yıldırım kardeşim? bu sevmediğin adam Türkiyemizi Büyük Türkiye yaptı. Türkiyede ithalata ihracatın oranı akp öncesi yüzde 15 , 20 iken bu gün ithalata ihracatmızın oranı yüzde 70 80 e çıkmıştır. bunlar tabi daha derin konular. iç meseleleri bilem bilirmisin . akmayan suları, yanmayan elektrikleri, kuyrukları, karaborsaları, mafyayı, rüşvti AKP ve ERDOĞAN bitirdi. hava kirliliğini, ulaşımda çağ atlama. eyitim hastaneler.... anlaşıldımı yıldırım kardeş? öyle gazete iftira haberlerini alıp buradan kişileri kurumları karalamak büyük vebaldır. hatırlarsan ak partiyi kapatma davası sadece delilleri gazetelerin başlıklarıydı?

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
@YILDIRIM x bey dinle lütfen. 2018-03-17 14:55:51 @YILDIRIM

Binlerce askerimizi polisizmizi halkımızı katledenleri Bu suçladığın adam şimdi yerle bir etti. Türkiyeden def etti. şimdi sınırlarımızın ötesinde yok ediyor. gel gelelim görüşmelere dünyada örnekleri olmuş terö örgütleriyle devletin kolluk veya siyasi görevlileri görüşmüştür. ama bizim teröristler dünyanın başka ülklrininkinden farklı. bizdeki teröristler kiralık katillr. ve bunlar kendi başlarına hareket etmiyor arkalarında Türkiyenin büyümesini gelişmesini engellemek isteyen super güç ülkeler var. anlaşıldımı?
buna rağmen bu suçladığın adam ülkemizi bu düşman ülkelerle baş edebilecek ekonomi ve askeri güc e kavuşturdu. B suçladığın adam olmasaydı 2007 e muhtıra, gezi olayları, 17-25 Aralık, fetö olayı, güneydoğu hendek olayları ile Türkiye parçalanacaktı. bu saydıklarımın her biri ayrı bir saldırı bölme teşebbüsüydü. bu suçladığın adam bunlardan Türkiyemizi kurtardı. peki bu adam olmasaydı sen kimi destekliyorsun kim ne yapacaktı*
kılıçdaroğlumu*

Beğenmedim! (10)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 14:10:21

Kendisini TERK Eden ve Varlığının Sebebi Olan MİLLİ GÖMLEĞİ ÇIKARTAN, Sn Erdoğan' ı RAHMETLİ Erbakan AFFETMEYEGİNİ SANIYORUM! ! ! Saygılarımla

Misafir Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 17:53:15 @YILDIRIM

Heeeey gidi dünya heeey İSİMLİ YORUMCU; Keşke benim gibi eleştirseydiniz! !İki Yüzlü gibi laflar etmeseydiniz! !İKİYÜZLÜ Diyerek Kul Hakkına Giriyorsunuz, varsa Hakkım, Size HELAL ETMİYORUM. Temel Beyi Kapılarından içeriye sokmazlar şimdi övüyorlar ŞAHSIMA İFTİRA ATIYORSUNUZ ben övmedim, Sadece Olan bir Olayı Aktardım! !MİLLİ Gömleği mi çıkartmadı yalan mı yazdım? ? HABUR da Mahkemeler mi kurulmadı Yalan mı yazdım? ?Terör Örgütü ile Görüşme Emrini mi vermedi yalan mı yazdım? ?Ben Şahsım Olarak Ne CHP li - Ne SP li - Ne de FETÖ Terör Örgütüne Ne istediyse veren Partiden değilim! ! Ben; İSLAM' ı GÜNCELLEMEK İSTEYENLERDEN OLMADIM VE OLMAYACAĞIM, peki SİZ OLACAKMISINIZ! !Binlerce KINALI Kuzumuzu ŞEHİT ve GAZİ Edenler ile görüşme emrini verenlere oy vermedim, ŞEHİT lerimin ve Gazilerimin Hakları için Oy verip te Günaha GİRMEYECEĞİM! !Ne Olursunuz YALANIM VARSA ONU YAZIN, SİZDEN ÖZÜR DİLEYEYİM! !Yazdıklarınız Yapıldı ve HAKLISINIZ – HATALIY dı demek bu kadar ZOR mu? ?Saygılarımla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Heeeey gidi dünya heeey 2018-03-17 14:45:35 @YILDIRIM

Temel beyi normalda bırakın chp nin kapısına koymayı, sol kesimin kapısına koymayı isminden bile alerji olacak İKİ yüzlüler şimdi Temel beye methiyeler düzüyor öve öve yere göğe sığdırmıyorlar. ama bunla sadece dillerindeki ifadeler. gönüllerindeki o büyük kin ve nefret aynen duruyor . fırsat buldukları an Temel beyi yerle yeksan adecekler. haberi yok. aynı şeyler Abdullah Gl içinde geçerli.

Beğenmedim! (10)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 18:12:40

Sn Erdoğan Öncelikle Kendisi ve Ailesi sonra Partisi AKP adına çok doğru HAMLELER Yapıyor ! ! !
Öyle ki, Dün MİLLİ GÖMLEĞİ Çıkartıp, GÖMLEKSİZ Kalmayı Seçti ! ! !
Bugün Çıkarttığı MİLLİ Gömleği Geri Giyiyor.
Sn Erdoğan Bugün HDP ye Kötü diyorsa, bilin ki, yarın İYİ diyecektir.
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 18:21:57

X İsimli Yorumcu;
CHP FETÖ Terörist dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
CHP TSK ya Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
CHP KPSS de Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
CHP ÖSYM de Kumpas Kuruluyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
CHP Barzani Bayrağı Dikilmesin dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
CHP PKK + Bebek Katili ile Görüşülüyor dediğinde karşı çıkmıştınız HATIRLADINIZ mı! !
Yukarıda söylediği ve haklı çıktıkları için özür dilediniz mi! !
Yeter Artık KANMAYIN – KANDIRILMAYIN! !
Şahsım olarak CHP – SP – MHP – AKP BBP – HDP – İYİ – DSP değilim BİLGİNİZE! !
Ama CHP nin yaptığı doğruyu da SÖYLEMEDEN GEÇMEYECEĞİM!
Sn Kılıçdaroğlunun ve CHP nin gördüğü, TÜRKİYE DÜŞMANLARINI, Sn Erdoğan ve Sn AKP li Yöneticiler GÖRMEDİ mi – GÖRMEK mi İSTEMEDİ! !
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 17:32:45

X İsimli Yorumcu; Öncelikle Mesajınız için TEŞEKKÜR EDERİM! ! ! Mesajınızda ÖNCELİKLE Şahsımı Eleştirmişsiniz Karşılıklı olarak Birbirimizi SEVİYEYİ DÜŞÜRMEDEN ELEŞTİREBİLİRSEK ÇOK İYİ OLACAK. Siz de Bana göre SEVİYELİ Eleştiride bulunmuşsunuz Öncelikle TEŞEKKÜR EDERİM: Keşke İsminizi Yazsaydınız olsun bu da yeter! ! ! ALLAH için soruyorum! ! ! FETÖ terör Örgütü demişsiniz! ! ! Bahsettiğiniz FETÖ NE İSTEDİYSE HATTA İSTEMEDİYSE Bile Verdikleri FETÖ Terör Örgütünden mi Bahsediyorsunuz? ? ? Sorarım Size TÜRKİYE de Milyonlarca İnsan ve Kurum FETÖ ye TERÖR Örgütü derken KİMLER TBMM de ve diğer yerlerde ÖVGÜLER - METHİYELER DÜZÜYORDU! ! ! Devletin Bütün ARAÇLARI - İstihbarat Organları Ellerinde iken, neden ve nasıl oluyor da, FETÖ nün 15 Temmuz a gelmesine kadar görmediler! ! ! yada görmek İSTEMEDİLER Mİ! ! ! Saygılarımla

Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 18:11:28

Sn Erdoğan ve AKP liler;
Türkiyenin birliği için beraberliği için kardeşliği için diyorsunuz da! !
Peki, NEDEN Hayattayken Rahmetli ERBAKAN ı 2001 Yılında TERKEDİP – GİTTİNİZ – YENİ PARTİ KURDUNUZ! !
Neden; SP den KOPTUNUZ da Sizler SP ve Rahmetli Erbakan a neden destek olmadınız? ?
Rahmetli Erbakan ı YALNIZ BIRAKTINIZ? ?
Rahmetli Erbakan, Sizin SİYASETTE VAR Olmanızı Sağlamadı mı! !
Siz ve Arkadaşlarınız SP ve Rahmetli Erbakan ı NEDEN Yalnız Bıraktınız, NEDEN TERK Ettiniz! !
Ne Uğruna TERK Ettiniz! ! Kimin Uğruna! ! Rahmetli Erbakan ı TERK ETTİĞİNİZE Değdi mi?
Rahmetli Erbakan TERK Edilmeye DEĞEN BİRİSİMİYDİ? ?
Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-17 18:30:06

Heeeey gidi dünya heeey İSİMLİ YORUMCU; Sn Erdoğan 24.06.2014 tarihinde ki AKP nin Grup Toplantısında ki konuşmasın da; Sn Bahçeli için “Ben MHP’li kardeşlerime hep sesleniyorum. MHP’yi küçülten bu adamla bir yere varamazsınız. Bu adam siyasette çırak bile olamadı, olamayacak da. Bunun varlığı MHP teşkilatı için bir tehlikedir. Bu denli bir tehlikedir.” Demiştiniz HATIRLADINIZ mı? ? Sn Erdoğan ve AKP liler 24.06.2014 tarihindeki Grup Toplantısında Yaptığınız Konuşmada Sn Bahçeli için Söylediğiniz SÖZLERİNİZİN ARKASINDAMISINIZ! ! Heeeey gidi dünya heeey İSİMLİ YORUMCU; Şimdi Ben mi, İKİYÜZLÜYMÜŞÜM! ! Ben İFTİRA ATMADIM, Ya Siz ! ! ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-17 20:00:18

ERDOĞAN GIBI ABDULLAH GÜLDE BU DEVLETE VE MILLETE IHANET ETMIŞTIR.GÖZÜNÜZÜ SEVEYIM HIÇ YOKTAN PARLATMAYA
UĞRAŞMAYIN.ONUDA CUMHURBAŞKANLIĞI ZAMANINDAN ÇOK IYI ANALIZ ETME FIRSATI OLMUŞTU.