Katar’dan Türkiye’ye 15 milyar dolarlık destek!

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir araya geldi. Yaklaşık 3,5 saat süren çalışma yemeğinde liderlere Katar Maliye Bakanı Al Emadi ve Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak eşlik etti. Katar Emiri ülkesinin Türkiye'ye doğrudan 15 milyar Dolar yatırım yapacağını söylediği öğrenildi.

Katar’dan Türkiye’ye 15 milyar dolarlık destek!

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir araya geldi. Yaklaşık 3,5 saat süren çalışma yemeğinde liderlere Katar Maliye Bakanı Al Emadi ve Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak eşlik etti. Katar Emiri ülkesinin Türkiye'ye doğrudan 15 milyar Dolar yatırım yapacağını söylediği öğrenildi.

15 Ağustos 2018 Çarşamba 18:11
Katar’dan Türkiye’ye 15 milyar dolarlık destek!

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık 3 buçuk saat sürdü. Görüşme öncesi Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Al Sani'yi törenle karşıladı. 

Daha sonra Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Katar Emiri Şeeyh Temim bin Hamed Al Sani ile yemekte bir araya geldi. Yemeğe Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak ve Katar Maliye Bakanı Ali Şerif el-Emadi de katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Katar Emiri Al Sani arasındaki görüşmede ikili ilişkiler ve bölgesel konular hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Katar Emiri Al Sani, Erdoğan ile yaptığı görüşmede, Katar olarak Türkiye'ye 15 milyar dolar doğrudan yatırım yapacaklarını bildirdi. Erdoğan ile Al Sani, Türkiye-Katar arasındaki ilişkileri her alanda daha da geliştirme hususundaki kararlılıklarını teyit etti.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.08.2018 18:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dolar Reis 2018-08-15 19:04:29

Borcu borçla kapatan Reis günü kurtarıyorsun,Katara el açıyoruz bunu bile basriymis gibi satisin yokmu.ne desek boş.

Avatar
YILDIRIM 2018-08-15 18:53:33

Gene mi DOLAR ile YATIRIM, USLANMADINIZ mı?
Saygılarımla

Avatar
Tarik 2018-08-15 19:03:59

Eeee! Sonrasi? Katardan 15 milyar destekmis, ulan Araplastirdiniz Türkiye yi de Türklerde Türkiyeden Avrupalara kaciyor. Nerelere harcayacaklar bu 15 milyar dolarlari acaba?

Misafir Avatar
Rant 2018-08-15 20:28:54 @Tarik

rant, rant, ..., hani milletin anasina koyan bir AKP li insaatci varya, ona aktaracaklar, o da köprü falan yapacak tabi senin paranla ve dolar üzerinden gecisler hesaplanacak, yani köprüyü ister kullan ister kullanma, sen ödeyeceksin

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-08-15 18:54:21

Protesto Öyle yapılmaz Bilgisayarlarımız ve Cep telefonlarımızdan;
ABD Ürünleri olan YAZILIMLARI SİLEREK Katkı Verelim;
Windows İşletim Sistemi - Microsoft Office - Google Arama Motoru - Facebook - Twitter - Instagram - You Tube - Gibi Sosyal Medya Programlarını da KALDIRARAK ABAD yi Protesto Edelim.
Yaptığımız işi YARIM YAMALAK YAPMAYALIM. Madem Başladık Sonunu Getirelim.
SAMİMİYET TESTİ OLACAK.
Kırarak - Dökerek Değil, SİLEREK TEPKİMİZİ GÖSTERELİM.
Bakalım KİMLER Yapacak.
Saygılarımla

Misafir Avatar
alooooooooooooo 2018-08-15 23:11:30 @YILDIRIM

SEN TEPKİNİ GÖSTER..MİLLETE KARIŞAMAZSIN..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alooo katarlı şeyhh 2018-08-15 21:50:34 @YILDIRIM

evett efem,bizim getirdigimiz 1500 adet bavul varya evet efem,yarın 100 adet bavulu al buraya getir yatırım yapcaz gibi göster zarrab gibi cari acıgı kapatıcaz yatırım felan gibi süslü şeyler de peki efem..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarik 2018-08-15 19:05:15

Ha birde, tasima su ile degirmen dönmez bilmis olun.

Avatar
Hacı Hasan 2018-08-15 20:16:12

Bu temel reis be eşrafında çok döviz var daha göremedik eyyyyyy hakkım bakım bende ülkem için varımı yoğumu bozdurdum deme cüretinde Nike bulunmadı acaba bu ülke onun değilimi göstermelik dövizbozdurmalar sözüm ona yandaşlar hitneler yükselince bir miktar göstermelik bozdurdu

Avatar
Kemal Devtürk Hollanda 2018-08-15 21:07:44

Dünya lıderi ve evanesi gitsinler, kendilerini dağdan aşağıya atsınlar. 350000 nüfuslu kıytırık bir arap emirliğinden para pardon ulüfe aldık düye tavanalara zıplıyorlar. Utanın ya utanın koskoca T.C. devletini 3 kuruşa muhtaç ettiler. Yazıklar olsun. Bu ulufe de bitince ne olacak sonra?

Avatar
DOLAR 2018-08-15 19:09:55

Katar olarak Türkiye'ye 15 milyar DOLAR doğrudan yatırım yapacaklarını bildirdi.