Kılıçdaroğlu: 19 Mayıs 1919 karanlığın bitişini müjdeler

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'na ilişkin bir video paylaşarak, ''19 Mayıs 1919 bir karanlığın bitişini müjdeler'' dedi

Kılıçdaroğlu: 19 Mayıs 1919 karanlığın bitişini müjdeler

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'na ilişkin bir video paylaşarak, ''19 Mayıs 1919 bir karanlığın bitişini müjdeler'' dedi

18 Mayıs 2018 Cuma 22:14
Kılıçdaroğlu: 19 Mayıs 1919 karanlığın bitişini müjdeler

Kemal Kılıçdaroğlu resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'na ilişkin yaptığıvideo paylaşımında, ''19 Mayıs 1919 bizim için bir sabah yıldızıdır. 19 Mayıs 1919  karanlığın bitişini müjdeler. Bir milletin bağımsızlık yolunda umutlarının yeşermeye başladığı 19 Mayıs'ı Gazi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkenin gençlerine armağan etti. Bugün Türkiye bir kez daha gençlerinden çok şey bekliyor. Gençlerimizle omuz omuza yeni bir Türkiye inşa etmenin tam zamanı. 24  Haziran'da güçlü bir Türkiye'ye adım atmanın tam zamanı. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nın 99'uncu yılını kutluyor başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm silah arkadaşlarını sevgi saygı ve minnetle anıyorum'' dedi. 

Kılıçdaroğlu video paylaşımının açıklamasında ise, ''19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nın 99. yılını kutluyor; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm silah arkadaşlarını sevgi, saygı ve minnetle anıyorum'' ifadelerini kullandı.

İşte Kılıçdaroğlu'nun o paylaşımı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.05.2018 22:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ece 2018-05-18 23:11:18

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun

Misafir Avatar
ss 2018-05-19 11:21:05 @ece

Gezi olaylarında Türkiye 150 milyar dolar zarara uğramıştır. Kılıçdaroğlunu ABD chp nin başından indirirmi ?
Türkiye bu chp yi baraj altında bırakmasa çok zarar edecek . görünen köy klavuz istemez.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gençlik 2018-05-19 11:19:38 @ece

19 Mayıs kılıçdaroğluna slında batıyor ama göz boyama yapıyor. gençler i aldatmak için kılıktan kılığa giriyor. kılılçdaroğlu vatansever gençlere asla tahammül edemez. Kılıçdaroğlunun sevdiği gençler takdir ettiği gençler G doğuda çukur kazan eşkiyaların gençleridir, gezi olaylarında İstanbulu yıkıp kavuran polisi askeri şehid eden gençleri takdir etmiştir. alınlarından öpmüştür polis otosunu yapık üstünde poz veren gençleri. işte kılıçdaroğlu Türkiye aleyhinde olanları seviyor. ALmanyada aynısını yapıyor. milli ve yeri gençlik AKP nin devletinin yanında olacaktır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
. 2018-05-18 23:13:24

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-18 22:47:54

CHP KAZANACAK

Avatar
bir millet uyandı! 2018-05-18 22:55:49

MILLET ITTIFAKINA TAMAM DEDI

Avatar
Mustafa Kemal'in Samsuna çıkışı-Orjinal görüntüler 2018-05-18 23:04:41

https://www.youtube.com/watch?v=nAM9v4qauQ0

Avatar
Dedem Atatürk -Trabzon 2018-05-18 23:51:48

Ne mutlu bana Atatürkü seviyorum gururla

Avatar
Kıraç 19 Mayıs Marşı 2018-05-18 22:51:47

https://www.youtube.com/watch?v=hTM38RaeqNc

Misafir Avatar
AKP 2018-05-19 11:23:47 @Kıraç 19 Mayıs Marşı

Kardeşlerim, Mustafa Kemal Atatürk üzerinden algı operasyonu yapıyor chp ve bazıları. hatta avrupa ve abd bile. Atatürk bu ülkeyi kurdu şuan hayatta değil bu ülkeyi kalkındıracak çalışkan insanlara destek olmalıyız. canlı hazı elle tutulur gözle görülür inkar edilemez dünyanın büyük yatırımlarını Türkiyemize kazandıran AKP yi desdeklemeliyiz. chp ve diğerşeri yalan atıyor onlar avrupaya abd ye çalışıyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kahraman TÜRK Kadınları... 2018-05-18 23:09:48

https://www.youtube.com/watch?v=RpBrAb-3u9I