banner58

Kılıçdaroğlu: Ben partiler üstü bir aday istiyorum

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün çıkacak haftalık Der Spiegel dergisine yaptığı açıklamada 2019 Cumhurbaşkanlığı seçiminde kendisinin aday olmayacağını söyledi ve “Ben partiler üstü bir aday istiyorum” dedi.

Kılıçdaroğlu: Ben partiler üstü bir aday istiyorum

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün çıkacak haftalık Der Spiegel dergisine yaptığı açıklamada 2019 Cumhurbaşkanlığı seçiminde kendisinin aday olmayacağını söyledi ve “Ben partiler üstü bir aday istiyorum” dedi.

15 Temmuz 2017 Cumartesi 11:27
4867 Okunma
Kılıçdaroğlu: Ben partiler üstü bir aday istiyorum

İşte Kılıçdaroğlu'nun Der Spiegel dergisine verdiği röportajdan başlıklar;

 "Abdullah Gül'ün kendisinin karar vermesi gerekir"

Erdoğan’a karşı Abdullah Gül’ün adaylığının akıllı bir öneri olup olmayacağı sorusuna ise Kılıçdaroğlu, “Ne yapacağına Abdullah Gül’ün kendisinin karar vermesi gerekir. Ama ben şimdiden, seçimlere iki yıl önceden bir isim verme hatasına kesinlikle düşmem” dedi.

 "Erdoğan sadece ülkenin yarısı için konuşuyor"

Avrupa’yı, Türkiye’yi Tayyip Erdoğan’la aynı görmemeye çağıran Kılıçdaroğlu “Adalet yürüyüşü ve anayasa referandumuna ilişkin, Erdoğan’ın sadece ülkenin yarısı için konuştuğunu gösterdi” dedi.

"Türkiye'nin yarısı Erdoğan'a karşı oy verdi"

Kılıçdaroğlu, “Adalet yürüyüşü mitingine bir milyondan fazla insanın katılması sizi şaşırttı mı” sorusuna ise şu yanıtı verdi: “Vatandaşların büyük çoğunluğunun Türkiye’deki gelişmelerden, hükümet baskısı ve sosyal adaletsizlikten rahatsızlığını biliyordum. Daha nisan ayındaki anayasa referandumunda bu kendini gösterdi. Yaklaşık yüzde 50’si Erdoğan’a karşı oy verdi. Ama insanların adalete bu denli susadığını düşünmemiştim.”

"Hükümet yararlanmak için darbe girişimini belirli bir noktaya kadar bıraktı"

Kılıçdaroğlu, “15 Temmuz 2016 gecesi gerçekten ne oldu” sorusunu ise şöyle yanıtladı:

 “Bunu kimse bilmiyor. Darbe gerçekti. Bu hain darbeden Gülen’in sorumlu olduğu konusunda hiçbir şüphem yok. Biz hükümeti bu cemaatin tehlikeleri üzerine devamlı uyardık. Ama Erdoğan bizi dinlemek istemedi. Gülen’le müttefiktiler. Türkiye’yi aralarında paylaştılar. AKP’li politikacılar Gülen’i yıllarca ziyaret ettiler. İkisi arasındaki savaş, 15 Temmuz’da 300 insanın hayatına mal oldu. Türk istihbaratı 15 Temmuz günü öğleden sonra olası bir darbe ihbarı aldı. Ama Erdoğan akşam eniştesinden öğrendiğini iddia ediyor. Biz, hükümetin yararlanmak için darbe girişimini belirli bir noktaya kadar bıraktığına inanıyoruz.”

Öte yandan Kılıçdaroğlu bugün sosyal medya hesabından 15 Temmuz mesajı yayınladı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-07-15 11:56:17

Bu darbeden Amerikanın haberdar olmaması mümkün değil.Hele de darbenin elebaşının CIA nın kontrolündeyken.CIA nın haberinin olduğu ortadayken bunu MİT in bilmemesi sözkonusu olamaz.Dolayısıyla bütün sır MİT in başındaki zatı muhteremdedir ve bu darbe kesinlikle kontrollüdür nokta.

Avatar
qwert 2017-07-15 15:31:25

Ekmeleddin var. Olmazsa pilav üstü döner verelim.

Avatar
arif ol anla r 2017-07-15 19:55:20

Adriana Lima ile yaşadığı aşkla gündeme gelen Metin Hara EMİR GEREĞİ GÜNDEMDE DÜNYA EMPERYAL DARBECİ KATLİAMCI SÖMÜRÜCÜ İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ TÜM BATI DESTEĞİNDE ONU HAKARET TWİTLERİNİ BİLE GÜNDEME GETİRİYORSUNUZ Kİ ADALET MEKANİZMASI İÇERİSİNDE BULUNAN HAİN FETOCU KALINTILARI VASITASIYLA İÇERİ ALDIRIP YENİ BİR GEZİ OLAYLARI KALKIŞMA YAKMA YIKMA BAŞLASIN DİYE UĞRAŞIYOR PAYINIZIN HESABINI YAPIYORSUNUZ DÜNYADA YENİ BİR OLUMSUZ TÜRKİYE FAALİYETİNE ZEMİN HAZIRLIYORSUNUZ ONLARIN YAPIP UYGULADIKLARI HER TÜRLÜ TERÖR UYUŞTURUCU SİLAH KATLİAM LARINI ÖRTEREK CAMBAZA BAK DİYE VATANINIZI YARGILATMAK MAHKUM ETTİRMEK GİBİ İHANETLERE ORTAKLIĞINIZ DEVAM EDİYOR FARKINDAMISINIZ ARTIK TÜRKİYE DE BU OYUNLARIN HERKES FARKINDA

Avatar
aydın 2017-07-16 01:19:14

sen git hdp yle itifak yap,hdp nin pkk nın siyasi kolu oldugunu bildigin halde hdp yi tebrik ediyon utanmadanda şehitleri ziyarete gidiyon

Avatar
::::::::::::::::::::1 2017-07-16 17:37:17

2019 seçimlerinde kemal kılıçtaoğlunun aday olmayacağını açıklamasına;
ve partiler üstü aday olmasını istediği;
ve bunun gerektiğine inandığına dair habere dair;;

kılıçtaroğlunun aday olmamasına dair;;;;;

denilir duyulurcalarmış ki;;;
yine elçiye zeval olmazca(estağfuğrullah el azim)

..
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu


1)CUMHURİYET HALK PARTİSİ;;;
konjonktörel olarak;;;ayrıca başkanlık sistemi ile anılırcalıkta;;
ZATEN AKPARTİNİN muhalefeti parti değildir;;;????????????????????????????????

Avatar
:::::::::::::::::::::2 2017-07-16 17:38:09

öyle ki;;
2)herkesin dedesinin nenesinin partisi((Erbakan hocanın da,,Süleyman Demirel,Adnan menderes,Alparslan Türkeş,,E dek herkesin PARTİSİDİR ::::::::::.tekparti nizamımızdaki CUMHURİYET HALK PARTİSİ (FIRKASI Kİ)))


3)ÇOK PARTİLİ NİZAMda ise;;; PARTİSELLİKLERİNİN İSİMLERİ;;DAVAİYETLERİ;;
şunlardır;;
cumhuriyet halk fırkası
serbest cumhuriyet fırkası
terakkiperver cumhuriyet fırkası
fırkayı muhammediye
fırkayı amele

4)adalet partisi chp konjonktüründen ZİYADESİNDE!!!!!!!!!
chp den ;;;temsil PARTİSİ;;;;SOSYAL DEMOKRAT HALKÇI PARTİ VEYA DEMOKRATİK SOL PARTİDİR


.

Avatar
:::::::::::::::::::::3 2017-07-16 17:38:38

.
HALİHAZIRDAKİ KONJONTURE NİZAMA UYUMLUCA;;
CHPNİN;;partiler üstü yeni bir muhalefet kurulmalı;;ve chp de bunun içinde yer alacak
deyişi;;;;(((AKPARTİNİN KURULULUŞU GİBİ,,,,yani akpartide;;;;saadetten de yer almalar olacak,,anaptan da,,,doğruyoldan da,,mhpden de ,,,chpden de ,işçi partisinden de ve sairiyet gibi)))

CHPNİN;;partiler üstü yeni bir muhalefet kurulmalı;;ve chp de bunun içinde yer alacak
deyişi;;;;(((( yani yeni partide,,,,saadetten de yer almalar olacak,,anaptan da,,,doğruyoldan da,,mhpden de ,,,chpden de işçi partisinden de ,,ve sairiyet deyişi ))


şartların öyle getirmesinden;;
çok hayırlı beklenen;;bir gelişme diyenlerin de varlığında;;

GÖRÜNEN O Kİ;;
yarınlarda,,,
VE 2019 SEÇİMLERİNDE

AKPARTİ
ve kurulu Artık iyiden iyiye fark edilen;;
yeni (konjonkturel,,nizama uyumluluk ))PARTİSİ;;
((VEYA BİRLİKTELİĞİ????)))[[[AYRICA NASILLIĞINI HEP BİRLİKTE İNŞALLAH YAŞAYIP GÖRECEĞİZ de denilirce??????)
OLACAK;;

Kİ;;


DENİLİR DUYULURCALARLA

?????????????????

Avatar
:::::::::::::::::::::4(son) 2017-07-16 17:39:01

???????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????

denilir duyulurcalarmış ki;;;
yine elçiye zeval olmazca(estağfuğrullah el azim)

..
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu