banner87
Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu: Hepimizin Türkiye'yi düşünmesi lazım

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Ankara'da iftar programında konuştu

Kılıçdaroğlu: Hepimizin Türkiye'yi düşünmesi lazım

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Ankara'da iftar programında konuştu

28 Mayıs 2018 Pazartesi 20:00
Kılıçdaroğlu: Hepimizin Türkiye'yi düşünmesi lazım

Kemal Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satırbaşları:

 Bu ülkenin çocukları niteliksiz okullara gitmeyi hakediyor mu? Hepimizin Türkiye'yi düşünmesi lazım. Bunu yaptığımız zaman görevimizi yerine getirmiş olacağız. Ayrıştıran bır siyaset anlayışı var. Türkiye'nin bundan kopması lazım.

Liyakat sisteminin önemli olduğunu ne zaman kavrayacağız? Devlette hükümeti de zaman zaman karıştırıyoruz. Hükümet belli bir süre ile gelir. Görevi Vatandaştan alır. Hükümet devlet olmaya kalkarsa o zaman sıkıntı doğar.

Liyaket ile adalet aynı kökten gelir.  

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 20:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-28 21:30:07

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
laf ve pilav 2018-05-29 09:22:33 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlu laf söylüyor ama inanın eminimki hepsi şifreli laflardır hepsi Türkiye için ihanet laflarıdır. bu adam asla bizden biri değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemo diyoki 2018-05-29 09:21:24 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Eyy dünya duyun görün biz Türkiyede baskı altındayız güvende değiliz bize yardım . Kemo diyoki, eyy turistler Türkiyey gelmeyin burada güvence yoktur hayatı tehlike var. eee Türkiyeyi hep birlikte AB li emperyalist abileri ile birlikte düşünüyor bu KEMO.. uyuma Türkiye halkı uyuma hainler diş biliyor ülkemize.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-28 21:31:58

SAYIN KILIÇDAROĞLU;BUNLARIN HÜKÜMET, DEVLET YÖNETİM ANLAYIŞI,ESKI MAHALLE BAKKALI ÇALIŞTIRMAYLA EŞDEĞERDE
BOŞUNA NEFESINIZI TÜKETMEYIN.HA DUVARA SÖYLEMİŞSİNİZ HA AKEPELİ YÖNETİCİLERE FARK ETMEZ.ONLAR DUYMAK ISTE-DIKLERINI DUYAR.DEVLET VE MILLET YARARINA OLACAK HER ŞEY ONLARA ZÛL'DÜR.YANİ ABESTİR AZAPTIR.16 YILDIR EZ-BERLEDIK ONLARI.

Avatar
bakin arkalarda neler oldu 2018-05-28 23:26:09

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Avatar
tabiiii 2018-05-29 09:04:17

onun için terör örgütleriyle elelesin kavat kepaze inönü tipli PEZEVENK seni.....

Avatar
ali 2018-05-28 21:15:38

https://youtu.be/KybcKN0sRxo

Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-28 21:31:33 @ali

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-29 00:40:48

soytarılar hala farkında degil,erdogan guclu gelirse laikler zulume ugrayacak % 50 den gerisi samar oglanı olacak,