Kılıçdaroğlu'ndan Meclis'i terk eden Erdoğan'a tepki

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Genel Kurul’dan İYİ Parti’yi dinlemeden ayrılmasına ilişkin, “Demokrasi ayıbı” dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan Meclis'i terk eden Erdoğan'a tepki

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Genel Kurul’dan İYİ Parti’yi dinlemeden ayrılmasına ilişkin, “Demokrasi ayıbı” dedi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 18:29
Kılıçdaroğlu'ndan Meclis'i terk eden Erdoğan'a tepki

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, TBMM’de basın mensuplarının, “Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli İYİ Parti’yi dinlemeden Genel Kurul'u terk etti, ne diyorsunuz?” sorusuna, “Demokrasi ayıbı. İçlerine sindiremiyorlar. Başarıyı sindirememek, yenilginin belirtisidir” yanıtını verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 18:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GAZİ-TROL 2018-04-30 22:38:28

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Avatar
yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken 2018-04-23 18:44:20

Cumhurbaskanimiz tum partileri dinlemeliydi cunku tarafsizlik yemini etmisti

Misafir Avatar
Diyarbakır Megri Megri 2018-04-30 02:51:12 @yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken

https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-04-30 02:23:28 @yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-04-24 09:57:39 @yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken

Meral hanımında kılıçdaroğlununda bireysel dedikleri ve söyledikleri her şey boşa çıkıyor. ne deseler tersini yapıyorlar. üst akıl bunların dediklerini yaptırmıyor..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ah Körler ah 2018-04-24 09:56:28 @yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken

Anladıkmı şimdi kim fetöcü, kim fetönin emrinde?
anladıkmı ermeni kimiden yana yahudi kimden yana?
ABD CHP yide idare ediyor hdp yide iyi partiyide. Bu üç parti Türkiyenin birliğini bozmak için kuşatılmış bir yahudi projesidir. Türkiye halkı uyanık olmalı

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Satılmış 2018-04-24 09:53:38 @yasalarimiza gore tarafsiz olmasi gereken

Milletvekilini satan vatanını satmazmı*
oy namustur milletvekili oyla seçilmiyormu? oyunu satan namusunu satmış olmuyormu? yahu eskiden GÜNEŞ OTEL de bir hülle yaptılar ama en azından giden milletvekilleri soysuzluk yaptı. burada kılıçdaroğlu chp kendi elleriyle 15 milletvekilini verdiklerini söylüyorlar. bu nasıl siyaet, bu nasıl ahlaksızlık.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Söz konusu Vatansa.CHP 2018-04-23 18:40:30

Vakit geldi reis güle güle

Misafir Avatar
Akp.ye kim oy verir.? menfaatçılar oy verir 2018-04-24 08:53:47 @Söz konusu Vatansa.CHP

Ege ve benzerleri akp.ye kim oy verir? kim oy veriyorsa menfaatlarından veriyor..imamlar tarikatlar cemaatlar hepsi menfaatçı..hepsi bol maaşlı..fakir fukarada aç perişan..akp.ye gerçek insan oy veremez..vebal ve günahları oy vermeyenlerin boynuna dolanacaktır..Allah akp.ye ve mhp.ye yardım etmez inşaAllah.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemal beye millet selam gönderiyor.. 2018-04-24 08:48:43 @Söz konusu Vatansa.CHP

Allah iyilere ve iyi niyetlilere ve ülkesine yardımcı olanlara (15 vekil) en güzel günler nasip etsin..Kemal k.oğluna da bu jestinden dolayı millet teşekkür ediyor..mutluluklar diliyor chp.lilerin cümlesine..helal olsun sana kemal bey..Meral hanımı zorluklardan kurtardın..Allah gönlüne göre versin..amin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp li 2018-04-24 08:32:20 @Söz konusu Vatansa.CHP

Bir milletvekili vardı Atatürkçü Muharrem ince onuda Kılıçdaroğlu harcadı. C başkanı adayı yaptı kazanamıyacak ve chp dende atılacak. şeytanı plana Muharrem ince nasıl inandı anlayamaıyorum.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Arif_ 2018-04-24 08:31:10 @Söz konusu Vatansa.CHP

CHP lideri Kılıçdaroğlu’na 24 Haziran seçimlerine yönelik uygulayacağı stratejiyi ulaştıran kuryenin FETÖ-ABD ilişkisini kuran Kasım Gülek’in kızı Tayyibe Gülek olduğu iddia ediliyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ŞEReF siz kim? 2018-04-24 08:23:37 @Söz konusu Vatansa.CHP

Kılıçdaroğlu meydanlara alanlara düelloya çağırıyordu istediğin yeri belirle gelmeyen şerefsizdir. kaçan şerefsizdir. işte meydan , işte düello sahası seçim. neden kaçtın KILIÇDAROĞLU?
yine soum KILIÇDAROĞLUN şerefsiz kim?
utanmadan yine kvırır ama cevabı ben söylüyeyim. seçimden yarıştan kaçan şerefsizdir.. yani kılıçdaroğlu kendisininşerefsiz olduğunu söylemiş oldu.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Tahir 2018-04-24 08:20:39 @Söz konusu Vatansa.CHP

Bu gün Türkiye insanın hemde milletvekili olmuş insanların mal gibi satıldığı bir insan alım satım pazarı yeri oldu. ana merkez ana muhalefet partisi. satılık milletvekillerinin olduğu yerde ana muhalefet CHP partisi. . KARA LEKE. bu leke siz yeter. ölüncede silinmez bu lekeniz . tarih sizi hep yazacak ihanetinizi yüzsüzlüğünüzü Türkiye düilmanlığınızı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ege 2018-04-24 08:18:06 @Söz konusu Vatansa.CHP

gidiyorlar ske ske gidecekler********* e cevap**** sarhoş kafalarda karısının oynaşına aynen senin gibi recon keser. anladınızmı sizi gavatlar , sarhoş müsvetteleri, aldatılmışlar satılmışlar.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
gidiyorlar ske ske gidecekler 2018-04-23 23:35:42 @Söz konusu Vatansa.CHP

hahahah reis al ananıda yürü git vatandaşa söylerken iyidi demi reisss bittin olm sen bitttin sktr ol git hırsız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR" 2018-04-23 19:42:27 @Söz konusu Vatansa.CHP

https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 18:46:43 @Söz konusu Vatansa.CHP

akp bay bay

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 18:35:41

Korkunun ecele faydası yok İktidarın oyunu bozuldu makam mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan iktidar duvara tosladı. Şimdi biz ne yaptık telaşındalar. Lokma büyük geldi midelerine oturdu. Çırpınmayın boşuna HALK iktidarı kurulacak Algı operasyonları ile boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor şimdi seçim zamanı. Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Milli iradeden kaçamayacaksınız vatandaş sandıkta hesaplaşacak Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman. İYİ günlere

Misafir Avatar
eski mhp.li aileler 2018-04-24 08:57:46 @Vatandaş uyandı

Bizlerden asla ve asla ne mhp.ye nede akp.ye oy yoktur..İyi partiye oy vereceğiz.
hileleri ve şeytanlıkları akp ve mhp.nin başına Allah döksün ve dökmesini de iyi bilir..Yarabbi..akp ve mhp.nin hilelerini fesatlıklarını iğrenç sözlerini başlarına dola..amin..Akp..Türk ve müslüman düşmanıdır..asla oy vermeyiz..mhp.de ülkesini satıp akp.nin kuyruğu olmuştur..verdiğimiz oylar haram olsun..mhp.ye..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
her filmin bir sonu var 2018-04-23 19:04:52 @Vatandaş uyandı

her hikayenin bir sonu var
akp icinde oyle
artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cancan 2018-04-23 18:55:29

Ulan aylin faişesi fetöyle el ele diz dizeyi gördük pkk ile cözüm sürecini görduk koyun kafa aylinnn meeeeee

Misafir Avatar
o Aylin degilki o bir bayan nikinde erkek 2018-04-23 18:57:48 @Cancan

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şah 2018-04-23 19:52:41

Valla bu iyi parti bizimkileri götürecek gibi.....

Avatar
vatan partili dede sen CHPyi neden sevmiyorsun ?? 2018-04-23 19:02:04

var yaa bu ne kilik kiyafet beni cok guldurdun hahaha

Misafir Avatar
Dede 2018-04-30 22:50:36 @vatan partili dede sen CHPyi neden sevmiyorsun ??

BEN CHP'Yİ ÇOK SEVİYORUM !
PKK'LI SİYONİST KILIÇDAROĞLU'NU SEVMİYORUM ! SEN ANLAMAZSIN...

Beğenmedim! (0)
Avatar
merak ettim birazdan hangi nikle gelecek 2018-04-23 18:59:20

hahaha

Misafir Avatar
DEDE : SEKS FİLMİ SEYREDELİM Mİ NİNEEEEM ! ::))))) 2018-04-30 23:13:37 @merak ettim birazdan hangi nikle gelecek

https://www.youtube.com/watch?v=EYhRqU7PEXo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC Hamid Ayıptırsöylemesioğlu 2018-04-30 23:12:15 @merak ettim birazdan hangi nikle gelecek

https://www.youtube.com/watch?v=2dZlVsRjz8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CAFER BEZGETİR 2018-04-30 23:09:53 @merak ettim birazdan hangi nikle gelecek

https://www.youtube.com/watch?v=CKWi-cgslTc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC DONJUAN 2018-04-30 23:00:18 @merak ettim birazdan hangi nikle gelecek

Kimden bahsediyorsunuz... Çekici Matmazel ?

Beğenmedim! (0)