banner87

Kılıçdaroğlu: Sandıkları sakın terk etmeyin!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, parti Genel Merkezi'nde seçimlerle ilgili açıklamada bulundu. Kılıçdaroğlu, "Türkiye'de güzel şeyler olacak, buna yürekten inanıyorum. Yarın güzel bir Türkiye'ye hep birlikte uyanmış olacağız" dedi.

Kılıçdaroğlu: Sandıkları sakın terk etmeyin!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, parti Genel Merkezi'nde seçimlerle ilgili açıklamada bulundu. Kılıçdaroğlu, "Türkiye'de güzel şeyler olacak, buna yürekten inanıyorum. Yarın güzel bir Türkiye'ye hep birlikte uyanmış olacağız" dedi.

24 Haziran 2018 Pazar 17:23
Kılıçdaroğlu: Sandıkları sakın terk etmeyin!

İşte CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun açıklaması:

Bugün seçim vardı. Sandığa gidip oy kullanan bütün vatandaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum. 

Oy kullanmak, seçme ve seçilme hakkını kullanmak hepimizin en tabi hakkıdır. Şu anda oy sayım işlemi başladı. Sandıklarda görevli olan bütün arkadaşlarıma şunu açıkça ifade ediyorum ki; demokrasiye inanıyorsanız, seçim sürecinde orada durduysanız, tutanaklar tutuluncaya kadar, ıslak imzalı tutanağı alıncaya kadar sandıkları terk etmeyiniz.

Kamu görevlilerine sesleniyorum; siz devlet memurusunuz, siyasi parti memuru değilsiniz. Dolayısıyla tarafsız olmanız gerekiyor. Oy sayımının herkesin gözünün önünde yapılması gerek. Bütün yurttaşlarıma şunu söyleyebilirim; bu süreci sabırla, itinayla sonlandırabilirsek Türkiye'de güzel şeyler olacak, buna yürekten inanıyorum. Yarın güzel bir Türkiye'ye hep birlikte uyanmış olacağız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.06.2018 17:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp.ye eskiden oy vermiş aileler 2018-06-24 17:46:20

yazık sana be akp..eski oylarımız sana haram olsun.
işiniz gücünüzz hile hurda..aldatma,yalan dolan İnsanım diye geçiniyorsunuz.
kul hakkı yiyorsunuz..saraylarda yaşıyorsunuz..mercedeslere biniyorsunuz..seçimde adam öldürüyorsunuz. ve BEN İYİ BİR PARTİYİM diyorsunuz..hadi ordan be..
öldürdükleriniz ve hilelerinizi Allah,ta görüyor..bilior..duyuyor..
o insanların ne suçu vardı..seçimde görev yapıyorlardı..insanlık bumu?
veballar günahlar sizlerinn boynunadır..bu dünyanın ahireti de ve toprağın üstü varsa altıda var..mezarlarınız ateş olsun..
KABİRLER YA CENNET BAHÇELERİNDEN BİR BAHÇE....VEYA CEHENNEM ÇUKURLARINDAN BİR ÇUKURDUR..hadisi şerif.

Avatar
D 2018-07-05 05:52:23

Arkadaşlarım 10 kere deyil yüz kerede olsada unutmasınlar güç kimin elindeyse her şeyi yaparlar ,kendilerini kazandık sananlar .ilahi Adaletin affı yoktur öyle güzel ayarlıyorlarki kimsenin ruhu duymuyor birde muhalefeti uyutuyorlarsa durum dahada vahimdir .bile bilende lades demek bu oluyor işte Adil erkekçe seçim hiç olmadı bundan böylede olmaz olamaz .

Avatar
D 2018-07-05 05:56:29

Hep söyledik .Adil seçim Erkekçe seçim dediysek . şu kaybetme korkusu varya yine yaptılar yine başardılar kazanan hiç kimse deyil .Ülkem kaybetti dünya bizi izlerken bizi niye kaleye aksın ne kadar ekmek o kadar köfte muamelesini görmek galiba bizim kaderimiz oldu .

Avatar
muarrem foss çıktı 2018-07-07 02:24:25

muarrem inceye oy verdim ama bu yukarıda yazanalrın hiç biri olmadı muarremin kendisi seçime hakim olmadı bu ülkeye hiç hakim olamayacak bundan sonra skime kadar chp ve muarrem benim için bitmiştir hiç bir seçimde oy kullanımıyorum amk memlektnde artık

Avatar
Recep Tayyip Herseçimdekoyan 2018-06-24 17:30:36

İbne troller birkaç saat sonra başlayacak seçimlerde hile var. oylar çöpten çıkıyor vs. demeye. Kaç seçimdir babayı alınca aynı şey. Amına koduklarım yenilgiyi de kabul edemiyorlar

Misafir Avatar
@Recep Tayyip Herseçimdekoyan x****### 2018-06-24 20:48:40 @Recep Tayyip Herseçimdekoyan

Küfür ettiklerin abazalar cüklerini kiraya vermediler , haberin olsun ! Anan bacin kiymetliyse küfür etme. Küfür eden sahis bana küfredin der.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SALTANATA DEVAM I RABBİM GÖSTERMESİN..AMİN. 2018-06-24 17:48:25 @Recep Tayyip Herseçimdekoyan

dediklerinden sende varsa bilmeyiz..ancak bizde yoktur..
akp.langırt trolu..
hileciler..Allaha nasıl can vereceksiniz..2 kişi öldü..vebali boynunuza..
Allah size mutluluk ve huzur nasib etmesin inşaAllah.
bu seçim kanlı seçim oldu..GEÇERSİZ.DİR.

Beğenmedim! (0)