banner87

Kılıçdaroğlu: T A M A M mı? Artık S I K I L D I K

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Mersin'de konuştu.

Kılıçdaroğlu: T A M A M mı? Artık S I K I L D I K

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Mersin'de konuştu.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 12:08
Kılıçdaroğlu:  T A M A M mı? Artık S I K I L D I K

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Mersin'de konuştu.

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

Her şehre huzur getireceğiz. Birlikte mücadele edeceğiz.

Günün deyimiyle sorayım T A M A M mı? Artık S I K I L D I K

Suriyeli kardeşlerimizi bu ülkeye getiren sorun yaratan gelecek açısından ciddi kaygılar açan bu ülkeyi yönetenler… 25 Haziranda güzel bir güne uyanacağız. Bütün komşularımıza çağrı yapacağız. Gazi Mustafa Kemal dedi ki ‘Yurtta Barış Dünyada Barış’ Biz de artık barıştan yana tavır koyacağız. Suriyeli kardeşlerimizin evlerini yapacağız.

Bugün ABD Kudüs'te kendi büyükelçiliğini açıyor. Bizim çocuklarımız 60'lı-70'li yıllarda Filistin'in bağımsızlığı için oraya gittiler.

Filistin halkının her zaman yanında olduk. Çünkü biz Kuvayı Milliye, Mustafa Kemal’in geleneğinden geliyoruz.

Mavi Marmara olayından sonra; AKP İsrail'den Gazze Ablukası kalkmasını, özür dilenmesini ve tazminat ödenmesini istesin denildi ancak bir gece AKP Meclis'e yasa getirerek ilişkileri düzeltti. İsrail özür dilemedi, abluka kalkmadı, tazminat ödenmedi!

16 YILDIR DÜŞÜREMEDİN DE ŞİMDİ Mİ DÜŞÜRECEKSİN?

Parayı nereden bulacaksın diyor? Taşerona kadro dedik, olmaz diyordun, oldu. Emekliye bir maaş ikramiye dedik, bin lira verdin. Yetmez ama olsun. Seçim beyannamemizi açıklayacağız. Faize karşıyız diyor, düşüreceğim diyor. 16 yıldır düşürmedin de, 24 Haziran da mı düşüreceksin?

“Halkı yüceltmek bizim görevimizdir, bunun için mücadele edeceğiz. Kadınların iradesi, sezgisi güçlüdür. Cumhuriyet bir kadın devrimidir, kimse unutmasın.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 14:52
Anahtar Kelimeler:
CHPMersinKılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
S I K I L D I K kelimesi 2018-05-14 12:37:47

hafif kalir B I K T I K, B I K T I K

Misafir Avatar
evet 2018-05-14 20:43:54 @S I K I L D I K kelimesi

CHP ABD YE AVRUPAYA HİZMET EDİYOR, İYİ PARTİDE DESTEKÇİSİ, HDPTERÖR KOLU. MİLLİ VE YERLİ AKP MHP. DEVAM KARDEŞLER.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet 2018-05-14 20:43:03 @S I K I L D I K kelimesi

Bu gün her vatandaş SGK lıdır hastane ilaç bdava.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Türkiyede bu gün mağdur inan yok. 2018-05-14 20:42:35 @S I K I L D I K kelimesi

Türkyede mağdur insan yok. 16 yıl öncesine göre bu gün Türkiyede ekonomik mağdur yok. En mağduru özürlüsü, sakatı, iş göremezi, hastası, yatalağı devletten bakım ve refakattçi parası alıyor. . kardeşler Allah göstermesin yarın sen ben o özürlü duruma düşersek devletimiz bakar. hastane bedava ilaç bedava. bu yaygaracı kesimin fitnesine bakmayın. faizden havadan para kazananlar bu hükümete düşman çünkü kaymakları kesildi. DEVAMMM AKP

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-14 17:53:23 @S I K I L D I K kelimesi

Kılıçdaroğlu sana chp liler bile kızgın. Türkiye Cumhuriyeti sana kıgın. git düş bu milletin yakasından. seni pkk evicisi seni fetö sevisisi, seni ABD ajanı. GİTTT YAAA. sandıkta seni boğacağız. eşkiyaya geçit yok.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
tavsiye 2018-05-14 17:51:19 @S I K I L D I K kelimesi

Kemao sen sus. sus. bu millet sana kızın. teör ve düşman dostu seni.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
COK DOGRU 2018-05-14 13:26:22 @S I K I L D I K kelimesi

BIKTIK

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-14 13:25:51

AKP den cok SIKILDIK

Avatar
Atakan Baskurt 2018-05-14 13:49:51

Atamizin Sevdalilari, suud,yahudi USAklarina karsi Milli Mücadele Alaninda.
Saygilar,Sevgiler Güzel Ülkemin Ay-Yildizli Yürekleri.
Tesekkürler Sayin Kilicdaroglu.

Avatar
YETTI GARI 2018-05-14 14:52:39

TAMAM,SIKILDIK,BIKTIK,DAMADINI,KIZINI,OGLUNU DA AL GIT GARI

Misafir Avatar
yetti garı 2018-05-14 17:54:23 @YETTI GARI

CHP kılıçdaoğlu bu ülkeye verdiğin zarar yeter. git artık yeter , git tammamı?
Trkiye yoluna devam edecek DEVEMMMMM.

Beğenmedim! (3)
Avatar
murat 2018-05-14 12:40:12

reise devam size tamam

Avatar