banner87

'Kız çocukları cehennem kadar risktir' demişti! Şimdi de...

Yeni fetva: Baharat, çay, kahve, ketçap, et şehvet uyandırır.

'Kız çocukları cehennem kadar risktir' demişti! Şimdi de...

Yeni fetva: Baharat, çay, kahve, ketçap, et şehvet uyandırır.

03 Mart 2018 Cumartesi 17:48
'Kız çocukları cehennem kadar risktir' demişti! Şimdi de...

Nurettin Yıldız, baharat, ketçap, kahve, çay ve etin şehveti arttırdığını ifade ederek, özellikle gençlerin bu gıdaları tüketmemesi gerektiğini ifade etti.

“Altı yaşındaki kızlar evlenebilir”, “Kız çocukları 7-8 yaşından itibaren tesettür şekli almalı”, “3 yaşında kız çocukları amcalarının yanına külotla çıkmamalı”, “Kız çocukları cehennem kadar risktir", “Çalışan kadın fuhuşa hazırlık yapan sürece destek oluyor" gibi fetvalarıyla tepki toplayan Nurettin Yıldız, asansörde yabancı bir erkek ile kadının bir arada olması halvet şartını oluşturduğu ve yatak, yorgan ve battaniyenin şehvet uyandırabileceği şeklindeki sözleriyle tekrar gündeme geldi.

Nurettin Yıldız bu kez de baharat, ketçap, kahve, çay ve etin şehveti arttırdığını ifade ederek, özellikle gençlerin bu gıdaları tüketmemesi gerektiğini ifade etti. Nurettin Yıldız yenmemesi gereken gıdalarla ilgili şöyle konuştu:

“Mesele gıdayı şehveti azdırmayacak tarzda kullanmak. Baharatlı yiyecekler, aşırı et tüketimi, cinsel şehvete uyaracak gazlı –kahve gibi, çay gibi, kakaolu içecekler- bunlar şehvet uyandırıcı şeylerdir. Bunlara dikkat edeceğiz. Yani genç biri baharatlı yemesin. Ketçaplı şeyler yemesin. Kahveye, gazlı içeceklere dikkat etmelidir. Et tüketimi tıpkı diyet hastalarının kullandığı gibi olmalıdır.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.03.2018 19:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP = ALLAHLA KEKLEYENLER PARTİSİ 2018-03-04 22:55:39

ULAN ŞU KOSKOCA TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE BU UYUZU DİKECEK BİR TANE TÜRK EVLÂDI YOKMU AQ... NE BU BE AKP GÜNDEM YARATACAK DİYE ?

Avatar
Derince 2018-03-03 18:53:44

Ne kadar baharat var tıkacaksının bu Ada'mın ağzına sonra'da bağlayacaksınız kudurmasın saldırır diye .Allahım bunları bize sayıylamı verdiniz.

Avatar
ziya 2018-03-03 18:04:28

Bunlar şehvetten başka bir şey düşünemiyorlar zannederim

Misafir Avatar
bu tarz fetvalar gundem yaratmak 2018-03-04 01:19:58 @ziya

icin olabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nurettin yildiz 2018-03-04 01:18:44 @ziya

Altı yaşındaki kızlar evlenebilir demisti bu adam pedofil olabilir bu tarz zihniyet sapik ve satanist otesi bu adam herseyden tahrik oluyor acilen hadim edilmesi gerekiyor akp geregini yap pedofillerin sapik fetvalarina izin verme ayrica bu adam topluma zararli acil onlem alinmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-03 19:30:59 @ziya

Bu herif o kadar seviyesizki, küfüre dahi yazik. tipik bir islam imami!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-03-03 19:09:30

Seni cehennem bile kabul etmeyecek .

Avatar
texas 2018-03-03 19:11:52

bu islamci dinbaz hirsizlarin akli fikri uckurlarinda turkiye nereye dogru yol aliyor bunlara dur diyecek kimse yokmu misir halki kadarda olamiyoruz orda nasil sapik mursiyi alasagi ettiler

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-04 00:00:26 @texas

yazdiginiz bütün yorumlar google tarafindan aninda kayit altina aliniyor haberiniz olsun.Test edebilirsiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nurettin yildiz 2018-03-03 23:59:21 @texas

Altı yaşındaki kızlar evlenebilir demisti bu adam pedofil olabilir
bu tarz zihniyet sapik ve satanist otesi
bu adam herseyden tahrik oluyor acilen hadim edilmesi gerekiyor
akp geregini yap pedofillerin sapik fetvalarina izin verme ayrica bu adam topluma zararli acil onlem alinmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-03-03 22:36:41 @texas

biberi götüne sürersen olacagi bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dogru 2018-03-03 19:17:30 @texas

tek parti lideri olarak Demirtas diyanet kapatilsin demisti

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
texas a cevap 2018-03-03 19:15:04 @texas

bu sapiklara dur diyecek tek parti HDP dir ama halk aptal olduktan sonra ne yapabilirizki chp yi gecin sahte sosyaldemokratlarla bu is cözülmez

Beğenmedim! (7)
Avatar
LAZ 2018-03-03 17:55:50

MILLETTE,PARA BITTI ET YEMEYIN DIYOR ASLINDA ......CINSELLIKTE YENI BOYUT ....YAKINDA MILLETIN YOYEMIYECEGI SEYLERI AZDIRIR DIYE FETCA VERIP BALANS CEKECEKLER ...

Avatar
Mehmet 2018-03-03 19:02:30

Bu adam müslümanlıktan ne anlar. Bizlere bu belaları ülkemize Kim getirdi.

Avatar
Nevzat 2018-03-03 19:51:13

Ulan sığır,sizin başka işiniz yokmu?Atatürküm,sizin gibi sığırlardan,dinsizlerden ülkemizi korumak için laikliği getirmiş çürümüş kafalı zihniyet.sana ve sizin gibi ahlaksızlara kim dur diyecek.