'Krizin faturası da CHP’ye kesilecek…’

Cumhuriyet yazarı Özgür Mumcu, “Amerikan yaptırımları hayata geçirilsin ya da geçirilmesin, yaşanan ekonomik kriz dış güçlere ve CHP’ye bağlanmaya çalışılacaktır” yorumunu yaptı. Mumcu, CHP’nin kazananı olmayacak bir iç kavgaya girişmesinin, iktidarın işini kolaylaştırdığını kaydetti.

'Krizin faturası da CHP’ye kesilecek…’

Cumhuriyet yazarı Özgür Mumcu, “Amerikan yaptırımları hayata geçirilsin ya da geçirilmesin, yaşanan ekonomik kriz dış güçlere ve CHP’ye bağlanmaya çalışılacaktır” yorumunu yaptı. Mumcu, CHP’nin kazananı olmayacak bir iç kavgaya girişmesinin, iktidarın işini kolaylaştırdığını kaydetti.

08 Ağustos 2018 Çarşamba 14:06
'Krizin faturası da CHP’ye kesilecek…’

Cumhuriyet yazarı Özgür Mumcu, rahip krizi yaşayan Türkiye ve ABD’nin yakın bir zamanda mutabakata varmaması ve krizin dallanıp budaklanması halinde şimdilik sembolik önem taşıyan Amerikan yaptırımlarının ciddi boyutlara erişebileceğini belirterek, “Amerikan yaptırımları hayata geçirilsin ya da geçirilmesin, yaşanan ekonomik kriz dış güçlere ve CHP’ye bağlanmaya çalışılacaktır” dedi.

Mumcu, ‘Krizin faturası’ başlıklı yazısında, “Sınıf değil kimlik tabanlı bir yaklaşımla, krizin faturası şehirli laik kesimlere ve onların temsilcisi olarak algılanan CHP’ye yöneltilirse kimsenin şaşırmaması gerek. İktidar medyası bunu mahir bir şekilde yapabilecek imkâna ve pervasızlığa sahip” ifadelerini kullandı.

‘CHP’NİN KAZANANI OLMAYAN…’

Böyle bir dönemde CHP’nin kazananı olmayacak bir iç kavgaya girişmesinin de iktidarın işini kolaylaştırdığını bildiren Mumcu, şunları kaydetti:

“Bugün CHP’yi eleştirmek ve aşağılamak için ortaya atılan “kayyım” laflarının dahi ilerde somutlaşmasından bahsetmekse bir paranoyanın değil ülkenin içine girdiği yolun doğal bir sonucudur.

Ekonominin yapısal sebeplerle krize girdiğini ve bunun AKP’nin ekonomi politikalarının sonucu olduğunu dillendirmek, krizin vurduğu kesimlerle derhal temasa geçmek yerine günlerdir delege imzası saymanın ülkenin geleceğine bir katkı getirmeyeceği de ortada.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.08.2018 15:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Böyle 2018-08-08 14:28:39

kara cahillerden olusan bir CHP olduktan sonra her felaketi onlara yüklemek kacinilmazdir

Misafir Avatar
aynen sebep CHP------ 2018-08-08 15:58:40 @Böyle

Su 300 milyar dolar zarari kalem kalem aciklamazsan ibnesin! Aciklarsan ben olacam. soyguncularin papaganlari bilip bilmeden sallamayin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen sebep CHP 2018-08-08 15:42:41 @Böyle

Bu CHP nin BAŞ ı Kılıçdroğlu demedimi eyyy turistler Türkiyeye gelmeyin Türkiye güvenli değil diye?
bu kılıçdaroğlu Gezi olaylarınıorganize ederek Türkiyeye 300 milyar dolar zarar vermedimi? bu kılıçdaroğlu terörlemücadeleye karşı çıkıp halkımıza askerimize polisimize zarar vermedimi? Yabancıyatırımcıya Trkiye güvenlideğil deyip kaçırtmak istemedimi?
bu chp nin yatacak yeri yok. yani CHP kadrosunun yatacak yeri yok. bu aziz millet chp ye her zaman hakettiği tokatı vuracaktır bundan sonra.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
@Böyle x-- salon partisi chp 2018-08-08 15:34:59 @Böyle

Cok haklilar, akp ekonomiyi duvara dogru sürerken muhalefet seyretti !!!!! lan bir günde bu yaptiklariniz yanlis ,, düzeltin aksi takdirde halk ile beraber sokaklardayiz diyemediler, salonlardan laf olsun diye dillendirdiler....Muhalefetin varligini sali günleri grup toplatilarinda dinliyerek gördük!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğukan cebi 2018-08-08 15:06:27

15 temmuz katliamını yapan ve suçu fetoya bağlayan ve CHP"yi bu yalana inandıran Türk islam düşman acem devşirmedi recep tayyip erdoğan CHP"yi Turk Milletinin gözünde bitirmekle ve Türk Devletini üç savaş ya da herhangi bir ülkeyle savaşa sokarak iranin istediği doğrultuda parçalamaktır.

Misafir Avatar
@Doğukan cebi x------ 2018-08-08 15:43:26 @Doğukan cebi

lan giiittt!

Beğenmedim! (0)
Avatar
euroyu bozduran turist 2018-08-08 15:09:27

burada 6 misli ucuza alıyor herşeyi,tatilini bedavaya getiriyor.bizde tl yi bozdurunca ucuza tatil ve hizmet alıcagımız ülke varmı bilen.

Misafir Avatar
@euroyu bozduran turist x-------- 2018-08-08 15:53:50 @euroyu bozduran turist

Hakaret etmeden yazamiyormusun ahlaksiz! Beni hakaret etmeye zorlama .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@euroyu bozduran turist x 2018-08-08 15:44:53 @euroyu bozduran turist

t: @euroyu bozduran turist x---ulan gavat bir biraya 15 LİRA verip zakkumlanırsınız. sonra bir litre benzine 6 lira ödeyince BASURUNUZ kabarıyor. acı yemiş gibi. küstahlar sizi. ayyaş manyaklar düşün bu milletin yakasından.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
@euroyu bozduran turist x------------ 2018-08-08 15:42:09 @euroyu bozduran turist

Bir birayi avrupada 2-3 avroya icerken türkiyede 6 avro ödeyen var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mesut 2018-08-16 16:41:51