Meclis lokantasındaki hesap sosyal medyada olay yarattı

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin (TBMM) sadece milletvekillerine hizmet veren TBMM Üyeler Lokantası'ndaki fiyatlar sosyal medyanın gündemine yerleşti.

Meclis lokantasındaki hesap sosyal medyada olay yarattı

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin (TBMM) sadece milletvekillerine hizmet veren TBMM Üyeler Lokantası'ndaki fiyatlar sosyal medyanın gündemine yerleşti.

11 Aralık 2018 Salı 11:15
Meclis lokantasındaki hesap sosyal medyada olay yarattı

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Üyeler Lokantası'ndaki fiyatlar, bir kez daha gündeme geldi.

Sosyal medyada paylaşılan 23 Ekim tarihi taşıyan bir adisyonda, kavurmalı pilavın 6 TL'ye, çorbanın 1 TL'ye satıldığı görülüyor.

Toplam 28 TL tutan adisyonda iki kişinin yemek yediği anlaşılıyor.

Tatlıların 1 ve 5 TL'ye satıldığı Üyeler Lokantası'ndaki fiyatlar sosyal medyada en çok konuşulanlar arasında.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-12-11 11:31:41

Yav bizim fukara vekillerimize pahalı bile bu fiyatlar.Ben onlara iki yumurta bir sucuk veriyimde bedava yesin zavallılar.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos a rica ! 2018-12-11 11:50:08 @Antalyalı Attalos

Ama, esek cinsinden olsun yoksa yemezler!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğru Söyler 2018-12-11 12:15:22

Boğaz’larına dursun, zehir zıkkım olsun

Avatar
M. GÜVEN 2018-12-11 12:31:42

Büyük Allah eğer büyükse; o yemekleri yemeye kısmet etmesin onları inşAllah!
Ölmeleri şart değil. Allah bir yolunu bulur... Amin!

Avatar
Vatandaş konuşuyor 2018-12-11 12:29:02

YAZIK, hizmeti çok, GELİRLERİ düşük VEKİLLERİMİZE DEVLET YARDIMI

Avatar
salkimsacak 2018-12-11 13:01:37

Alayinizin coluk cocugunun ve irkinizin gözunden irin irin gelsin hakkimi helal etmiyorum ,AKP ve vekilleri irin irin kussun lanetler uzerinizden eksik olmasin derdinize inanmadiginiz Allahiniz bile care bulamayacak INANMADIGINI ALLAH dedim cunku inansaniz bukadar yetim ve mazlumun ahini almaz hakkina tecavuz etmezdiniz inandiginiza inanmiyorum taptiginiza tapmiyorum

Avatar
Bar-las 2018-12-11 13:23:17

Zehir zıkkım olsun! "Bademli pilav öylemi"

Avatar
Tevfik Fikret ( Han-i Yağma ) 2018-12-11 13:31:57

Bu sofracık, efendiler - ki iltikaama muntazır
Huzurunuzda titriyor - bu milletin hayatıdır; 
Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır! 
Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir
Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir? 
Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir! 
Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say
Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray,
Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay; 
Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar
Gurur-ı ihtişamı var, sürur-ı intikaamı var.
Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar.
Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını
Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini
Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini. 
Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak! 
Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak! 
Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak,
Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak...

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin

Avatar
kuru sogana muhtac olduk 2018-12-11 14:10:11

tuh ya zavalillar aldiklari maas yetmiyor ne yapsinlar belkide evlerinede goturuyorlardir col cocuk sulale beraber yiyorlardir size biraz zam yapmak lazim hayat pahali zor geciniyorsunuz tuyu bitmemis yetimin hakini yiyen babam dahi olsun Allah belasini versi rabim evlat acisi versin belki kafalari tank eder