Merkel'den flaş Afrin açıklaması!

Türkiye ile iyi ilişkilere sahip olmak istediklerini söyleyen Almanya Başbakanı Angela Merkel, Suriye’nin Afrin kentinde gerçekleştirilen askeri operasyon ve Yunanistan sınırında gözaltına alınan iki Yunan askeriyle ilgili ise endişelerini dile getirdiklerini kaydetti.

Merkel'den flaş Afrin açıklaması!

Türkiye ile iyi ilişkilere sahip olmak istediklerini söyleyen Almanya Başbakanı Angela Merkel, Suriye’nin Afrin kentinde gerçekleştirilen askeri operasyon ve Yunanistan sınırında gözaltına alınan iki Yunan askeriyle ilgili ise endişelerini dile getirdiklerini kaydetti.

23 Mart 2018 Cuma 19:56
Merkel'den flaş Afrin açıklaması!

Belçika’nın başkenti Brüksel’de gerçekleştirilen AB Zirvesi çerçevesinde Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macronile birlikte düzenlediği ortak basın toplantısında konuşan Merkel, zirvede Türkiye ile mevcut olan sığınmacılarla ilgili anlaşmayı da görüştüklerini belirtti. Almanya Başbakanı, "Afrin ile ilgili endişemizi dile getirdik. Akdeniz'de Kıbrıs'ın etrafındaki durum ve şu an Türkiye'de gözaltında tutulan 2 Yunan askeri ile ilgili olarak da" dedi. 

"Yine de Türkiye-AB sığınmacı anlaşmasına bağlıyız"

AB kuruluşlarının temsilcileri ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Avrupa Birliği’nin dönem başkanı olan Bulgaristan’ın Varna kenti yapacağı görüşmeden de memnuniyet duyduklarını ifade eden Merkel, "Türkiye ile iyi ilişkilere sahip olmak istiyoruz, ancak büyük endişelerimiz var. Yine de Türkiye-AB sığınmacı anlaşmasına bağlıyız. Bu konuda ikinci 3 milyar avroluk dilimin hazır tutulması gerektiğini biliyoruz. Bu konuda da konuştuk ve buna bağlı olduğumuzu ifade ettik" diye konuştu.

Merkel ayrıca AB Zirvesi'nde Türkiye ile AB arasında mevcut olan sığınmacılarla ilgili anlaşmaya bağlı kalacaklarını vurguladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 20:46
Anahtar Kelimeler:
AfrinTürkiyeMerkelAlmanya
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Amat 2018-03-23 20:04:54

Sen recep'e fidye vermeye devam edersen,recep'te seni isit ile tehdit etmeye devam edecektir.

Avatar
HAKAN 2018-03-23 20:31:21

MERKEL HANIMEFENDİ.!IKI HAFTA ÖNCESINE KADAR,SESINIZ SOLUĞUNUZ ÇIKMIYORDU.HEM TAVSIYEM HERKES KENDI EV ÖDEVİNİ YAPSIN.ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYUP KENDI KRITIĞINI YAPSIN.AYRICA SÖMÜRGE DEVLETİ DEĞILIZ.BAZI SÜTÜ BOZUKLAR TÜRKIYEYİ SATMAYA KALKIŞSA BILE.TOHUMLARI SAĞLAM ATILMIŞ ÇINAR DOLUDUR TÜRKIYE.HERKES BIRBIRINE
SAYGI ÇERÇEVESINDE DAVRANMALI.ÖNCELIĞINIZ AB IÇINDEKI ÜYELERINIZI KONTROL ALTINA ALIN.TERORISLERE GIDEN SILAHLAR SADECE ABD YAPIMI DEĞIL. AB YAPIMI SILAH VE CEPHANEDE VAR.HEMDE O KADAR FAZLAKI,HIBE EDILEN SILAHLAR ELDEN ELE SATILARAK SAHIPLERI DEĞIŞIYOR.EN ÇARPICI ÖRNEK ISVEÇ.!!!ISVEÇ YAPIMI TANKSAVARLAR AFRINDE ELE GEÇTÎ.YA INANILIR GIBI DEĞIL.INSAN HAKLARININ DEMOKRASININ INSAN HAK VE HÜRRİYETLERININ EN GÜZEL UYGULANDIĞI DEVLET.

Misafir Avatar
karamanli 2018-03-23 22:12:54 @HAKAN

halen or korkunuz var yuz yilardir yaptiginiz zulumun hesabini soracaklar diye merkel hitlerden kama dostunuzdur supelenmeye baslamissiniz 0 senedir amerika sizi gelin ediyor onun ucaklariyla almanyanin tanklariyla rusyanin kordinesiyle kurdleri olduruyorsunuz bu boyle devam etmiyeceyinizi bilmeniz lazim titreyin kendinize elin terorist sizsiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
posta 2018-03-24 00:15:15

merkel dünyanin 3 büyük ekonomik gücü gercek demokrasi sosyal devlet olan almanyanin basbakani .van minit cekilecek bir kiside degil .cehalet diz boyu siyasi sovlarla ülke yönetilemez dünyada da almanya ilede düsman olunmaz 6 milyon türk yasiyor ikinci vatan almanyada .akp bunu ciddiye almak zorundadir .

Avatar
HAKAN 2018-03-23 20:31:38

MERKEL HANIMEFENDİ.!IKI HAFTA ÖNCESINE KADAR,SESINIZ SOLUĞUNUZ ÇIKMIYORDU.HEM TAVSIYEM HERKES KENDI EV ÖDEVİNİ YAPSIN.ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYUP KENDI KRITIĞINI YAPSIN.AYRICA SÖMÜRGE DEVLETİ DEĞILIZ.BAZI SÜTÜ BOZUKLAR TÜRKIYEYİ SATMAYA KALKIŞSA BILE.TOHUMLARI SAĞLAM ATILMIŞ ÇINAR DOLUDUR TÜRKIYE.HERKES BIRBIRINE
SAYGI ÇERÇEVESINDE DAVRANMALI.ÖNCELIĞINIZ AB IÇINDEKI ÜYELERINIZI KONTROL ALTINA ALIN.TERORISLERE GIDEN SILAHLAR SADECE ABD YAPIMI DEĞIL. AB YAPIMI SILAH VE CEPHANEDE VAR.HEMDE O KADAR FAZLAKI,HIBE EDILEN SILAHLAR ELDEN ELE SATILARAK SAHIPLERI DEĞIŞIYOR.EN ÇARPICI ÖRNEK ISVEÇ.!!!ISVEÇ YAPIMI TANKSAVARLAR AFRINDE ELE GEÇTÎ.YA INANILIR GIBI DEĞIL.INSAN HAKLARININ DEMOKRASININ INSAN HAK VE HÜRRİYETLERININ EN GÜZEL UYGULANDIĞI DEVLET.

Misafir Avatar
kasarlanmis cadi 2018-03-23 22:08:24 @HAKAN

uso denilen daisi yanina alan tc senin tanlarinla toplarinla isal yapti ve alen endise duyuyorsun yakinda isid seni yatagina koyacak sen kurdlere ihasnet etin o kurdlerki binlerce sehit verdi dunyanin en alcak teror orgutunu yok etmek uzereyken sakali kestirilen istcilerle afrinde kurd katliyami yaptirduiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-03-23 22:06:21

Wer ist das? Das İst eine Nazi....sn cumhurbaskani Van minut çekmişti bunada bir eine minute ceksinde görsün gününü, yabancı dillerle arası eyidir,sadece İmam hatipte az daha sınıfta kalacaktı,kanaat notuyla zorla 5 almıştır,ehlen ve sehlen hacim.. gerçi şimdi balsoy putinle arası iyi viso harasov ama inşAllah Putin buna dosidenya demez...panimayis ?

Misafir Avatar
hahaha 2018-03-24 03:10:31 @Okur

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deko Brusk 2018-03-24 11:47:43

SAYIN MERKEL ERDOGANCI TÜRKLERI YURTDISI ETSIN CÜNKÜ ERDOGANCI TÜRKLER CAHIL OLDUKLARI ICIN HEPSI ALMAN DEVLET KASSASINDAN GECIMINI SAGLIYOR VE ALMAN TOPLUMUNA UYMUYOR TÜRKLERIN IMMAJINI ZEDELIYOR VE DEMOKRASIYI HAZM EDEMIYOOR