'Mesele; sağcı solcu meselesi değildir'

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 24 Haziran seçimleri için 'Demokrasi ittifakı'nın neden yapıldığına dair açıklamada bulundu.

'Mesele; sağcı solcu meselesi değildir'

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 24 Haziran seçimleri için 'Demokrasi ittifakı'nın neden yapıldığına dair açıklamada bulundu.

03 Mayıs 2018 Perşembe 14:53
'Mesele; sağcı solcu meselesi değildir'

Karamollaoğlu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımlarda  “Mesele; sağcı solcu meselesi değildir” dedi ve şu açıklamaları yaptı:

“Demiri demirle dövdüler; biri sıcak, biri soğuktu. İnsanı insanla kırdılar; biri aç, biri toktu.

Herkes bilsin ki bu ülkedeki mesele;

-Sağcı solcu meselesi değildir.

-Muhafazakâr ya da liberal meselesi değildir.
Bu ülkedeki mücadele;

-Hak yiyenlerle, hakkı yenenler arasındadır.

İnşallah 24 Haziran; bayramların bayram gibi kutlandığı, milletimize insanca yaşam koşullarının sağlandığı yeni bir dönemin başlangıcı olacaktır.”

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, FOX TV'den İsmail Küçükkaya’ya konuk oldu.

İttifakı anlatan Karamollaoğlu HDP’nin neden ittifakta yer almadığı sorusuna şöyle yanıt verdi: "Asla bir ayrımcılık söz konusu değil. Fakat bazen yöneticilerin düşündükleri yetmiyor tabanın da fikrini almak gerekiyor. Kamuoyu yoklaması yaptık biz. Ama bu Kürt kardeşlerimizin isteklerini de yok saymak değil."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 16:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2018-05-03 15:24:21

Hey senin beyaz sakalini seveyim Temel abim, Cok guzel soylemissin, agzina saglik.

Misafir Avatar
bilgin 2018-05-04 09:33:24 @CHP'li

chp bir anda nasıl terör sevici parti oldu? anlayan varsa söylesin. benim aklıma gelen Kaset olayından sonra Baykaldan sonra chp nin çehresi değişti. Attürk çizgisinden çıkıp terör çizgisine girdi. yanlışmı?
pkk pyd ypg aynı safta cah hdp de aynı safta.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
tem_el 2018-05-04 08:51:31 @CHP'li

temel ingilizlemi avliydi? ajanlar ekibi chp nin peşinden marş marş ihanete devam.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-04 08:49:14 @CHP'li

chp liler olarak bu adama sempati duyuyoruz. dostca yaklaşıyor. dikkatli izliyorumda Temel bey chp liden daha çok chp li. oyumuz Temel beye.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-04 08:48:01 @CHP'li

Bne bu adamı samimi gördüm. milli görüşten çok sol a daha yatkın. benim oyum Temel karamollaoğluna.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Temel abi ye 2018-05-04 08:27:01 @CHP'li

Temel abi biliyormusun? TİLKİ tavuk sesi çıkartmak için çok uğraşmış! nedenmi*
tavuk sesi çıkartarak tavukları kendine çekip rahat rahat yemesi için. ŞİMDİ TEMEL ABİ BU CHP , İYİ PAtİ, SOLCULAR KOMİNİSTLER HEPSİ TİLKİ MİSALİ SANA YAĞ ÇEKİYOR, SENİN DİLİNDEN KONUŞUYORLAR. avuçlarına düştünmü seni parça parça edip yiyecekler. HABERİN OLSUN.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
levent 2018-05-03 18:00:56 @CHP'li

sağ sol yok, pkk, pyd , ypg, chp, iyi perti, sp var karşılarında ve hedeflrinde ise Türkiye var.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Tilki , yılan ve ile Temel 2018-05-03 17:58:00 @CHP'li

Seni bir tuzağa düşürecekler. tilki ve yılan ile baş edemezsin sen Temel bey.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
aynen sağsol yok 2018-05-03 17:03:40 @CHP'li

yoksa bu deyyuslar bizi afrika cumhuriyetine çevirecek.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DIKKAT DIKKAT 2018-05-03 16:20:20 @CHP'li

Iste CHP zihniyeti diyen provakatorlere dikkat. CHP, Iyi parti, SP,DP dayanismasi catlasaniz da patlasaniz da deveam edecek.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Iste CHP ve CHPlierin Zihniyeti bu olsa gerek 2018-05-03 16:03:19 @CHP'li

Daha dün Sivas Katlimanina adi karisan bu adamdan bile medet umar oldunuz iste bizim bu CHP den beklentimiz kalmadigi icin 20 sene üzerinde üyeligimizi bitirdik ve hic bir partiyi veya adayi da desteklemeyecegiz artik

Beğenmedim! (12)
Avatar
İŞTE BU 2018-05-03 16:16:38

GERÇEK BİR DEMOKRAT BÖYLE OLUNUR. BİZİ ÖNCE SAĞCI - SOLCU, SONRA DİNCİ -KİNCİ DİYE AYIRANLAR UTANSIN.

Avatar
Bu adam Bir Harika 2018-05-03 19:08:31

Bu adam tam bir Bilge adammış.Sıradışı,gerçekten hakikatleri söyleyen bir adam.Böyle adamların siyasette,Mecliste olması çok önemli.Sıradışı bir Milli görüşçü.

Avatar
95 yıldır aldatılma uyutulma geri bırakılma mesele 2018-05-03 17:09:46

Türk vatandaşı tanımı; İsviçre medeni kanununa göre evlenen, İtalyan ceza yasasına göre cezalandırılan, Alman ceza muhakemeleri yasasına göre yargılanan, Fransız idare hukukuna göre idare edilen, İslam hukukuna göre gömülen kişidir.
İslamcı ve aynı zamanda laik olamazsınız, ya İslamcı olacaksınız ya da laik, ikisi bir arada olmaz. Mustafa Kemal ve düşün arkadaşları batılı ve laik sistemi benimsediler.

Avatar
erol 2018-05-04 03:17:27

soy ağacından bakınca ailemde halen 2 kişi sağ görünüyor akp ölülere oy kullandırıyor önemli konu bu müdahale edin lütfen

Avatar
CEKO 2018-05-03 21:11:27

SAYIN KARAMANOGLU HAKLISIN SAGCISI SOLCUSU MILLET ICIN VATAN ICIN HAK ICIN ADALET ICIN EL ELE DIKTADÖR REJIME HAYIR BU ÜLKE KIMSENIN BABASININ CIFTLIGI DEGIL YOLUN SONU AKPE BITMISDIR HERKEZE HAYIRLI UGURLU OLSUN YÜCE MILLETIMIZ VAR OLSUN TÜRK KELIMESINDEN GICIK OLANLARDA KAHROLSUN

Avatar
levent 2018-05-03 17:58:55

sağ sol yok, pkk pyd pyg ve Türkiye var.