banner82

MGK sonuç bildirgesi açıklandı

Cumhurnaşkanı Erdoğan başkanlığında toplanan Milli Güvenlik Kurulu (MGK) 24 Haziran seçimleri öncesi son kez bir araya geldi. 3 saat 15 dakika süren kritik toplantı sonrası yazılı açıklama yapılması bekleniyor.

MGK sonuç bildirgesi açıklandı

Cumhurnaşkanı Erdoğan başkanlığında toplanan Milli Güvenlik Kurulu (MGK) 24 Haziran seçimleri öncesi son kez bir araya geldi. 3 saat 15 dakika süren kritik toplantı sonrası yazılı açıklama yapılması bekleniyor.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 19:47
MGK sonuç bildirgesi açıklandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında toplanan MGK toplantısı sona erdi. 3 saat 15 dakika süren kritik MGK’nın ardından açıklama yapılması bekleniyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında toplanan MGK toplantısı sona erdi. 3 saat 15 dakika süren kritik MGK’nın ardından yapılan yazılı açıklamada şu konulara değinildi;

MGK SONUÇ BİLGİRGESİ AÇIKLANDI

24 Haziran seçimleri için alınan önlemler konuşuldu. Suriye ve terörle mücadele konuları görüşüldü.

MGK bildirisinde, seçimlerin huzur ve güven ortamında gerçekleştirilmesi için alınan tedbirlere ilişkin Kurula bilgi sunulduğu belirtildi.

Filistin’de yaşanan son gelişmeler geniş çaplı konuşuldu.

Proje terör örgütlerine açık veya gizli destek veren ülkelerin uluslararası hukuka uygun hareket etmeleri gerektiği ifade edildi. Ege ve doğu Akdeniz’deki kışkırtmalarda uluslararası antlaşmalardan doğan hakların kullanılmasında tereddüt edilmeyeceği vurgulandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 20:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-30 20:42:03

nasıl huzur içinde olucak sayın tayip ve bahçeli akp ye oy vermeyenleri bizanslı diye hitap edickler ve milleti ayrıştıracaklar sonrada huzurlu olunacak iyde tabanı kışkırtan halk değil siz siyaset yaptığını zanedenler değilmi hakatende şaşılacak şey yani 16 senedir insanlarımızı böldünüz ayrıştırdınız şimdi bu miletin suçumu oldu yazıklar olsun

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-31 09:18:12 @52

vatana millete hayırlı uğurlu olsun sayın cumhur başkanımız sen çok yaşakiseni daha çok görelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulan mal 2018-05-30 21:04:50 @52

adam cehapeye oy veren herkesi kastetmio cehapenin içinde öyle tipler var kriptolar var, kripto olmayan üzerine nie alınır ki zaten?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-30 20:53:15

HAYRET! OYSA BUNLARI KONUŞMANIZA GEREK YOK.ÇÜNKÜ TÜRKİYE CUMHURRIYETİ KOZMIK ODA BILGILERI AYNI WIKILIKS BELGELERI GIBI DURUMUNDA.NASILMI AKEPE SAYESINDE.ARINÇA SUIKAST YAPILACAK BÜYÜK YALANIYLA.O (ZAMAN AKEPE
VE FETÖ KOYUN KOYUNA YATIYORLARDI,ARALARINDAN SU SIZMIYORDU.)KOZMIK ODA BILGILERİ YABANCI GIZLI SEVISLERE
SUNULDU.KISACA DEMEK ISTIYORUMKI 16 YILDIR TÜRKIYENIN TEMELINE DINAMITLERİ KOYDUNUZ.PWRLATMAK IÇINDE UYGUN ZAMAN OLAN EMPERYALIST EMIRLER BEKLIYORSUNUZ.

Avatar
52 2018-05-30 21:59:59

mal deyen mala cevap peki akp dışındakilere oy veren fetöcü diyen ve akp dışındakilere oy verene hayin diyen kimdi ve arkadaş sinirleniyorum çocukça ve cahice atatürke sövmeler başladı yorumlarda evet bir şeş doruları bilmeden yazmayın ve küfürde kulanmayın zira o zizlerin acizliğinizi gösterir

Misafir Avatar
ters algılıyorsunuz 2018-05-31 02:03:40 @52

FETÖcüler ak partiye düşman oldukları için güçlü gördükleri partileri desteklemeye çalışıyor. Muhalefette de ne olursa olsun yeter ki Tayyip gitsin diye bir anlayış olunca bazılarının FETÖ ağzıyla konuştukları görülüyor. 15 temmuz gecesi internette darbe başarılı olsun yeter ki tayyip gitsin yazan ekşiciler, ya da sosyal medya kullanıcıları vardı. Bu insanlar bilerek veya bilmeyerek FETÖnün argümlanları ile konuşuyor. Kastedilmek istenen şeyin ne olduğunu anlamak çok kolayken her şeyi Tayyibin aleyhine kullanmaya çalışıyorsunuz.

Bu arada niye kurucusu ibne olan bir partinin taraftarlarına laf anlatmaya çalışıyorsak??

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI 2018-05-30 19:52:22

Muharrem İnce.


Şaka lan şaka. Recep Tayyip Erdoğan!

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-31 02:55:29

Afrivole yi ağzınıza alamıyorsunuz neden? Büyük abiniz abd ikaz etti sessiz kalmaları istendi. Yoksa seçimde bol bol kullanırlardı. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi sandığa gömeceğiz TAMAM ARTIK SIKILDIK